Hierojaa Vallila/Alppila/Pasila-sektorilla??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

PMLats

Mode/Punttimimmit
Mode
Ikä
47
Löytyiskös taas Pakkikselta apu ongelmaan. Pitäisi löytää hieroja (mielellään hyvä sellainen, mutta ei tarvi olla urheiluhieroja) jostain Vallilasta, Pasilasta, niiden väliltä tai lähiseudulta. Liekö kellään tietoa tai peräti kokemuksia ko. alueiden hierojatarjonnasta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko mäkelänkadulla urheilulukion kohdalla vielä se sokeidenhieronta mesta, jos niin siinä hyvä.

http://www.aktivofysio.fi

Tuossa linkki kqb:n mainitsemaan paikkaan. Itse olen käynyt Iiriksessä Itäkeskuksessa, enkä voi sanoa olevani kovin tyytyväinen. Ei hieronnassa sinänsä mitään vikaa ollut, mutta turhan kevyttä minun makuuni.

Hakaniemessä Solana fitnessin salilla Viherniemenkadulla hieroo Daniel Lytz (kirjoitusasu epävarma) ja Tero Kuronen. Hyviä molemmat, hinnat kohtuulliset.

Pasilassa on joku hierontakoulu, mutta yhden käynnin perusteella hieronta oli epävarmaa lääppimistä.

Käyn huomenna hierotuttamassa itseni tuolla Pasilan hierontakolussa, katotaan onko siitä mihinkään. Hinnalla se ei ainakaan ole pilattu. Lopputulos varmaan riippuu minkälainen hieroja sattuu tulemaan kohdalle.

man1ac sanoi:
Käyn huomenna hierotuttamassa itseni tuolla Pasilan hierontakolussa, katotaan onko siitä mihinkään. Hinnalla se ei ainakaan ole pilattu. Lopputulos varmaan riippuu minkälainen hieroja sattuu tulemaan kohdalle.

Kerrotko missä se on tai nettisivut, kun en itse löytänyt kuukkelilla.

Suhteellisen edullisesti pääsee hierottavaksi Urheiluhierojaopistossa Länsi-Pasilassa sekä Hieronta-akatemiassa Vilhonvuorenkadulla. Hieronnan taso riippuu opiskelijasta ja siitä kuinka kauan hän on opiskellut.

Itse käyn Hakaniemen torin vieressä Solana Fitness- salilla hieroja Tero Kurosen luona, joka on minun mielestäni helmi.

Tuli nyt sitten käytyä tuolla Urheiluhierojaopistossa tunnin hieronnassa. Mielestäni hintansa arvoista, mutta ei yhtään enempää. Sain erittäin hyvää ja ystävällistä palvelua, mutta huomasi, että hieroja ei ollut ammattilainen. Hieroja koki myös jonkun verran hankaluuksia hieromisen suhteen, koska hänen mielestään olin niin iso :) (jota en tietenkään ole)

Todennäköisesti käyn jatkossakin tuolla, mutta jos jumit on pahoja niin melkein maksaisin enemmän, jotta hieroja varmasti tietää mitä tekee.

Itse käyn Kisahallilla Markku Leppäsellä (0500 403451), joka on muistaakseni joskus valittu vuoden urheiluhierojaksi Suomessa. Hinta/laatu on kohdallaan ja voima ei näpeistä ainakaan lopu.

shape sanoi:
Itse käyn Kisahallilla Markku Leppäsellä (0500 403451), joka on muistaakseni joskus valittu vuoden urheiluhierojaksi Suomessa. Hinta/laatu on kohdallaan ja voima ei näpeistä ainakaan lopu.
Paljonko on taksa?

Mariachi sanoi:
Paljonko on taksa?
Hinnoista kannattaa kysellä Makelta, alakropan 45 min hieronnan normaalitaksa on muistaakseni 30 euroa. Bonuksena tulee vielä hyviä kuntoutusvinkkejä, jos paikat on hajalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom