Hihat palaa, muuta ei sitten tapahdukaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nogood
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ojentajat samaan treeniin sen rinnan kanssa ja kuten tuossa sanottiin, toistoja alas. Koitas nyt sitä 2x6 sydeemiä, vinopenkkiä voit sitten hinkata miten tahdot. Muutat vain systeemiä senverta, että teet ojentajat samassa treenissä rinnan kanssa, nyt ne tulee tehtyä lauantaina ja jo maanantaina hinataan penkkiä. Tekniikka olisi myös hyvä olla kohdallaan, eli jonkun pitäis nähdä meneekö aivan päin persettä.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sähän syöt kuin kani. Kun mä olin sun painoinen, mun PITI syödä TUPLASTI enemmän kuin sun jotta painoa tulisi. Joten se pää pois sieltä ersheestä ja ruokoa suuhun, pelle. Vitju mähän olisin huutanu allelujjaata jokanen sekunti jos noin vähällä olis päässyt ja pääsis tuon syömisen kanssa. Mut kato se trikki on siinä, että oppii nauttimaan siitä iänikuisesta syömisestä. Tos on ohjelma:http://www.ruggedmag.com/forums/index.php?showtopic=2064&st=0
Et pety, jos uskallat koittaa.

Jos käyt 3krt. viikossa, ni mä vetäisin
MA rinta, ojentajat, olkapäät
KE selkä, hauis
LA jalat

Mä ainakin söin ihan päin vittua kun ei ollu tietoa yhtään, sitä luuli että söi paljon, mutta sitten reeniporukoihin tuli yks vanhempi äijä joka on nykyään parikertaa lavallakin ollu, ja se anto pari vinkkiä miten syödään kunnolla ja sen jälkeen on ruoka maistunu ihan eri tavalla. Sitä on vaan väkisin syötävä alkuun enemmän, ja kyllä sitä pikkuhiljaa rupee mahtuun tavaraa mahaan. Kai vatsalaukku "venyy" tai jotain.

Nogood sanoi:
Jos se syömisestä on kiinni, niin huh huh :)
Tuntuu että ruoka tulee välillä jo korvista. Mutta olen mallia läpipasko, painon nostaminen on tosi hankalaa, ylipäätään.
Toisiaalta, en ole pitänyt mitään kirjaa syömisistäni vaan luottanut siihen että kun syön paljon niin se riittää.

No onhan se kiinni syömisestä. Usko jo. Tuo ruokailusi, minkä laitoit esille tossa tredin alussa, oli ihan päin helvettiä. Ja miten on mahdollista, että välipalaksi syöt "leivän tai banaanin" ja iltapalaksi leivän ja silti tuntuu että ruoka tulee jo korvista. Moni kuolisi suurinpiirtein nälkään tuolla ruokailulla ja sinun mahasti täyttyy yhdestä leivästä. WTF? Et siis ole mallia läpipasko. Sellaiset ihmiset, joilla ylivilkas aineenvaihdunta vaikeuttaa massansaantia ovat erittäin harvassa, vaikka sellaisiksi itseään luulevia tyyppejä kirjoittaa pakkikselle lähes päivittäin.

Testasin huvikseni yhtä pakkikselta löytämääni kalorilaskuria ja sain päivän saldoksi lähes 4000kcal (painan 74kg), eikä se tehnyt edes tiukkaa. Ja tällä kalorimäärällä pysyn suurin piirtein samoissa massoissa (syy näin suurelle kulutukselle on suuri määrä aerobista). Meikäläisen vinkit ovat seuraavat:

-Syö kunnon aamiainen (sitä ei sinun ruokailuissasi ollut mukana): mukaan ehdottomasti rahkaa tai raejuustoa. Lisäksi kauraleseitä tai mysliä. Koostumusta tai makua voit muuttaa mehukeitolla ym.
-Jokaisella lämpimällä aterialla syö vähintään parisataa grammaa lihaa. Mulla menee yleensä 250-350g. Se on aterian pääasia. Sen lisäksi sitten riisiä tai pastaa sen verran kuin jaksaa. Myös rehuja kannattaa syödä jonkin verran.
-Nämä välipalat sitten: ruisleipä on hyvää tavaraa hiilarien kannalta, mutta lisäksi pitää saada proteiinia jostakin. Helppo ratkaisu on tonnikalapurkki tai taas rahkaa/raejuustoa. Pelkällä leivän päällä olevalla leikkeleellä on hankala saada tarpeellista proteiinimäärää täyteen, tai sitten sitä pitää laittaa aika helvetisti.
-Suolapähkinät ovat hyvää naposteltavaa, mikäli massaa on saatava. Paljon proteiinia, vielä enemmän hyvää rasvaa, eikä suolaakaan ole enempää kuin normaalissa leivässä. Saat näistä paljon kaloreita.

Meikäläisen esimerkkiruokailutahti (olin töissä yleensä 5.30-12.30)
5.00 aamupala (ks.koostumus ylempää)
n.8.00 välipala (ruisleipää+helvetisti leikkelettä+juustoa tai tonnikalaa)
n.13.00 lämmin ateria (ks. ylempää)
Sen jälkeen ruokailu riippui illan treeniohjelmasta, mutta se sisälsi lähes aina yhden lämpimän aterian, välipalan ja iltapalan.

Päivän saldo oli 5-6 ruokailua. 2 lämmintä ateriaa, aamupala, iltapala ja 2 välipalaa. Näillä ruokailuilla saa kunnon kalorimäärät täyteen. Koita itsekin lisätä vain syömistä näiden ohjeiden mukaan. HTH

Saakeli,kun tuli nälkä noita hiirulaisten annoksia lukiessa...
Ruoka on tärkein siitä ei voi tinkiä.Ja palautumisjuoma toiseksi tärkein.
Painon lisäys nyt on kaikista helpointa,mutta kun on vähärasvaisella ja vähähiilihydraattisella niin,sitten onkin vaikeampaa.
Ja eikun syömään...

Majori sanoi:
Mä ainakin söin ihan päin vittua kun ei ollu tietoa yhtään, sitä luuli että söi paljon, mutta sitten reeniporukoihin tuli yks vanhempi äijä joka on nykyään parikertaa lavallakin ollu, ja se anto pari vinkkiä miten syödään kunnolla ja sen jälkeen on ruoka maistunu ihan eri tavalla. Sitä on vaan väkisin syötävä alkuun enemmän, ja kyllä sitä pikkuhiljaa rupee mahtuun tavaraa mahaan. Kai vatsalaukku "venyy" tai jotain.

Joo mulla oli sama juttu kun aloin syömään niin oli ekaks vähän semmosta pakkosyöntiä, mutta nykysin on pakko syödä 2-3 h välein ku muuten tulee jo kipee nälkä :D

kimmo2543 sanoi:
Ja palautumisjuoma toiseksi tärkein.
No eipä nyt sentään... kyllä joku maitorahka, vaalea leipä ja mehu lähes saman homman tekee. Palautusjuomassa kuitenkin tärkein ominaisuus on vain kätevyys.

Kuukkeli sanoi:
No eipä nyt sentään... kyllä joku maitorahka, vaalea leipä ja mehu lähes saman homman tekee. Palautusjuomassa kuitenkin tärkein ominaisuus on vain kätevyys.
palkkarissa kuitenkin tärkeintä on sen nopeus, ruuansulatus on kuitenkin suht pitkä prosessi..

Suositut

Back
Ylös Bottom