Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Sama kyl mullakin että ei oikeen jaksa iskeä nämä Ferrarit, Lamborghinit, Maseratit ja muut, joiden moottorin ääni kuulostaa sellaiselta F1-tyyliseltä ison hyttysen ininältä ja jotka ovat hienoja vaan sen takia että maksavat ihan homona ja kulkevat lujaa. Noi pari postia ylempänä näytillä olevat Mustangit ovat mun mielestä oikeastaan AINOITA hienoja uusia autoja. Ois siistiä jos joku automerkki keksis ruveta valmistamaan taas noita vanhoja jenkkejä, laittaisivat vaikka uudempaa tekniikkaa niihin kunhan jättäisivät suorat putket ;)

Älä poika leiki hengelläs, eli nyt hiljaa ;)

En viitti kirjottaa enempää, ettei tule mitään painokelvotonta.

PS: Avensis vertaus oli huono

se mikä jenkit erottaa japseista ja muista eurokotteroista on se että ne on persoonallisia.
ne todellakin erottuvat ja ovat persoonallisia.
Yritäppä etsiä Toyota avensis prisman parkkipaikalta:david:

jenkkien muotoilu sisältä on jotain niin mahtavaa, karulla tavalla kaunista. ei mitään ylimääräistä.
Erottuuhan se Ladakin kotimarkkinansa ulkopuolella, mutta ei se siitä sen parempaa tee. Eipä ne jenkkienkään "avensikset" tarjoa yhtään mitään. Vai kuinka paljon joku Dodge Neon saa ylistystä sinulta?

Jenkithän ovat perinteisesti muotoilultaan olleet kaikkea muuta kuin karuja ja yksinkertaisia. On ollut siipeä, kromia, listaa ja tarraa.

Kantsis kuunnella vaikka yhtä maranellon oria vierestä eikä youtubesta niin loppuis "ininät" siihe :) F1-tyylinen kone pitääkin olla, jotain tapahtuu kun kaasua painaa.

Vai että modena 360, vanquishit yms on vaan hienoja kun maksavat paljon?

AstonMartinV12VanquishInter.jpg

Dusterin ja Chargerin linjat eli muodot mielyttävät mun silmää enemmän kun ferrarin ym. Eurooppalaisten urheiluautojen. 60-70 lukujen jenkki muskeliautot, niissä on vetoa;)

mad maxin interceptor. all go no show & max attack. :rock:

madmaxes.jpg

gordcar2.jpg

jos nyt meinaat ihan täysin vanhan muskeliauton näköisiä niin jenkeissä kyllä on lafkoja joilta saa uustuotantona 60luvun ja 70luvun lopun muskeleiden koreja. jos rahaa on niin käytännössä saat täysin upouuden auton suoraan vuodelta 69. ja kuten varmaan tiesit niin retro camaro ja challenger ovat tulossa...

Remmiahdin määrää tahdin:rock:

Ohoh, johan poijjaat herneet nenään vetäsee, kuin vähän poikkeavanpuoleisen mielipiteen esittää. Voisin melkeimpä luulla että täällä on porukka elänyt vedellä ja leivällä vuosikausia säästäessään rahaa Ferrarin ostoon ;) Se nyt oli vaan mun mielipide, that's all.

mad maxin interceptor. all go no show & max attack. :rock:
Ei perhana!! Miten saatoin unohtaa tän?! Ehkä hienoimpia kiesejä ikinä!

Ohoh, johan poijjaat herneet nenään vetäsee, kuin vähän poikkeavanpuoleisen mielipiteen esittää. Voisin melkeimpä luulla että täällä on porukka elänyt vedellä ja leivällä vuosikausia säästäessään rahaa Ferrarin ostoon ;) Se nyt oli vaan mun mielipide, that's all.

Ei perhana!! Miten saatoin unohtaa tän?! Ehkä hienoimpia kiesejä ikinä!

Miten voi tykätä pelkästään jenkkiautoista? Siinä mun mielestä jää paljon paitsi automieheltä =). Se on myös täällä aika hassua, että eri vuosikymmenien autoja vertaillaan keskenään.

Miten voi tykätä pelkästään jenkkiautoista? Siinä mun mielestä jää paljon paitsi automieheltä =). Se on myös täällä aika hassua, että eri vuosikymmenien autoja vertaillaan keskenään.

toinen tykkää räpistä toinen hevistä-
toinen tykkää jenkeistä toinen euroista.

Niinhän se on, asenteesta kiinni.
Osa ei koskisikaan jenkkeihin ja itse en taas henkilökohtaisesti ilkeä ajaa vaikka tuollaisella 2007 civicillä.

kuka tykkää mistäkin:thumbs:

En mää nyt suinkaan pelkästään amerikan pelejä fanita, ne vaan ovat listan kärjessä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Järkyttävän hieno.

Corvetelta pöllitty takalyhdyt...Muutoin melko fugly.

Tahi sit haluttu pitää nuo pallerot mitkä oli jo skylleissä. Melko samanlaiset ku on, mutta eri kopassa....

Tohon Jenkit vs. Eurot & Japsit:

torque.jpg

:D

Euroautoista löytyy kyllä vääntäviä moottoreita moneen tarpeeseen. Joku kuva kiihdytysautosta ei poista sitä faktaa, että jenkit ovat auttamattomasti eurooppalaisia jäljessä moottoriteknisessä kehityksessä. Ison kasin ihannoiminen on yksi niistä isoista tekijöistä, mitkä ovat vetäneet koko USA:n autoteollisuuden niin syvälle suohon, että sieltä ylöspääsy tulee olemaan parhaimmassakin tapauksessa pitkä ja tuskainen tie.

Euroautoista löytyy kyllä vääntäviä moottoreita moneen tarpeeseen. Joku kuva kiihdytysautosta ei poista sitä faktaa, että....
Ei helvetti.. :hyper: Kuinkahan monta hymiötä tuo kuva olisi vaatinut? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom