Hiilihydraattien määrästä

Kannattaako hiilareita puottaa minimii jos käy salilla? Lähinnä pitäs painoa saaja pois reenaamalla.. :wanha: Käyn 4x viikosa salilla ja pitäs saaja painoa pois kesään mennesä. Niin siksi aattelin että hiilareta pois. Jaksaako salilla käyä enään sen jälkeen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jos laihdutat, on järkevää tiputtaa hiilareiden määrää. On kuitenkin tärkeää saada niitä etenkin aamulla ja treenin jälkeen ja jonkinverran myös ennen reeniä.

Oliko nyt niin että palkkari otetaan treenin jälkeisen aerobisen jälkeen? Kannattaako tuota harrastaa vielä 3-4 viikoittaisen aamulenkin lisäksi? Itsekin olen tässä dieetillä, ei mitään suurempaa kiristelyä (90->85-86 tammi-helmikuun aikana, ehkä menee maaliskuullekin) mutta hiilareita olen kanssa vähentänyt. Mikähän olisi sopiva päivittäinen hiilarimäärä meikäläiselle? Ohjelmaan kuuluu joka toinen viikko kaksi 80min kiekkotreeniä ja viikoittainen peli. Lisäksi tietty puntti. Varsinaista matalahiilarista dieettiä en ole lähtenyt vetämään, tällä hetkellä hiilarien saanti on arviolta 150-200g/päivä (tumma leipä, riisi, pasta, ananas)

mutta kiitti vastauksista ja mie oon ny melko vähäsillä hiilareilla ollu ja sen huomaa reeneissä.. aamulla kaurapuuro ja illalla oliiviöljy nii tulos on taattu.. toivottavasti..
:rolleyes:

Kaikki riippuu kaikesta, sun aineenvaihdunnan nopeudesta, rasvan määrästä.. Itse syön tällä hetkellä hiilareita 40-60g päivässä, suurin osa kasviksista. En vedä ees palkkarissa hiilareita, 25g glutaa vaan. Ja se että ilman hiilareita ei jaksaisi on PUHDASTA PASKAPUHETTA. Oon rikkonu jo joitain sarjapainoenkkoja, mutta kalorivajeen mikä syntyy hiilareiden puutteesta, on osittain tultava vastaan rasvalla.

E: niin ja siis treenaan viikossa punttia 3-5 kertaa ja kamppailua 5-9tuntia.
Muista vaan että kyse on eniten mentaliteetista. Jos kaikki jauhaa että ei jaksa ilman hiilareita ja uskot sen niin et varmaan jaksa.

Oon samaa mieltä. Ite en huomannu ku yhessä treenissä oikeastaan ettei jaksaisi, ja sillon alotin karsimaan hiilareita oikeen kunnolla, alle 50g/päivä.

E: Ja siinäkin menee hetkensä ennenku kroppa oppii käyttää fättiä energiana tehokkaammin, sillon voi varmaan tulla parin päivän heikompi jakso.

Laitanpa nyt tänne kun on sopivasti ylhäällä.

Mille päivälle kannattaisi sijoittaa mässäily dieetillä? Tiedän, että yksi parhaista on korkeakulutuksinen päivä, joka sisältää ainakin yhden kovan treenin isolle lihasryhmälle. Itse kun tykkäisin syödä tietenkin lepopäivänä paljon ja vain olla möllöttää telkkarin ääressä. Yksi vaihtoehto on toki pelipäivä la/su, laji jääkiekko. Pelit eivät vain aina ota hirveän koville, ainakaan olo ei ole kovin tyhjä jälkeenpäin. Hiilarit pidän siinä 120-150g paikkeilla per päivä, koska mistään hifidieetistä ei ole kyse.

Mässypäivän hiilarit tulee otettua perunasta, leivästä, pakastepitsoista ja mitä nyt sattuu käden ulottuvilla olemaan. Toki yleensä menee myös parisataa grammaa karkkia. Liiallista rasvan saantia kyllä välttelen tällöinkin.

Pitäisikö ottaa jonkinlainen korkeatempoinen kuntopiiritreeni tjsp. mättöpäivän aamuksi?

Laitanpa nyt tänne kun on sopivasti ylhäällä.

Mille päivälle kannattaisi sijoittaa mässäily dieetillä? Tiedän, että yksi parhaista on korkeakulutuksinen päivä, joka sisältää ainakin yhden kovan treenin isolle lihasryhmälle. Itse kun tykkäisin syödä tietenkin lepopäivänä paljon ja vain olla möllöttää telkkarin ääressä. Yksi vaihtoehto on toki pelipäivä la/su, laji jääkiekko. Pelit eivät vain aina ota hirveän koville, ainakaan olo ei ole kovin tyhjä jälkeenpäin. Hiilarit pidän siinä 120-150g paikkeilla per päivä, koska mistään hifidieetistä ei ole kyse.

Mässypäivän hiilarit tulee otettua perunasta, leivästä, pakastepitsoista ja mitä nyt sattuu käden ulottuvilla olemaan. Toki yleensä menee myös parisataa grammaa karkkia. Liiallista rasvan saantia kyllä välttelen tällöinkin.

Pitäisikö ottaa jonkinlainen korkeatempoinen kuntopiiritreeni tjsp. mättöpäivän aamuksi?

Itse suosin sunnuntaita.Viikon kovat treenit kaikki takana( Aina la ja su treeni) ja sitten nannaa keholle ja mielelle.Mikä susta itsestä parhaalta tuntuu, ei ole kyse yhdestä päivästä.Pidät sitten mässypäivän minä päivänä tahansa, ei se ole asian ydin.Viikon kokonaiskalorit ratkaisevat.Samalla tavalla mäkin vedän hiilaripäivän.Rasvat ja prodet alhaalla ja jotain 500-600g hiilareita koneeseen.Normaalipäivinä prot 200-300g, hh 100-200g ja loput rasvoista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom