Hierontathredi

Nostetaas. Onko kukaan saanut kelakorvausta hieronnasta? Miten tuon saa, mitä pitää valittaa ja saako käydä valitsemallaan hierojalla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lääkärin kautta mentävä ainakin. Eli siellä valittelet jumeja ja lääkäri määrää hierontaan. Ja näin saat sit kelakorvauksen.

Se että saatko käydä juuri siellä missä haluat, siihen en osaa vastata.

Itse olen käynyt thai-hieronnassa, täällä tsekeissähän ne ei ole mitään bordelleja/happy ending mestoja vaan keskittyvät ihan oikeasti hierontaan. :D Pidän tosi paljon, tietty jos on oikeen pahoja jumeja on niin ei se kunnon urheiluhierojaa korvaa mutta tollaisena koko kropan hierontana tosi jees.

Taitaa toi Kelakorvaus koskea fysikaalistahoitoa,eikä niinkään suoraa hierontaa.Elikkä lähetteellä fysikaaliseen,ja ehkä fysioterapeutti muiden hoitojen ohessa saattaa myös hieroa.Hinnat vaan fysikaalisissa on jo lähtökohtaisesti sen verran suolaiset,että taitaa Kelakorvauksen jälkeenkin olla kallimpaa,kuin normi hieronta listahinnoilla.

No ei tuo nyt kyl oo todellakaan normaalia!! Hierojan täytyy antaa asiakkaalle rauha riisuutua ja mennä pöydälle ennen kuin itse tulee paikalle hieromaan. Pitää joko mennä ovesta ulos tai olla jokin sermi tms. Se on eri asia, jos asiakas ja hieroja ovat jo niin tuttuja, ettei asiakkaasta tunnu vaivautuneelta riisuutua. Ja mitä tuollaiseen ehdotteluun tulee niin täysin etiikan vastaista. Hieroja on hieroja ja asiakas asiakas, kaikki ehdottelu ym. on mielestäni täysin moraalitonta ammattilaiselta. No, tämä hieroja tuskin kauaa on töissä, koska asiakkaat takuulla alkaa hävitä pikku hiljaa...

Sermi on ihan hyvä idea, mutta olisihan se aika huvittavaa, jos hieroja lähtisi huoneesta ulos asiakkaan riisuutuessa. Itselleni tämä antaisi kuvan, että hieroja arastelee alastonta kroppaa. Lisäksi asiakas täytyy ohjata hierontapöydälle oikeaan asentoon, riippuen hierottavasta alueesta. Sitten vielä sellainen pointti tähän, että hierojan kuuluu myös tutkia kehoa asiakkaan ollessa vähissä vaatteissa, tyyliin lantion, jalkojen (polvet + lonkat), selkärangan kyfoosit ja lordoosit. Jos hieroja antaisi asiakkaan riisuutua omassa rauhassa, niin kävisi sillä lailla, että asiakas haahuilisi puolialastomana huoneessa ihmetellen, että koska se hieroja tulee tsekkaamaan mun vaivat, tekemään liiketestit ym. jo kouluissa opetetut jutut. Mutta eipä siinä hieroja riisuutuvaa ihmistä saa tuijotella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom