Hieronta Hämeenlinnassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

Hippa

Okkapukku.
VIP
Moikka

Kuka osaisi neuvoa mistäpäin Hämeenlinnaa ja millä hinnalla löytyy urheiluhierontaa? Myös klassinen hieronta kiinnostaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuntokeitaalla ainakin on urheiluhieroja ja sinne oon ite menossa parin viikon sisällä.

Hinnat:
1/2 tuntia 15€
1 tunti 25€
1 1/2 tuntia 35€

Sovittiin tuo 1 1/2 tunnin kokohieronta niin, että katsoo sitten mitkä paikat tarvii eniten jynssäystä ja mitkä voi sitten jättää vähemmälle. Omien sanojensa mukaan ei kovin helposti mee yli pahoista jumeista vaan ottaa ne varmasti kunnolla. Muutkin on tuota hierojaa kehuneet.

Aikaisemmin oon käynyt sellasessa paikassa kuin Marin kammari. Siellä on kaksi hierojaa ja toinen oli tosi hyvä ja toisen käsittelyyn en kyllä toista kertaa mene. Hinnat oli muistaakseni samat.

edit: Niin tosiaan, Kuntokeidas on aivan keskustassa, kauppakeskus Linnan alakerrassa. Muutenkin kiva paikka, kannattaa tutustua.

Turuntie 20:ssä sijaitsee uusi, hyvätasoinen ja edullinen Hämeenlinnan fysioterapia ja hieronta. Tarjontaan kuuluvat monipuolisten fysioterapiapalvelujen lisäksi Mikko Rantasen tarjoama laadukas hierontapalvelu.

Hierontahinnasto ja varaukset puh.nro. 044-5610200:
30min 15 euroa
45min 20 euroa
60min 25 euroa
90min 40 euroa

Tällasten palveuiden etsimisessä on ihan ekana hyvä ottaa käteen keltaiset sivut ja etsiä sieltä. Netissäkin toimii keltaisten sivujen palveluhaku, jos ei satu omistamaan Hämeenlinnan puhelinluetteloa. En sitä sano, etteikö täällä saisi kysellä. Oli vaan vihje.

Powerhousu sanoi:
Tällasten palveuiden etsimisessä on ihan ekana hyvä ottaa käteen keltaiset sivut ja etsiä sieltä. Netissäkin toimii keltaisten sivujen palveluhaku, jos ei satu omistamaan Hämeenlinnan puhelinluetteloa. En sitä sano, etteikö täällä saisi kysellä. Oli vaan vihje.

Keltaiset sivut ei sisällä hierottujen kokemuksia eikä hintoja :) Olen kyllä etsinyt paikkoja netistä, mutta se ei riitä mulle.

Tarkoituksena olisi varata aika hierojalle niin pian kuin mahdollista. Mihin kannattaisi mennä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom