Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä Ferrarista voisi sanoa samaa? :D
Jos rahaa olisi autoon käytettävissä joku 250k € rahaa, ostaisin varmasti Porsche 911 997 Turbon manuaalivaihteistolla.
kaikista. tässä todiste siitä että enzon pohjalle rakennetulla autolla pärjää talvella niin miksei myöskin muilla ferrareilla?
http://www.youtube.com/watch?v=FCm31-SqIjk
edit: hyi ensanomikä miten ruma antenni tossa porssessa.
Pertti 123 sanoi:Oletuksena kaikkia autot manuaalina, mutta Turbon ottaisin varmaan automaatilla.
-kiihtyy nopeammin 0-100, kuin manuaalilla (eli ei mene tehot hukkaan)
-ja se suurin syy, eli voi tykittää paikaltaankin ilman, että tarttee pelätä voimansiirron puolesta juurikaan. Olis ikävää omistaa tollanen neliveto hirmu, jota ei uskalla polkea paikaltaan kunnolla
Jos mulla olis Turbo, niin en ajais sillä talvella. Talvella vois ajaa jollain neliveto diiseli henkilöautolla.
Eiköhän se manuaalikin ole mitoitettu sellaiseksi, että voi täyskiihdytyksiä ottaa ilman pelkoa.
Todiste, voidaan ajaa myös talvella. Mistä Ferrarista voisi sanoa samaa? :D
Artikkeli, josta kuvat on otettu löytyy täältä.
Mikä ton perseestä sojottavan antennin funktio on? Anal-probe?
Ensinnäkin, kuka jaksaa keskittyä paikaltaan lähtemiseen autolla, joka ohjautuu niin hyvin kuin Porscheilla on tapana? Toisaalta en millään jaksa uskoa, että Porschella olisivat jostain syystä alimitoittaneet kytkimen juuri tähän malliin. Ja tärkeimpänä se, että tuollaisessa takamoottorisessa autossa ei kyllä eturenkaat kovin paljon lisää voimansiirron rasituksia. Auto on jo muutoinkin vahvasti takapainoinen ja kun paukkulähtö aiheuttaa vielä melkoisen dynaamisen painonsiirtymän, niin eturenkaiden päälle ei enää paljoa painoa jää.Kyllä se voimansiirto ottaa hittiä, jos nelivedolla lähtee paikaltaan ihan maksimit. Kytkin kai ainakin saa rankaisua.
En ole mikään voimansiirron exPERTTI, mutta näin olen asian käsittänyt.
Ensinnäkin, kuka jaksaa keskittyä paikaltaan lähtemiseen autolla, joka ohjautuu niin hyvin kuin Porscheilla on tapana? Toisaalta en millään jaksa uskoa, että Porschella olisivat jostain syystä alimitoittaneet kytkimen juuri tähän malliin. Ja tärkeimpänä se, että tuollaisessa takamoottorisessa autossa ei kyllä eturenkaat kovin paljon lisää voimansiirron rasituksia. Auto on jo muutoinkin vahvasti takapainoinen ja kun paukkulähtö aiheuttaa vielä melkoisen dynaamisen painonsiirtymän, niin eturenkaiden päälle ei enää paljoa painoa jää.
Todiste, voidaan ajaa myös talvella. Mistä Ferrarista voisi sanoa samaa? :D
Artikkeli, josta kuvat on otettu löytyy täältä.
Ei välttämättä kaikista hienoin, mutta olisi tälläisellä kiva kulkea.
http://www.bmwquebec.com/pics/chrome/chrome5.jpg