Hiilari ja Proteiinijuomien määrä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M0bster
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
39
Jooh eli kyselisin vähän että miten porukka vetää tota proteiini ja hiilihydraattijuomia niinku normaaliravinnon lisäks päivän mittaan? Esim. monta 30g proteiinijuomaa tulee vedettyä? Entä hiilihydraattia? Ostin just 4kg proteiinitönkän ja 6kg hiilihydraattia, Joten kaikki neuvot on tervetulleita!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suht vähän, eli juoma treenin jälkeen n.30g protskua, lisäksi fiiliksen mukaan sillon tällön protskujuoma korvaaman normaali ruoka jos kiire.
Hiilarivalmisteita ei tule käytettyä.

Originally posted by Richard75

Hiilarivalmisteita ei tule käytettyä.

Sen kyllä huomaa, selkäkin on miehellä ihan olematon :)

Mä korvaan melkeen kaiken protskudrinkeillä siitä syystä, että proteiinipitoinen ruoka ei mene alas, vaan syöminen on pelkkää yökkäilyä.

Tänään viimeksi nauroin, että saan päivän proteiinitarpeeni saan pääasiallisesti maidolla ja protskudrinkeillä.

Eihän toi fiksua ole, mutta tällä hetkellä ei ole vaihtoehtoja.

Hiilarit saan ruoasta ja hiilarijauho menee ainoastaan palautumisjuomassa.

Mulla menee pieni hera paukku ennen treeniä + vähän isompi proteiini juoma treenin jälkeen. Näitten lisäksi illalla ennen nukkumaan menoa yleensä on helpompi juoda proteiini juoma kun alkaa miettiä mistä saisi iltaproteiinit ilman hiilareita. Joskus aamusin kanssa tulee nautittua proteiini juoma, jos ei aamupalalla saa tarpeeksi proteiinia muuten lapattua naamariinsa.

Tosin mitä suurempi osa proteiineista tulee kunnon ruuasta sen parempi ;)

Originally posted by Hippa
Mä korvaan melkeen kaiken protskudrinkeillä siitä syystä, että proteiinipitoinen ruoka ei mene alas, vaan syöminen on pelkkää yökkäilyä.

Tänään viimeksi nauroin, että saan päivän proteiinitarpeeni saan pääasiallisesti maidolla ja protskudrinkeillä.

Eihän toi fiksua ole, mutta tällä hetkellä ei ole vaihtoehtoja.

Hiilarit saan ruoasta ja hiilarijauho menee ainoastaan palautumisjuomassa.

Mulla juuri päinvastoin. Useimmiten hiilaripitoinen ruoka tökkii vastaan. Esim pelkkä riisi, pasta, peruna jne.

Oikeastaan en tarvitsisi ottaa ollenkaan lisäproteiinia jauhoista, kun tuo 200g tulee helposti ruuasta ja juomasta. Laiskuudesta johtuen saatan kuitenkin ottaa esim. iltaproteiinit drinkistä, tai joskus päivällä kun ei ole aikaa syödä ateriaa. Palautumisjuomaa tulee toki käyttyä aina reenin jälkeen.

semmonen 1,5desiä proteiiniä palautus juomassa ja illalla sama... hiilareista en tiedä, mutta vähintään 1,5desiä per drinkki laitan. Joskus jopa 3desiä. onko liikaa ? :E

Paljos ne suositellut määrät per drinkki olikaan ? vaikka n.80kg:lle...

Vedätkö illallakin hiilareita? En nyt jaksa etsiä vanhoja keskusteluja, mutta iltaisin ei kyllä kannattaisi hiilareita nauttia.

Originally posted by kvi
Vedätkö illallakin hiilareita? En nyt jaksa etsiä vanhoja keskusteluja, mutta iltaisin ei kyllä kannattaisi hiilareita nauttia.

Kyllä on ollu tapana ottaa... läskiähän siitä kai tulee mutta mulla sitä ei tippaakaan ole, ja bulkki on päällä niin kauan kunnes rasvaa on liikaa, sit katotaan mitä jää käteen kun pitää kunnon dietin :)

1desi protskua oli monta grammaa... ei painu mieleen noi luvut... entäs toi malto ?

Originally posted by Nahka
Kyllä on ollu tapana ottaa... läskiähän siitä kai tulee

Itseasiassa sen lisäksi et ne hiilarit menee läskiski ni elimistö ei eritä kasvuhormonia koholla olevien insutasojen takia :whip:

Treenien jälkeen palautusjuoma ja heraa sillo, ku ei oo tullu tarpeeks syötyy:)

Ihan turha vedellä jotain lisä hiilarii ellet haluu tulla läskiks

Ok... noita kasvuhormoneita mä en muistanutkaan. Ja mun mielestä vähän läskiä on parempi kun ei ollenkaan läskiä. Paitsi silloin kun sitä lihasta on "vähän" enemmän.

Originally posted by Nahka
Ja mun mielestä vähän läskiä on parempi kun ei ollenkaan läskiä. Paitsi silloin kun sitä lihasta on "vähän" enemmän.

Perustuuko tuo näkemys kauneuskäsityksiisi, vai fanaattiseen suorituskysyn tavoitteluun? :)

Hm, ite laitan palautusjuomaan 50g Bull'sia ja 50g FAST:n maltoa. Jos Richardkin (kaikkivaltias) vetää vähemmän, niin ehkä mun (179cm / 83 kg) kannattaisi vähän säätää tota suhdetta :D

Originally posted by Mixu
Hm, ite laitan palautusjuomaan 50g Bull'sia ja 50g FAST:n maltoa. Jos Richardkin (kaikkivaltias) vetää vähemmän, niin ehkä mun (179cm / 83 kg) kannattaisi vähän säätää tota suhdetta :D
Sun pitää Mixu syödä enemmän minun :D
Ei tän miehen tavoite ole ollut enää aikoihin kasvattaa massaa tai kilpailla, pikemminkin pysyä vaan kunnossa, kiristyä, pienentyä hieman.
Sun tässä pitää kasvaa, ei mun :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom