Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
autowp.ru_alpina_b12_6.0_2.jpg

s810-kent_larsson.jpg

Jaguar S-type on kyllä erinomainen peli. X-type sensijaan on törkiä ilmestys. XF on ainakin omaan silmään hiton hienon näkönen auto.

Jaguaarissa on sitä jotakin. Vanhanakin se on loistava :)

Myönnettäköön, että tuo konseptimalli on hienompi kuin itse tuotantomalli, mutta siltikin tuotantomalli on törkeän hieno ja livenä vielä hienomman näköinen kuin kuvissa. :)

Tankkasin huoltsikalla ja katsoin kateellisena viereistä tankkaajaa. Uusi Audi S8 oli siinä parkissa. Pisti 78 litraa bensaa tankkiin, eipä kadettanut enää :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tankkasin huoltsikalla ja katsoin kateellisena viereistä tankkaajaa. Uusi Audi S8 oli siinä parkissa. Pisti 78 litraa bensaa tankkiin, eipä kadettanut enää :D

Eikös siihen femmaankin joku 80l uppoa? ainakin joihinkin vanhempiin malleihin. Toisaalta tapa miten ne sieltä S8:n tankista häviää onkin jotain ihan muuta :D

On S8 väärällä jannulla jos tarvii bensakuluja huolehtia.
Onhan noita. Eräs kaverini kulutti suurinpiirtein kaikki rahansa, kun toi SL500 mersun saksasta ja nyt valittaa, kun vie bensaa niin paljon ja huollot maksaa taivaallisia summia. No prkl siinä on viiden litran kasikko niin ois miettiny sitä vähän aikaisemmin, mutta kun piti saada hieno ja nopee auto...

BMW M3 kelpais. 507hv vakiona ja kiihtyy siinä 4,6s 0-100km/h. Kattois naapuri vähän eri tavalla. Tällä hetkellä ajan 95 civicciä ja kattoo että mun auto ei oikeen sovi naapuruston tunnelmiin.(asun viel himas lähiössä...)

BMW M3 kelpais. 507hv vakiona ja kiihtyy siinä 4,6s 0-100km/h. Kattois naapuri vähän eri tavalla. Tällä hetkellä ajan 95 civicciä ja kattoo että mun auto ei oikeen sovi naapuruston tunnelmiin.(asun viel himas lähiössä...)
Noilla tehoilla on ainakin mun mielestä vähintäänkin turhauttavaa ajaa takavedolla. Kesälläkään ei paljoa baarumi pidä eikä talvella tolla pääse sutimatta liikkeelle. Toisaalta ton hintasen auton omistajalla voi olla autot kesälle ja talvelle erikseen, mutta silti se nelikko enemmän potkis eteenpäin.

Puhut M5:sta? Ei M3:ssa ihan 507:ää ole.

Noilla tehoilla on ainakin mun mielestä vähintäänkin turhauttavaa ajaa takavedolla. Kesälläkään ei paljoa baarumi pidä eikä talvella tolla pääse sutimatta liikkeelle. Toisaalta ton hintasen auton omistajalla voi olla autot kesälle ja talvelle erikseen, mutta silti se nelikko enemmän potkis eteenpäin.
Nii. Myisin vaikka sieluni saatanalle jos tollasella sais viikon ajaa.

Ei turhauttavaa, vaan pirun hauskaa, jos osaa ajaa. Pidon rajoilla on nautinto leikkiä. Toki nelivedoillakin onnistuu, mutta se vaatii enemmän vauhtia, kun etupyörätkin vetävät.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom