High-tech salit - jokaisen kehonrakentajan pahin painajainen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hulkki
  • Aloitettu Aloitettu
Re: Re: Löytyyhän näitä muitakin...

Originally posted by Ozzy

Vielä asian vierestä eli mikäs noissa misseissä on, kun missivuoden jälkeen näyttävät yleensä huomattavasti paremmalta kuin kisoissa, onko ne E. Makusen mamma-mallia olevat uikkarit jotka vuodesta toiseen saavat näyttämään kropat huonommilta kuin ovat? Esim. juuri Tuomola ja nyt telkkarimainoksessa pyörivä Suvi Miinala (nam :p )

Esim Heidi Willman ja nykyään kolme kokoa liian iso naamanahka??
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by smurf
...Joku tuos kyseli Oulun Wellness-ketjun toiminnasta ja voin kertoa et raaka totuus on et painopakat ovat pienentyneet...ja "huutaminen+ärjyminen kiellettyä":D

Heh! Mitenkähän tuota "huutamista ja ärjymistä" kontrolloidaan? "One yell and you're out!"??

Ruoholahden Wellnessissä muuten taitaa olla eri meininki. Se "rautasali" (missä on vapaita painoja) on ihan OK, vaikka puuttuukin pari tärkeää juttua. Ainakaan niitä painopakkoja ei olla *vielä* lähdetty pienentämään. Vaikka onhan ne käsipainot pienentyneet jonkin verran Goldsin ajoista...
 
Re: Löytyyhän näitä muitakin...



mikä helvetti mun eksploreria vaivaa kun yritin klikkailla tuoltq tuota hinnasto-linkkiä niin vasempaan alanurkkaan ilmestyy vaan: virhe sivulla

sama homma muiden linkkien kanssa ja muiden sivujen:mad: :mad:
 
Sulla on Kraftwerk ilmeisesti joku pop-up stopper päällä. Silloin se tekee tuollaisia jippoja. Eli sulla on joku erillinen ohjelma tai selain, jossa se on asetuksena?? Kokeile painaa ctrl:ää samaan aikaan kun klikkaat sitä linkkiä. Itse pidän aina pop up stopperin päällä, mutta tuolla tavoin voin tapauskohtaisesti ainakin itse kiertää sen.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom