Hienot autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt alkaa Nissanin vauhti olla kohdillaan. 7:08:69 Nordschleifelle, edellä vain sellaiset kuin Radical SR8 ja Porsche 918 Spyder. http://en.wikipedia.org/wiki/List_o...lap_times#Production.2C_street-legal_vehicles
Paljonkohan on 0-100 km/h kiihtyvyys, muuta kuin riittävä?
1399633_604061929630511_954032167_o.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotain 2.Xs En tiedä mikä on virallinen ilmoitus. Ripeältä tuntui, niin reippaalta ettei tiellä siitä saanut mitään kuvaa.
2,0 s kaiketi huhuiltiin tai oli tavoitteena, se kuulostaa aika haipakalta. Mielenkiinnollta odotan tietoa. Joka tapauksessa saanee olla aika kova vakio-Bugatti että vetää eelle.

Kuskin selostamana video tuosta 7.08.679 kierroksesta:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei jumankauta, alle kolme sekuntia nollasta sataan. Noi on jo aivan käsittämättömiä lukemia. Koskaan en oo päässyt kokemaan 0-100km/h kiihdytystä paikoiltaan millään oikeasti kireellä autolla, vaikka muutamaa olen ajanut ja kyydissä ollut. Voin vaan kuvitella miltä sekin tuntuu. Gtr on teknisesti mahtava auto, vaikka ei mua itteeni muuten kauheasti miellytäkkään.
 
Ei jumankauta, alle kolme sekuntia nollasta sataan. Noi on jo aivan käsittämättömiä lukemia. Koskaan en oo päässyt kokemaan 0-100km/h kiihdytystä paikoiltaan millään oikeasti kireellä autolla, vaikka muutamaa olen ajanut ja kyydissä ollut. Voin vaan kuvitella miltä sekin tuntuu. Gtr on teknisesti mahtava auto, vaikka ei mua itteeni muuten kauheasti miellytäkkään.

Toi Nismokin on teknisesti mahtava näyte, mutta pakko sanoa että vaikka kuinka nopea ja pystyvä ja räyhä onkaan, niin ei se mussa samanlaisia viboja saanut kuin joku oikeasti todella kaunis ja viimeistelty auto. Se on ihan jäätävän ripeä, mutta siinä on muutaman sentin kappale maksavia ruiskupuristemuovinappuloita kojelaudassa ymsyms. Ottaisin silti, mutta lahkeeseen tulee erilaisista laitteista.
 
Noista ylempänä olevista mersuista tuli tämä mieleen. Aika surkea video, mutta auto kelpaisi kyllä.

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
GT-R (ja Skylinet) ei minua vakuuttaneet ennen kuin perehdyin niiden tekniikkaan ja suorituskykyyn. Sen jälkeen (varsinkin GT-R) on ollut oikein upeita - myös ulkonäöltään.

Mielenkiintoista, että toi uus GT-R:n aika on ajettu Dunlopin runflateilla. Mitenköhän aikaan vaikuttaisi jos alle vaihdettaisiin Michelin pilot sport cupit?
 


Cadillsc cts-v. Yleensä oon vieroksunut amerikkalaisia autoja(poislukien ne parit legendaariset muskeliautot), mutta tätä voin pitää jo potentiaalisena kilpailijana saksalaisille vastustajille. Kattelin pari arvostelua tosta ja on kuulemma todella hauska ajettava myös radalla. Sisätilatkin näyttää jo fiksulta ja pirun mukavalta.

E: Videon auto on cts v-sport näköjään, eikä kunnon cts-v. Tarpeeks lähellä kuitenkin. :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mielenkiintoista, että toi uus GT-R:n aika on ajettu Dunlopin runflateilla. Mitenköhän aikaan vaikuttaisi jos alle vaihdettaisiin Michelin pilot sport cupit?
Joku kommentoi samaa YouTube videossa, mutta: The six-spoke alloy wheels wear sticky Dunlop tyres developed specifically for the Nismo GT-R

Voisi kuvitella että tuo on mietitty myös aivan loppuun asti. :)
 
Joku kommentoi samaa YouTube videossa, mutta: The six-spoke alloy wheels wear sticky Dunlop tyres developed specifically for the Nismo GT-R

Voisi kuvitella että tuo on mietitty myös aivan loppuun asti. :)

Siinä Suomessa käyneessä Nismossa oli myös jotkut Dunlopit aivan loppuun ajettuna ja vaihtoon menossa, se aivan jäätävä hinta minkä niille kuulin puolustaisi kyllä tuota erikoismallikommenttia aika vahvasti.
 
Nuo samat Dunlopit on muistaakseni aikaisemmissa getareissa olleet myös. Liekkö jotain kehitystyötä nyt tehty, mutta nonetheless vertailu noiden ja misukoiden välillä olisi mielenkiintoista.
 
McLaren P1


Lamborghini Aventador on ihan batman auton näköinen.


Pagani Huayra on aivan uskomattoman hienon näköinen.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pagani Huayra on aivan uskomattoman hienon näköinen.

Huyara saa kyllä itessäkin viboja aikaan. En pidä sitä mitenkään kovin kauniina autona, mutta on sellainen käsityö-, koneensuunnittelu- ja koneistustaidonnäyte että kuola alkaa valua kun katsoo noita ohjaamon osia.

Ajo- ja takavaloista olisi kyllä mielenkiintoista tietää että ovatko oikeasti tarkoituksella pyöreitä, vai eikö volyymit riitä tuottaa oikeasti muotoiltuja valoja.
 
Joku kommentoi samaa YouTube videossa, mutta: The six-spoke alloy wheels wear sticky Dunlop tyres developed specifically for the Nismo GT-R

Voisi kuvitella että tuo on mietitty myös aivan loppuun asti. :)
Vielä näistä renkaista, Krumm kommentoi. Nää on toki puheita vaan, mutta mielenkiintoista kuitenkin:

"Han har kollat på klippet med Porsche 918 Spyder och var inte imponerad.
"Elmotorn ger en tydlig boost mot Schwedenkreutz, men resten av varvet har vi samma mellantider."
Michael började också spekulera i val av däck.
"De körde med en form av semislicks. Jag har kört några varv på liknande däck som Porsches och då körde jag precis över sju blankt i trafik. Men vi valde att sätta vår officiella tid på däck lagliga för gatan, så som bilen levereras till kund. Vi har ingen anledning till att översälja.""

(halv)Svensken som slog Ringen-rekordet - auto motor & sport

Porsche 918 spyderhan on hybrdi, muistaakseni GT-R tulee olemaan MY 2016 alkaen hybridi. Mielenkiinnolla odotan millaisia aikoja sillä sitten vedetään.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom