Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu ja jossain tais olla sellanen tilastotietokin, kuinka iso osa ihmisistä ei edes tiedä, kummasta päästä oma auto vetää.

Mä haluaisin nähdä tilaston josta selviää kuinka moni näistä "BMW/Mersun etuveto on pyhäinhäväistys" -huutelijoista on edes koskaan omistanut bemmiä/meseä.

Autoasioissa löytyy aina helvetisti jengiä joilla on mielipiteitä/"tietoa" ilman kokemusta.

Mä haluaisin nähdä tilaston josta selviää kuinka moni näistä "BMW/Mersun etuveto on pyhäinhäväistys" -huutelijoista on edes koskaan omistanut bemmiä/meseä.

Autoasioissa löytyy aina helvetisti jengiä joilla on mielipiteitä/"tietoa" ilman kokemusta.

Ei kun mielestä pidä olla omistanut mese tai bemmiä, että voi ottaa kantaa tällaiseen asiaan. Mä voin sanoa, että oishan se nyt hölmöä/häväitystä jos tulisi etuveto Ferrari ilman että mulla on koskaan fefeä ollut.

Ei tuo mum tietenkään sen enempää kiinnosta, koska en ole tuollaista etuvetoa hankkimassa. Muuten voisin CLA:n hankkiakin mutta etuveto tiputtaa sen pois. Nelivetona tuo kiinnostaa... Kun mielestä sporttinen/urheilullinen auto ei vain voi olla etuveto. Nyt on turha tulla selittää, että focus rs on oikein ajettuna radalla helvetin hyvä ja nopea. Minä kun en luultavasti aja oikein, enkä koskaan ole autolla radalla ollut. Takaveto vain tuo sitä ajamisen iloa. Ei, en aja joka mutkaa sladissa tms. vaan pitkälti hyvinkin normaalisti ja silti vetotavalla minulle on merkitystä. Juu, ja toki kaikilla pääsee paikasta a paikkaan b, mutta minulle (ja luultavasti myös niille, jotka jonkin sortin "sportin" tms. hankki) autolla on myös muuta merkitystä.

Joo, monesti varsinkin naisilla ainoa tieto autosta jolla ajavat, on se onko bensa vai diesel.

On kyllä tullu monesti tormättyä sellasiinki tapauksiin ettei oo tiedetty ees mitä tankkiin pitäis laittaa. Sit ihmetellään miks auto ei toimi ku tankattu bensaa diesel autoon.
Jotkut ei ees tiiä millä mallilla ajelee, merkinki tietää vaan ku ratissa lukee :D

On kyllä tullu monesti tormättyä sellasiinki tapauksiin ettei oo tiedetty ees mitä tankkiin pitäis laittaa. Sit ihmetellään miks auto ei toimi ku tankattu bensaa diesel autoon.
Jotkut ei ees tiiä millä mallilla ajelee, merkinki tietää vaan ku ratissa lukee :D

Joskus korjaamolle ajeli noin 60v nainen 80-luvun Opel Asconalla. Kysymystä kysyessä mekaanikko kysyi minkäs vuotinen tuo on, johon nainen vastasi "tää on kakstuhattakymm.." ja siihen mekaanikko repesi nauramaan ja niin myös minäkin, että ei helvetissä. Ton mallin valmistushan lopetettiin jo 80-luvun lopussa.

Ja nainen hämmentyneenä ihmetteli, että luuli autonsa olevan uudempi, kun näyttääkin niin uudelta. Ja sehän oli sellanen entinen valkoinen ja silloin ruosteesta ruskettunut auto.

Miks sää semmoisen tilaston haluaisit nähdä? Ei mullakaan oo ollu bemmiä/meseä, eikä ne hirveästi kiinnostakaan. Mutta urheiluauton lisäksi kunnon edustusautokaan ei voi olla etuvetoinen.

Edit: Mulla on itellä ollu sekä etu- että takavetoisia autoja. Neljä viimeisintä takavetoja, syystä :D

Juu, etuvetoinen mese ei kiinnosta pätkääkään.
Ja ajelen takavetoisella E:llä, toivottavasti tulee vastaisuudessakin olemaan samainen sarja, vuosimallia vois kohta kyllä jo päivitellä :D

1996_chevrolet_impala-pic-44453.jpeg

8727KyleZ06-16.jpg

Audia katsoessani nopeasti luulin sitä Volvoksi, on sen verran tylsän näköinen ;)

mercedes-cls-2-door-coupe-rendered-on-adv1-wheels-46953-7.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom