Hieroja

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Kerran oon käyny 2 vuoden kovantreenin aikana hierojalla..se teki hyvää ja silloin päätin alkaa kulkeen ees kerran kuussa hierojalle..mut en vaan oo jaksanu kulkee.

pitäs kyllä hommata joku eukko joka on hieroja.. ja sehä vois sitte tehä ihan "koko" vartalo hieronnan ;) mutta niinii tuon rahan takia pitäs hommata =D

pitäs kyllä hommata joku eukko joka on hieroja.. ja sehä vois sitte tehä ihan "koko" vartalo hieronnan ;)

Haiskahtaa, että tässä nyt haetaan lihasten rentoutumisen sijaan pikemminkin osittaista kangistamista :lol2:

Käyn hierojalla kerran viikkoon ja keskittelen hoitoa paikkoihin, jotka ovat mulle hankalimpia venyttää ja jotka helpoiten jäävät jumiin (lähinnä selkä ja olkapäät). Yhdestä 25 minuutin kerrasta hieroja veloittaa multa 20 euroa, mutta saa kyllä ihan kohtalaisen hyvää tuntua aikaan.

Itse käyn urheiluhierojakoululla hierottavana. Aina olen vähintään tyydyttävän hieronnan saanut eikä hinta päätä huimaa. Tiistaina pitäisi mennä 90 minuutin ajalle, hintaa taisi olla hurjat 18e.

Olen pyrkinyt kerran treenijaksoon päästä, mutta nyt on vähän tullu lusmuiltua tuostakin. Tosin itse aukaisen paikkoja putkella suhteelisen säännöllisesti. Eihän tuo foam rolling vastaa urheiluhierojaa, mutta sillä saa kuitenkin jotain aikaiseksi.

Olen itse urheiluhieroja ja salilla käyn. Vähentää loukkaantumisia , lisää lihastuntemusta (tuntoa), pitää liikeradat kohdallaan , verenkierto paranee kun hiussuonet avautuu ja lähtee kuona aineet liikkelle , vähentää stressiä ja päänsärkyjä , alentaa verenpainetta , kun lihakset ei tukossa niin tottakai vaikutta tuloksiinkin. jne jne. Aktiivisesti salilla käyvän kannattaa ehdottomasti käydä hierojalla kuin kaikkien muidenkin.

Silloin kun oli mahdollisuus, niin tuli sitä käytyä pari-kolme kertaa kuussa. Nyt ehkä kerta vuoteen koulussa. Vois sitä tietenki käydä useemmin hierottavana, varsinki joidenki kovempien treenien jälkeen, sit palautuis pikkasen nopeemmin, ehkä. Ainaki on rennompi/hyvä olo jälkeenpäin. Tulee nykyään tehtyä enemmän huoltavaa harjoittelua, niin ei tunnu ett on niin usein tarvettakaan.

Yleensä ite oon se hieroja, enkä hierottava.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Näin opiskelijana rahaa on aika niukasti, joten jää hieronnat vähille.

Toisaalta varmaan lusmuilisin hieronnat muutenkin.

Kyllä niitä kipeitä paikkoja vaan kummasti löytyy vaikka lihashuolto onkin pääosin kunnossa (venyttely jne). Tiedän vain yhden asian joka on nautinnollisempaa kuin hierojalla runnottavana käynti. Sattuu, mutta ei haittaa!

Ja siis, kerran kuussa tulee käytyä, enemmänkin joskus.

eilen justiin tuli oma hieroja lomilta, puolitoistatuntia eli koko kroppa läpi taas (25e) ja todellakin löytyi kipeitä paikkoja!! mutta tulipa myös hyvä mieli, kun kuulin häneltäkin että etureisiin on tullut "tosi paljon lihasta" kummasti toi hyvän mielen siinä samalla kun pyyhki tuskanhikeä otsalta=D kyllä väh. kerran kuussa on pakko. nyt kostautui, kun tuli yli kahden kk.n tauko!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom