Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yeti on ihan yhtä hieno auto kuin Berlingo, Kangoo ym. rankkuriautot. Eli :kakka: . Mä en myöskään ymmärrä millä hemmetillä se on nykyään jossain pikkukatumaasturivertailussa...varmaan se Kangoon maastomallikin ois sitten pitänyt olla.

Et vaan tajuu

Onhan tuo komia auto, sitä saa nelivetosena:
2005-renault-kangoo-4wd-sofia-airport-pic-1-60.jpeg

5866a-car-skoda-yeti-1.jpg

Ja etuvetosena:
used-citroen-berlingo-13257752402846.jpg

3514930_1.jpeg

:D

Joo en tajuakaan, mä oon vaan niin vanhanaikainen. :)

Töissä yksi oli käynyt koe-ajamassa tuollaista uutta 550d bemaria 380 heppaa ja 740nm vääntöä :kuola: 0-100 4.7s

Töissä yksi oli käynyt koe-ajamassa tuollaista uutta 550d bemaria 380 heppaa ja 740nm vääntöä :kuola: 0-100 4.7s

Olis kyllä aika mellävä peli 3 x ahdinta, eikä toi hintakaan perusvarustuksella ole kovin paha. Esim BMW M550d xDrive 80 800 EUR. Toki hinnanhan saa varmasti vaikka mihin, mutta riippuu mitä ruksii. Siinä on muilla merkeillä hieman tekemistä.

Ja sitten on tietenkin KIA Optima
Tuli äsken nähtyä tollanen ensimmäisen kerran livenä yhden autoliikkeen pihassa. Oli pakko katsoa vähän pidempäänkin. Pakko myöntää, että se on itse asiassa ihan saatanan komea vehje, vaikka Kiat on aina ollut mulle vähän sellaisia ei niin kiinnostavia. Ei tee kuvat oikeutta sille.

Kuulin vielä sellaisen huhupuheen, että noissa olisi ihan mukavasti varusteita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
2013_mclaren_mp4_12c_spider_bfebz.webp

Katto suljettunakin on helvetin kaunis. Tekee coupe version vähän turhaksi imo :D

Mittasuhteiden takia pikkuautojen muotoilu on haastavaa, mutta Opel on kyllä nyt mielestäni onnistunut erinomaisesti Adam-pikkuautonsa kanssa:

0711%20Opel%20Adam%20avaus.jpg

Myös sisältä ihan hauskannäköinen

0711%20Opel%20Adam%20sis%C3%A4.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom