Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä lähtien Coupé on ollut neliovinen?

Nykymaailmassa se on ollut siitä lähtien kun mersu keksi ettei "sedan" kuvaa tarpeeksi hyvin heidän sinänsä ihan hienoa sämpylän mallista autoaan. Muut valmistajat tietysti apinoivat konseptin.

Alkuperäinen coupe tai sedan -korimallinen auto alkaa varmaan olemaan markkinointimiesten mielestä niin nähty juttu että se häviää kohta kokonaan kaikenmaailman crossover sekasikiöiden tieltä.

Ettei nyt kukaan käsitä väärin niin sanotaan vielä että toi kutonenhan on helvetin hieno oli sen korimallin nimitys mikä hyvänsä.

Voin vannoa nähneeni tuommosen Helsingissä. Se oli niin törkeen upea livenä, että jäi sen takia mieleen. Valkoinen se oli, mikä on yleensä väri josta en välttis bimmeissä pidä mutta nyt sekin iski.

On noita jokunen pk-seudulla. Yksi harmaa taisi olla esittelyautona tarroilla.

Tänään nähty 4-tiellä Helsingistä - Lahteen matkalla samanlainen M6 koko mustana, ainoa eriväri mitä autosta irtos oli M:n logo.

Ps. oli muuten häijyn näkönen, mutta ajeli yllättävän rauhassa.

Porsche 911 on hieno auto ja yksi sellainen malli josta olen aina pitänyt. Lisäksi se on ollut sopivan arkinen ja maltillinen johonkin ferrareihin (en pidä) yms verrattuna. Porsche kuitenkin ilmeisesti viime vuosina nostanut hintojaan (runsaasti?). Mielenkiintoinen kuva. Ainakaan ekassa kohdassa ei olisi vaikea valita otanko Range Roverin ja Nissanin vai Porschen (Range + GT-R).
aa_auto_porsche.jpg

Porsche 911 on hieno auto ja yksi sellainen malli josta olen aina pitänyt. Lisäksi se on ollut sopivan arkinen ja maltillinen johonkin ferrareihin (en pidä) yms verrattuna. Porsche kuitenkin ilmeisesti viime vuosina nostanut hintojaan (runsaasti?). Mielenkiintoinen kuva. Ainakaan ekassa kohdassa ei olisi vaikea valita otanko Range Roverin ja Nissanin vai Porschen (Range + GT-R).
katso liitettä 107150

Ainakaan Porsche Gayman ei tarjoile mitään erityisiä ajo-elämyksiä.

Porsche 911 on yks omista suosikeista ja olen vähän luvannutkin itelleni, että jonain päivänä omistan moisen. On meinaan hyvä motivaattori. Kyseinen auto on täydellinen yhdistelmä sporttisuutta ja klassista tyylikkyyttä. Tämmönen carrera s esimerkiksi:

2011-Brown-Porsche-911-Carrera-S_Wallpaper_008.jpg

Niin ja tänään nesteellä viereen tuli tankkaamaan continental gt. Hienosti kiiltävä musta maalipinta ja grafiitinharmaat vanteet. Ihan älyttömän makee livenä. Sisältäkin vähintään yhtä upea. Kuski päätti helliä mun korvia polkasemalla vähän rankemmin valoista, kun tuijotin niin intensiivisesti sitä. Pehmeästä karjahduksesta päätellen tämä yksilö oli v12. Haluun samanlaisen, tosin ehkä mielummin kasikoneella. :kuola:

Ainakaan Porsche Gayman ei tarjoile mitään erityisiä ajo-elämyksiä.
En hetkeäkään epäile, jos on tuollaisesta Gaymanista ollut kyse!
Aito Cayman on sitte aivan toiselta planeetalta;)
Tässä on vuoden 2013 auto ? ja sen kolme perintöprinsessaa - Tekniikka&Talous

"Kilpailussa palkittiin autoja kolmessa muussakin kategoriassa. Parhaimman urheiluauton tittelin voittivat Porsche Cayman ja Boxster. "

Tosin ei varmaan pärjää millään osaalueella 911.
Ei edes hinnallaan:D

Uutta pätkää todellisesta Porsche-miehestä. Aika maukas talli.

Haulla "Urban outlaw" löytyy vanhempi dokkari kaverista, jos ei ole tuttu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En hetkeäkään epäile, jos on tuollaisesta Gaymanista ollut kyse!
Aito Cayman on sitte aivan toiselta planeetalta;)
Tässä on vuoden 2013 auto ? ja sen kolme perintöprinsessaa - Tekniikka&Talous

"Kilpailussa palkittiin autoja kolmessa muussakin kategoriassa. Parhaimman urheiluauton tittelin voittivat Porsche Cayman ja Boxster. "

Tosin ei varmaan pärjää millään osaalueella 911.
Ei edes hinnallaan:D

Kyllä Cayman ja Boxster on hyviä autoja ja erinomaisia ajaa. 911 lienee silti se aito ja alkuperäinen :)

Itse olen viimeaikoina tykästynyt Verrareihin ja nimenomaan vielä keltaisena eikä perinteisenä Maranellon punaisena. Näitä on käsittääkseni ajossa myös Suomessa.

Siinäpä vasta Maranellon korskea ori, tuo huikea peliväline.

1037681.jpg

Itse olen viimeaikoina tykästynyt Verrareihin ja nimenomaan vielä keltaisena eikä perinteisenä Maranellon punaisena. Näitä on käsittääkseni ajossa myös Suomessa.

Oulussakin tais parhaimpina aikoina olla 3*360, joista ainakin yksi oli spider (tais muuten olla keltainen). Itse valitsisin 355 mustana tai sinisenä, paremman näköinen ja se kasi kun huutaa niin tekeehän se höpöä :D

EDIT: lisätään nyt vielä, et tuo 355 ois vielä hintansa puolesta jotenkin perusteltavissa, köyhälle kun kaikki on kallista.

BMW f10 M5. Pelkästään ton kuvien katselu saa aikaan semmosta mukavaa kutittelua vatsanpohjassa. Moni auto ei aiheuta samaa efektiä. En oikein osaa edes sanoa mikä tosta tekee niin spesiaalin, mutta joku siinä on erilaista. BMW Weltissä pääsin koeistumaan myös tommosen ja jo pelkästään se tuntui aika saatanan hienolta. 150k€ vaikuttaa kyllä kovalta rahalta, kun puhutaan kuitenkin semmosesta summasta millä voi katsella käytettyjen markkinoilta oikeastaan ihan mitä vaan. Toisaalta koeajon jälkeen ei varmaan tarvitsisi kauaa miettiä, kun olisin jo lyömässä nimeä paperiin. :david: Toivottavasti joskus on semmonen tilanne, että ei jää vain haaveilun tasolle.

2012-BMW-M5-F10-90.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom