Hiilarit ennen treeniä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vargas
  • Aloitettu Aloitettu
Kannattaako ennen treeniä ottaa hiilareita, jos edellisestä ateriasta (tummaa pastaa ja kanaa) on kulunut vaikka 3-4 tuntia? Jos pitäisi ottaa niin kuinka paljon ennen treeniä ja minkälaista hiilaria? Onko esim joku valmis carbo-juoma hyvä ottaa puoltuntia ennen harjoitusta? Olen lukenut hieman ristiriitaisia kommentteja aiheesta...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tuossa muscle+:n pussissa ainakin lukee että sitä pitäs ottaa noin 30min ennen reeniä ja heti jälkeen..elikkä siitä vois päätellä että nopeeta hiilaria. en tiedä tieteellistä puolta asiasta ja vähän epäilen ettei monet edes ota tuota palkkaria ennen treeniä. mutta jokatapauksessa itse söisin kyllä jotain jos kerta noin pitkä väli on ennen treeniä mutta ei todellakaan mahaa täyteen.

Tuolla jossain on keskustelu siitä ettei hiilaria saisi ottaa pariin tuntiin ennen treenejä koska insut laittavat väsyttämään. Itselläni toimii paljon paremmin olla ilman hiilareita 2h.

Mulla loppuu kans veto kesken reenin jos en syö 1-2h ennen reeniä vähän enemmän ja 30 min ennen reeniä malto-protsku-krea.

Hiilihydraattipitoinen ateria 3h ennen treeniä ja 20g heraa ja pieni määrä kofeiinia juuri ennen treeniä toimii itsellä parhaiten.

No itse syönyt kans jotai hiilari pitosta 1-2h ennen treeniä, just jotai ruisleipää ja banaaneja... riippuu tietysti mihin aikaa jokainen treenaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom