Hienot autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Todiste, voidaan ajaa myös talvella. Mistä Ferrarista voisi sanoa samaa? :D

0603_geneva_049+2007_porsche_911_997_turbo+rear_left_view.jpg


0603_geneva_059+2007_porsche_911_997_turbo+side_view.jpg


Artikkeli, josta kuvat on otettu löytyy täältä.
 
Jos rahaa olisi autoon käytettävissä joku 250k € rahaa, ostaisin varmasti Porsche 911 997 Turbon manuaalivaihteistolla.

Oletuksena kaikkia autot manuaalina, mutta Turbon ottaisin varmaan automaatilla.


-kiihtyy nopeammin 0-100, kuin manuaalilla (eli ei mene tehot hukkaan)

-ja se suurin syy, eli voi tykittää paikaltaankin ilman, että tarttee pelätä voimansiirron puolesta juurikaan. Olis ikävää omistaa tollanen neliveto hirmu, jota ei uskalla polkea paikaltaan kunnolla

Jos mulla olis Turbo, niin en ajais sillä talvella. Talvella vois ajaa jollain neliveto diiseli henkilöautolla.
 
kaikista. tässä todiste siitä että enzon pohjalle rakennetulla autolla pärjää talvella niin miksei myöskin muilla ferrareilla?

http://www.youtube.com/watch?v=FCm31-SqIjk

edit: hyi ensanomikä miten ruma antenni tossa porssessa.

Hyvin näytti pärjäävän. :D

Nelivetohan tekee Porssesta käytännössä maastoauton. ;)

Pertti 123 sanoi:
Oletuksena kaikkia autot manuaalina, mutta Turbon ottaisin varmaan automaatilla.

-kiihtyy nopeammin 0-100, kuin manuaalilla (eli ei mene tehot hukkaan)

-ja se suurin syy, eli voi tykittää paikaltaankin ilman, että tarttee pelätä voimansiirron puolesta juurikaan. Olis ikävää omistaa tollanen neliveto hirmu, jota ei uskalla polkea paikaltaan kunnolla

Jos mulla olis Turbo, niin en ajais sillä talvella. Talvella vois ajaa jollain neliveto diiseli henkilöautolla.

Automaatilla todellakin kiihtyy n. 2 kymmenystä nopeammin kuin manuaalilla, mutta kun kysymyksessä on urheiluauto, niin manuaalihan sen olla pitää. Saa enemmän vapautta ja voi leikkiä enemmän.

Eiköhän se manuaalikin ole mitoitettu sellaiseksi, että voi täyskiihdytyksiä ottaa ilman pelkoa. :)

Tuo talvijuttu nyt oli ihan heitto. :D
 
Eiköhän se manuaalikin ole mitoitettu sellaiseksi, että voi täyskiihdytyksiä ottaa ilman pelkoa. :)

Kyllä se voimansiirto ottaa hittiä, jos nelivedolla lähtee paikaltaan ihan maksimit. Kytkin kai ainakin saa rankaisua.

En ole mikään voimansiirron exPERTTI, mutta näin olen asian käsittänyt.
 
laitetaanpas taas tällanen tavallinen "jokamiehen" auto. auto joka on siisti ilman minkäänlaisia tuunauksia. audi a3

745px-Audi_A3_black_vl.jpg
 
Mikä ton perseestä sojottavan antennin funktio on? Anal-probe?

Älkää takertuko tuohon. Antenni näyttää todella tökerölle, mutta on kaiken todennäköisyyden mukaan vain joku testiautoon (mahdollisesti prototyyppi?) asennettu systeemi. En ole muissa 911 kuvissa bongannut tuota antennia. Katsokaa vaikka Powerrangerin kuvista, niin ei niissäkään näy mitään antenneja.
 

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
E46_side.JPG


Bemarit ownaa kyl tollaset japsikipot;)

LeftFront.jpg


no okei, kyl libressemainoslippumaasta jotain hienoaki tulee;) imo ihan värisevan hienon näkönen auto

side.jpg

kyl silti wanha kunnon 309 ownaa kaikki maailman autot!
 
Kyllä se voimansiirto ottaa hittiä, jos nelivedolla lähtee paikaltaan ihan maksimit. Kytkin kai ainakin saa rankaisua.

En ole mikään voimansiirron exPERTTI, mutta näin olen asian käsittänyt.
Ensinnäkin, kuka jaksaa keskittyä paikaltaan lähtemiseen autolla, joka ohjautuu niin hyvin kuin Porscheilla on tapana? Toisaalta en millään jaksa uskoa, että Porschella olisivat jostain syystä alimitoittaneet kytkimen juuri tähän malliin. Ja tärkeimpänä se, että tuollaisessa takamoottorisessa autossa ei kyllä eturenkaat kovin paljon lisää voimansiirron rasituksia. Auto on jo muutoinkin vahvasti takapainoinen ja kun paukkulähtö aiheuttaa vielä melkoisen dynaamisen painonsiirtymän, niin eturenkaiden päälle ei enää paljoa painoa jää.
 
Ensinnäkin, kuka jaksaa keskittyä paikaltaan lähtemiseen autolla, joka ohjautuu niin hyvin kuin Porscheilla on tapana? Toisaalta en millään jaksa uskoa, että Porschella olisivat jostain syystä alimitoittaneet kytkimen juuri tähän malliin. Ja tärkeimpänä se, että tuollaisessa takamoottorisessa autossa ei kyllä eturenkaat kovin paljon lisää voimansiirron rasituksia. Auto on jo muutoinkin vahvasti takapainoinen ja kun paukkulähtö aiheuttaa vielä melkoisen dynaamisen painonsiirtymän, niin eturenkaiden päälle ei enää paljoa painoa jää.

Sanotaanko niin, että en mielellään ottaisi selvää, että hajooko paikat. Kyllähän ne ainakin kuluu selvästi enemmän, kuin automaatilla kun rankasee.

Toisaalta jos olis varaa Turboon, niin voisi vaihtaa kytkimiä ja muita aina silloin tällöin :)

Tottahan se on, että paikaltaan lähteminen on amisten hommaa, kun mutkateillä ja mutkista ulos kiihdytyksissähän sitä nautintoa saa ihan riittävästi. Toisaalta sisäinen amis haluaa toisinaan lähteä viivaltakin kovaa :D
 
Todiste, voidaan ajaa myös talvella. Mistä Ferrarista voisi sanoa samaa? :D

0603_geneva_049+2007_porsche_911_997_turbo+rear_left_view.jpg


0603_geneva_059+2007_porsche_911_997_turbo+side_view.jpg


Artikkeli, josta kuvat on otettu löytyy täältä.


Löytyy muuten kuvassa näkyvä Arctic Driving Center Rovaniemen läheisyydestä, nimim. Autokoulun liukkaat suoritettu siellä.
Olipa kyllä :david: viesti, mutta antaa nyt mennä.
 
Naapurilla näkys olevan tollanen Maserati. Näyttää hienolta myös luonnossa. Iltasanomien jutussa hinnaksi mainittiin 182tondee. Ehkä ainut yhtä hieno voisi olla Aston Martinin Vanquish.

maserati_Quattroporte-Executive-GT@2005_0007.jpg
 
Back
Ylös Bottom