Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässäpäs on se mun 500SEC 1983 parin vuoden takaa. Tuli luovuttua kun ajattelin että haluan dieselin halvempien kulujen takia. No ois tossa ollu siistimistäkin, ei ollu se loistokkain yksilö, sisusta oli kulahtanu jonnin verran jne. Mutta kyllä se päällepäin ihan jees oli! Ja oli alkuperänen eikä mikkää korinvaihto. Seuraavan tosin laittasin sitte ihan siistin ja 560SEC:n. Mutta värihän ei vois olla muuta kuin musta ;) Täsä on ny käyttöauton vaihtotalkoot nyt taas keväällä menossa että suapa nähä mitä sitä keksis, Jeep Wrangler ollu vähä mielessä, sitten SEC tietty, BMW 635iA, Camaro, Firebird, Sportside, El Camino.... Ei ossaa päättää :wtf:
Voivoi nätti GT2 oli=(
"3,6-litrainen Twinturbo coupe Porsche":jahas:
Varmaan olis ollu tosi vaikeeta kirjottaa vain se ihan oikea malli
Kauheeta autonhaaskausta kyllä tollanen, ois kiva tietää mitä on käyny, en usko että tollanen GT2 muuten vaan vetäsee katon kautta nurin.
Onko sama auto? Vanteet on ainakin eri. Imo vaikka ois mitkä renkaat ja mikä auto, niin nopeusrajotusten mukasessa vauhdissa ei voi lähtee hanskasta varsinkaan tolla autolla. Jos ostat GT 2:n, oot satavarmasti parempi kuski kuin monet muut. Tämän takia jää kaks todennäköstä vaihtoehtoo,Ei tietoa mitä tapahtunut, voi olla kuskista johtumatonkin syy? Eipä siinä muutenkaan tarvita kuin kylmä keli ja jos on ehtinyt vaihtaa kesäkumit alle. Liukas märkä tienpinta ja alla kyseisessä laitteessa oli ainakin aikaisemmin Pilot Sport Cupit, jotka löytyy myös oman auton alta. Pito kylmällä renkaalla märällä alustalla on olematon, niin kyllähän se alkaa pirteempi laite kirjottamaan kovemmassakin vauhdissa. No tuttu laite ja onneksi kuski selvinnyt ilman vammoja.
![]()

Mietin ite vaan, että jos ostaa GT 2:n, varsinkin kilpaväreissä, ajat sillä 99% todennäkösyydellä radalla. Jos et ajais, ostaisit turbon. En tiä muista, mutta kyllä toi rataharjottelu tuppaa tekeen paremman kuskin kuin Puntolla liikennevaloissa seisoskelu.Jos omistaa gt2:sen, niin se ei tee kuskista yhtään sen parempaa. Yleensähän näitä autoja ostavat rikastuneet +50v papat, jotka hakevat uutta nuoruutta auton ratista.
Ymmärsinkö väärin? Jos en haluaisi ajaa radalla, ostaisin turboauton ja radalle vaparin vai? GT2 on turbo. GT3 taas on vapari.Mietin ite vaan, että jos ostaa GT 2:n, varsinkin kilpaväreissä, ajat sillä 99% todennäkösyydellä radalla. Jos et ajais, ostaisit turbon.
Onko sama auto? Vanteet on ainakin eri.
Tässä tuskin on kuitenkaan haettu sitä perinteistä valkotussilla väritystä. Voisin kuvitella, että tuo kuvissa näkyvä rengas on radalla käytettäväksi tarkoitettu ja normiliikenteessä olis sit eri renkaat, joten ulkonäöllä ei niin ole väliä. Tiedä vaikka kyseisessä renkaassa on merkinnät molemmin puolin niin eipähän tarvitse alkaa kääntelemään rengasta, että näkee mikä rengas se on = helpompaa.edit: Niin ja minkä takia tos renkaas lukee vasuri ulkopuolella? Yleensä tollanen on noloo, mut onko tossa jotain mitä en nyt tajua? Ei kuitenkaan oo center lock wheelit, joten vaihtonopeudella tuskin on merkitystä.
Rekkaria kun katsoo niin eri auto kyseessä, ellei sitten kilpiä ole vaihdettu?
Ymmärsinkö väärin? Jos en haluaisi ajaa radalla, ostaisin turboauton ja radalle vaparin vai? GT2 on turbo. GT3 taas on vapari.