Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No mitä vielä...tommosen kullitetun bemarin kyytiin ei meikäläinen lähtis, ei edes ensiapuun vaikka olis reisivaltimo poikki.

Kyllä on kamala.

Tätä suzukia voisi jo harkita.

118966722499053203.jpg

118966722672065273.jpg

118966722956015212.jpg

Tämmösen hommaisin jos ei olis perhettä. ;)

no itsehän hankksin mieluummin vaikka kupan, ku fiatin, iha vitun hirveitä autoja hyihh!

DSC07453.JPG

6688-1998-Mercedes-Benz-C43.jpg

102_practice_purse_tops.jpg

Kovast polttelis ostaa joku noista.. oiski rahaa!

varsinki väyrysmese on siisti pirssi, aina oon tykänny, varsinki helmiäisvalkosista. Sitte toi C-sarjalainen w202 on ajaton, ja sitte w124 on maailman legendaarisimpia autoja, ja jos sais vaa kohtuukilometreillä (<400 000) ja ois rahaa, ni mulle tulis sellain.

Oispa rikas;)

no itsehän hankksin mieluummin vaikka kupan, ku fiatin, iha vitun hirveitä autoja hyihh!

varsinki väyrysmese on siisti pirssi, aina oon tykänny, varsinki helmiäisvalkosista. Sitte toi C-sarjalainen w202 on ajaton, ja sitte w124 on maailman legendaarisimpia autoja, ja jos sais vaa kohtuukilometreillä (<400 000) ja ois rahaa, ni mulle tulis sellain.

Oispa rikas;)

Ööh, pitääkö olla rikas, että saa ostettua alle 400.000km ajetun vanhan ruman koslon? Sun automaku alkaa kuulostamaan samalta kuin naismakukin, pahoittelen.

Uudet Fiatithan näyttää jo ihan autoilta

uusi Linea:
070503_F_Linea_Etusivu-netti.jpg

uusi Bravo
070131_F_Bravo_etu2.jpg

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ööh, pitääkö olla rikas, että saa ostettua alle 400.000km ajetun vanhan ruman koslon? Sun automaku alkaa kuulostamaan samalta kuin naismakukin, pahoittelen.

Siis tarkoitin sillä että oisinpa rikas sitä että ostaisin toki kaikki noista. Eikä mulla ole varaa, eikä varmasti tule olemaankaan ihan äkkiä ostaa mitään noista. vaikka miljoona ajettuna, siihin se että oisi varaa ostaa ees w124, oisi hyvin jo imo.

Yleesäkin kaikki henkilöt joilla on täppiä luokkaa 50k ei oo ees imo kauhean varakkaita, ne joilla on 100 000 - 500 000 on varakkaita ja loppupäästä todella varakkaita, ja jos omaisuus lähentelee miljoonaa euroa voidaan pikkuhiljaa alkaa puhua rikkaista.

Toiseksee w124 ei oo ruma koslo!;) vrt. nyt noihin fiateihin, jotka on iha hirveitä autoja, ihan jokainen. Vertaa vaikka Tojotan tuotantoon. tai vertaa vaikka 406 pösöön. tai yleensäkään mihkään tavisautoon, vaikka opel vectraan tai ford mondeoon.
niissä ei oo mitään hienoa.

Hieno ja klassinen auto, ja jos jostain löytäisi vielä vähänajetun, oikeasti, eli vaikka 100 000 olevan, ja bensalla tai turbodieselillä. ne tavalliset dieselit on iha vitun hirveitä mopoja, 300d ehkä jotenkin siedettävä, ja valkoisena ni voisin ottaa kyllä pankkilainaa;) Ei todellakaan nimittäin hullumpi peli, tyylikäs imo.

Sitte se väyrynen vaikka sitte onkin aika kallis auto, niin ei enää voi oikein hienommaksi auto mennä, varsinki viininpunasena tai helmiäisvalkosena. aivan mahtava auto. vertaa vaikka renault meganeen. kumpi vai kampi;)

BMW.n koko tuotanto taas z3coupea lukuunottamatta on ihan omaa luokkaansa..

6878b5dba4142c4eb9bcc177a9ebf4b4.jpg

Viimeksi muokattu:
Plymouth Prowler
PlymouthProwler2.jpg

%7B0D1D4FC4-488E-493B-931C-68060F9B4B0F%7D.jpg

Mvc-008s.jpg

Hassun näkönen vehjes. Jos olis varaa ylläpitää isoa (!) autotallia (yli 100 autoa), niin kyllä tuo ehdottomasti sieltä löytyis.

Carrol Shelbyllä on muuten aika vakuuttava autokokoelma... :kuola:

Höhöö, en kai ole huomionkipeä?
Monster_Truck_Limo-Monster_Limousine.jpg

Toiseksee w124 ei oo ruma koslo!;) vrt. nyt noihin fiateihin, jotka on iha hirveitä autoja, ihan jokainen. Vertaa vaikka Tojotan tuotantoon. tai vertaa vaikka 406 pösöön. tai yleensäkään mihkään tavisautoon, vaikka opel vectraan tai ford mondeoon.
niissä ei oo mitään hienoa.

Hieno ja klassinen auto, ja jos jostain löytäisi vielä vähänajetun, oikeasti, eli vaikka 100 000 olevan, ja bensalla tai turbodieselillä. ne tavalliset dieselit on iha vitun hirveitä mopoja, 300d ehkä jotenkin siedettävä, ja valkoisena ni voisin ottaa kyllä pankkilainaa;) Ei todellakaan nimittäin hullumpi peli, tyylikäs imo.

Sitte se väyrynen vaikka sitte onkin aika kallis auto, niin ei enää voi oikein hienommaksi auto mennä, varsinki viininpunasena tai helmiäisvalkosena. aivan mahtava auto. vertaa vaikka renault meganeen. kumpi vai kampi;)

No koslahan se on ja vieläpä hirveä sellainen!
Käsittämättömän kestävä kyllä. Väyrynen puolestaan on
vielä W124:sta rumempi.
:=)
W124 coupe puolestaan on sulavan oloinen.

Tuota Fiatin mollamista en kyllä ymmärrä, tuossa edellä
on ainakin minun mielestäni kohtalaisen kivan näköisiä
Hiivatteja. Eikä Grande Puntokaan minusta hassummalta
näytä. Puhumattakaan monesta vanhemmasta mallista.

Tojoista, vectroista ja mondeoista näymme olevan
samaa mieltä.

-Franco

Tuota Fiatin mollamista en kyllä ymmärrä, tuossa edellä
on ainakin minun mielestäni kohtalaisen kivan näköisiä
Hiivatteja. Eikä Grande Puntokaan minusta hassummalta
näytä. Puhumattakaan monesta vanhemmasta mallista.

Sama juttu. Fiatit on aiemmin ollu tusinakippojen näköisiä mutta nyt niille on tullu vähän omaa pirteämpää luukkia. Todennäköisesti ne on laadultaan samaa scheissea edelleen kuin ennenkin mutta tässä tredissä vissiin olikin idea arvostella vaan ulkonäköä :)

Oispa rikas;)

Ihan hyvät on vaihtoehdot. Itsellä farkku väyrynen ja kyllä valkoisena olisi komea, mutta nyt perus hopeanuoli. W124 kopasta löytyy sitten hieman pulleampi malli, tosin jo ihan tehtaan toimesta. Pitäisikö sitten hommata nykyisen kauppakassin tilalle joku tuollainen W202 sitten viellä :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom