Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Euroautoista löytyy kyllä vääntäviä moottoreita moneen tarpeeseen. Joku kuva kiihdytysautosta ei poista sitä faktaa, että jenkit ovat auttamattomasti eurooppalaisia jäljessä moottoriteknisessä kehityksessä. Ison kasin ihannoiminen on yksi niistä isoista tekijöistä, mitkä ovat vetäneet koko USA:n autoteollisuuden niin syvälle suohon, että sieltä ylöspääsy tulee olemaan parhaimmassakin tapauksessa pitkä ja tuskainen tie.
Jatketaan offtopikkia.

Samaa mieltä. Ymmärrän sen että noissa sportti malleissa on iso ja TEHOKAS kasi kone, mutta en jummarra miksi täytyy laittaa noihin perusmalleihinkin jokin aivan luumu kasi mikä vain syö bensaa homona ja hummia on juuri ja juuri se kaksi markkaa. Paljon järkevämminkin saa sen väännön koneeseen.

Kuva oli kyllä silti aika osuva :D

Jatketaan offtopikkia.

Samaa mieltä. Ymmärrän sen että noissa sportti malleissa on iso ja TEHOKAS kasi kone, mutta en jummarra miksi täytyy laittaa noihin perusmalleihinkin jokin aivan luumu kasi mikä vain syö bensaa homona ja hummia on juuri ja juuri se kaksi markkaa. Paljon järkevämminkin saa sen väännön koneeseen.

Kuva oli kyllä silti aika osuva :D

autonvalmistajat eivät nähneet tarpeelliseksi panostaa niin paljoa moottoreiden hyötysuhteeseen. autot pysyi halpana ja bensakin oli jenkeissä halpaa joten miksi ihmeessä laittaa rahaa moottoreihin? helppoa ja halpaa vääntöä jokapäiväiseen ajoon. + jenkit eivät juurikaan lämmenneet diesel autoille ja tuskin lämpenevät vieläkään.

fiksua toki olisi ollut alkaa panostamaan niihin moottoreihin jo ajat sitten kun havaittiin mihin suuntaan ollaan menossa päästöjen ja bensan hinnan kanssa.

autonvalmistajat eivät nähneet tarpeelliseksi panostaa niin paljoa moottoreiden hyötysuhteeseen. autot pysyi halpana ja bensakin oli jenkeissä halpaa joten miksi ihmeessä laittaa rahaa moottoreihin? helppoa ja halpaa vääntöä jokapäiväiseen ajoon. + jenkit eivät juurikaan lämmenneet diesel autoille ja tuskin lämpenevät vieläkään.

fiksua toki olisi ollut alkaa panostamaan niihin moottoreihin jo ajat sitten kun havaittiin mihin suuntaan ollaan menossa päästöjen ja bensan hinnan kanssa.

kyllä! kierroskoneella ajaminen on perseestä.
Vääntöä pitää autossa olla, oli sitten bensa tai diesel.
Ei ole vittumaisempaa tunnetta kuin:

ajaa bensa-autolla (kierroskone) ylämäkeen hieman liian hiljaa ja isolla vaihteella. lyödä kaasu pohjaan--> mitään ei tapahdu.
Odotat 10 sec ja auto alkaa kiihtyä:D

ei näin:hyvä:
lyödä

Samaa mieltä. Ymmärrän sen että noissa sportti malleissa on iso ja TEHOKAS kasi kone, mutta en jummarra miksi täytyy laittaa noihin perusmalleihinkin jokin aivan luumu kasi mikä vain syö bensaa homona ja hummia on juuri ja juuri se kaksi markkaa.
Itse en keksi muuta syytä tuohon kuin amerkkalaiten valmistajien johdon kyvyttömyyden. Jenkit tekevät autojaan vielä tänäkin päivänä kankealla ylhäältä tiukasti ohjatulla organisaatiolla, joka lukuisine hierarkiatasoineen reagoi kaikkeen hitaasti.

ajaa bensa-autolla (kierroskone) ylämäkeen hieman liian hiljaa ja isolla vaihteella. lyödä kaasu pohjaan--> mitään ei tapahdu.

lyödä
Onneksi kuitenkin automaattilaatikko pelastaa noilta tuntemuksilta ne, jotka eivät löydä oikeaa vaihdetta itse.

Onneksi kuitenkin automaattilaatikko pelastaa noilta tuntemuksilta ne, jotka eivät löydä oikeaa vaihdetta itse.
Jeps, ja eurot on jo edellä automaateissakin ihan vitusti.

Niin joo, ja kyllä mun honda keulii vaikka 50km/h lentävästä lähdöstä ;)

Tylysti nyt keskeytän teän hienot offtopicit omila epämielenkiintosilla jaaritteluila... :rolleyes:

Tämmösistä ns. normiautoista silmää ja mieltä hivelee neloskoppaset kolffit ja vm. 1998-2001 passatit. Nelivetoina ja vähän riskimmillä koneilla tietty. Ainaki uusissa passateissa on minun silmään vähän turhan paljon kromia ja muuta härpäkettä.

427 Corvette (vm. -69) olis melkosen messevä vehje ja chevyn Suburban täytyy laittaa kauppakassiksi vielä tässä jokupäivä. Ja yks uus hiluxi kelpais mustana tai sähkönsinisenä kiitos mulle nyt heti! Candy red ois kyllä kans värinä melkosen valloittavan ihana. :kuola:

Ja lopuksi vielä mainittakoon semmonen uusvanha lada niva. Siinä ois asennetta. :evil:

Jatkakaa.

Top gear ohjelmassa näin ihanan auton BMW X5. Siinä oli hieno peli.
Ei kuitenkaan ehkä kovin naisellinen siis minulle. Mutta hienolta se näytti kuitenkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%

lyödä

Ajeleeko prayer sit millaisella autolla tällähetkel, kun ei kierroskoneet maita ? =)

Tylysti nyt keskeytän teän hienot offtopicit omila epämielenkiintosilla jaaritteluila... :rolleyes:

Tämmösistä ns. normiautoista silmää ja mieltä hivelee neloskoppaset kolffit ja vm. 1998-2001 passatit. Nelivetoina ja vähän riskimmillä koneilla tietty. Ainaki uusissa passateissa on minun silmään vähän turhan paljon kromia ja muuta härpäkettä.

427 Corvette (vm. -69) olis melkosen messevä vehje ja chevyn Suburban täytyy laittaa kauppakassiksi vielä tässä jokupäivä. Ja yks uus hiluxi kelpais mustana tai sähkönsinisenä kiitos mulle nyt heti! Candy red ois kyllä kans värinä melkosen valloittavan ihana. :kuola:

Ja lopuksi vielä mainittakoon semmonen uusvanha lada niva. Siinä ois asennetta. :evil:

Jatkakaa.
Tuommoiset Passatit on kyl hienoja (noin niinku tavallisiksi autoiksi) ja toinen mikä on hieno vähän vanhemmista, on n.2000-luvun Alfa Romeon 156 farmarit :)

Tuommoiset Passatit on kyl hienoja (noin niinku tavallisiksi autoiksi) ja toinen mikä on hieno vähän vanhemmista, on n.2000-luvun Alfa Romeon 156 farmarit :)

En välttämättä ittelleni tällästä hankkis,

112_0506_12z+2003_Volkswagen_Passat_W8_Sport+Rear_Passenger_Side_View.jpg

mutta noi neljä pakoputken päätä tekee autosta vaan niin hienon.

Jooh, miksi mulla ei jo ole tuomosta passattia häh?! :D
Ja nuitten vanteitten lisäksi ehottomasti jalopuu veks ja tummat penkit nuitten kermahässäköiden tilale. Sitä kromia vois kyllä olla vähemmän ja valot vaihtoon + ikkunoita hieman himmeämmiksi. (Ei mtn 5% tummennuksia kuiten) Sitte se kelpais. :rolleyes:

Ja toinen samanlainen himotuksen kohde vois olla r32 kolffi. :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom