- Ikä
- 43
Mistä lähtien Coupé on ollut neliovinen?
Vuodesta 1962.
"The designation was first applied to a low-roof model of the Rover P5 from 1962 until 1973" Sanoo wikipedia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ettei nyt kukaan käsitä väärin niin sanotaan vielä että toi kutonenhan on helvetin hieno oli sen korimallin nimitys mikä hyvänsä.
Voin vannoa nähneeni tuommosen Helsingissä. Se oli niin törkeen upea livenä, että jäi sen takia mieleen. Valkoinen se oli, mikä on yleensä väri josta en välttis bimmeissä pidä mutta nyt sekin iski.
Porsche 911 on hieno auto ja yksi sellainen malli josta olen aina pitänyt. Lisäksi se on ollut sopivan arkinen ja maltillinen johonkin ferrareihin (en pidä) yms verrattuna. Porsche kuitenkin ilmeisesti viime vuosina nostanut hintojaan (runsaasti?). Mielenkiintoinen kuva. Ainakaan ekassa kohdassa ei olisi vaikea valita otanko Range Roverin ja Nissanin vai Porschen (Range + GT-R).
katso liitettä 107150
Ainakaan Porsche Gayman ei tarjoile mitään erityisiä ajo-elämyksiä.
En hetkeäkään epäile, jos on tuollaisesta Gaymanista ollut kyse!Ainakaan Porsche Gayman ei tarjoile mitään erityisiä ajo-elämyksiä.
En hetkeäkään epäile, jos on tuollaisesta Gaymanista ollut kyse!
Aito Cayman on sitte aivan toiselta planeetalta;)
Tässä on vuoden 2013 auto ? ja sen kolme perintöprinsessaa - Tekniikka&Talous
"Kilpailussa palkittiin autoja kolmessa muussakin kategoriassa. Parhaimman urheiluauton tittelin voittivat Porsche Cayman ja Boxster. "
Tosin ei varmaan pärjää millään osaalueella 911.
Ei edes hinnallaan:D
Itse olen viimeaikoina tykästynyt Verrareihin ja nimenomaan vielä keltaisena eikä perinteisenä Maranellon punaisena. Näitä on käsittääkseni ajossa myös Suomessa.