Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vanhanakin se on loistava
Ja mauton madallus. Amisshh!Alimmassa kuvassa järkyttävät vanteet mutta muuten todella nätti peli.
Tankkasin huoltsikalla ja katsoin kateellisena viereistä tankkaajaa. Uusi Audi S8 oli siinä parkissa. Pisti 78 litraa bensaa tankkiin, eipä kadettanut enää :D
Onhan noita. Eräs kaverini kulutti suurinpiirtein kaikki rahansa, kun toi SL500 mersun saksasta ja nyt valittaa, kun vie bensaa niin paljon ja huollot maksaa taivaallisia summia. No prkl siinä on viiden litran kasikko niin ois miettiny sitä vähän aikaisemmin, mutta kun piti saada hieno ja nopee auto...On S8 väärällä jannulla jos tarvii bensakuluja huolehtia.
Noilla tehoilla on ainakin mun mielestä vähintäänkin turhauttavaa ajaa takavedolla. Kesälläkään ei paljoa baarumi pidä eikä talvella tolla pääse sutimatta liikkeelle. Toisaalta ton hintasen auton omistajalla voi olla autot kesälle ja talvelle erikseen, mutta silti se nelikko enemmän potkis eteenpäin.BMW M3 kelpais. 507hv vakiona ja kiihtyy siinä 4,6s 0-100km/h. Kattois naapuri vähän eri tavalla. Tällä hetkellä ajan 95 civicciä ja kattoo että mun auto ei oikeen sovi naapuruston tunnelmiin.(asun viel himas lähiössä...)
Puhut M5:sta? Ei M3:ssa ihan 507:ää ole.BMW M3 kelpais. 507hv vakiona ja kiihtyy siinä 4,6s 0-100km/h. Kattois naapuri vähän eri tavalla. Tällä hetkellä ajan 95 civicciä ja kattoo että mun auto ei oikeen sovi naapuruston tunnelmiin.(asun viel himas lähiössä...)
Nii. Myisin vaikka sieluni saatanalle jos tollasella sais viikon ajaa.Noilla tehoilla on ainakin mun mielestä vähintäänkin turhauttavaa ajaa takavedolla. Kesälläkään ei paljoa baarumi pidä eikä talvella tolla pääse sutimatta liikkeelle. Toisaalta ton hintasen auton omistajalla voi olla autot kesälle ja talvelle erikseen, mutta silti se nelikko enemmän potkis eteenpäin.
Noilla tehoilla on ainakin mun mielestä vähintäänkin turhauttavaa ajaa takavedolla. Kesälläkään ei paljoa baarumi pidä eikä talvella tolla pääse sutimatta liikkeelle. Toisaalta ton hintasen auton omistajalla voi olla autot kesälle ja talvelle erikseen, mutta silti se nelikko enemmän potkis eteenpäin.