Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Trinity sanoi:Olenkos minä sitten ihan hukassa kun ajattelen että pieni määrä hyviä rasvoja hidastaa hiilareiden imeytymistä? Ja täten ois suotuisa vaikutus verensokeriin.
Trinity sanoi:Olenkos minä sitten ihan hukassa kun ajattelen että pieni määrä hyviä rasvoja hidastaa hiilareiden imeytymistä? Ja täten ois suotuisa vaikutus verensokeriin. Mulla yleensä kaikki päivän ateriat sisältää sekä proteiinia, hiilaria että rasvaa, paitsi palautusjuomassa ei rasvaa ja iltapalalla ei hiilareita... (Paitsi joku pikku välipala menee kyllä pelkällä protsku-hiilari yhdistelmällä. Nopeita hiilareita syön ainoastaan malton muodossa palautusjuomassa.) Aamullakin otan aina lesitiinit puurossa, sillä muuten on heti taas nälkä. Rasvan kanssa jaksaa hyvin sen 3-4h lounaalle...
Zappo sanoi:Berardilta on tullut Massive Eating Revisited joka on asetta sallivampi yhdistelyn suhteen, toisaaa P+R aterialn hiilarit pitäis tulla lähinnä kasviksista
Ja kyllähän P+H aterialla semmonen 5 gr rasvaa sallitaan
Uutta on myös että kaikki hiilarit ois hyvä syödä 6 tuntia treenin päättymisestä siis useilla aterioilla
Timba79 sanoi:ja en oo paljoo kattellu et onko niissä rasvat ja hiilarit samassa vai eikö ole, menee todella hankalaksi säätämiseksi jos meinaa olla ilman hiilari + rasvayhdistelmää yhdelläkään aterialla.
Timba79 sanoi:Aivan sama kaava minullakin ja hyvin on ainakin dietillä toiminut näin. Työpaikalla menee se lounas mitä on tarjolla ja kotona reenin jälkeen vielä jotain tyyliin broileria ja riisiä ja en oo paljoo kattellu et onko niissä rasvat ja hiilarit samassa vai eikö ole, menee todella hankalaksi säätämiseksi jos meinaa olla ilman hiilari + rasvayhdistelmää yhdelläkään aterialla.
sterpuska sanoi:Mikä tos nyt on hankalaa? hiilari ja protskut. Rahkaa+hiutaleita+ raejuustoa+maitoa+leipää +broileria.
Rasva protsku= kananmunaa+ useita eri lihoja+ öljyjä+protskujauhot.
Timba79 sanoi:No nyt puhuinkin työpaikan lounaasta joka meillä on luontaisetu ja hinnaltaan lähes olematon. En todellakaan viittis ruveta kuljettamaan eväitä mukana kun toimii ihan hyvin dietilläkin näin. Kotona koitan välttää hiilaria ja rasvaa samalla aterialla.
sterpuska sanoi:juu juu mä luulin että yleensäkkin pidät vaikeana sorry.