Oletko nähnyt oikeaa autoa? Paljon paremman näköinen livenä, kuin kuvissa.Harmi että se on vähän ruma..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletko nähnyt oikeaa autoa? Paljon paremman näköinen livenä, kuin kuvissa.Harmi että se on vähän ruma..
Valitettavasti en. Onneksi tuo oli vain mun mielipide. ;)Oletko nähnyt oikeaa autoa? Paljon paremman näköinen livenä, kuin kuvissa.
Toki mielipiteitä saa olla..Valitettavasti en. Onneksi tuo oli vain mun mielipide. ;)
Harmi että se on vähän ruma.
Tosin tuo musta vähän pelastaa tilannetta.
Niin. Ei se ainakaan saa se harmaa olla, hyi. :DRuma? Musta pelastaa? Toi mattamusta? Mitä minun silmäni näkevätkään :D
Hieno Porsche on kyllä. Mä tykkään urheiluautoissa kaikista eniten Porscheista, vaikka ne ei mitenkään kovin harvinaisia Suomessa olekaan. Jotenkin Porschen lookki on niin soma old school -henkinen pyöreälamppuinen sleeper, että se viehättää.RUF CTR3 vain 7 maailmassa
Olisko halvempi ostaa tuollainen samanlainen normi omppu, laittaa siihen hyvät alustapäivitykset ja yhtä tehokas/tehokkaampi kone?
Eihän se olis lotus omega, mutta kun suurin osa ei koko lotus omega juttua ymmärrä kuitenkaan. Jos sanot jossain käyttäneesi 30.000e (lotus) omegaan, niin jokainen katsoo silmät pyöreinä että mitäs vittua. Rupea siinä sitten selittämään että "nokun se on lotus, ja harvinainen...".
Varmaan saisi paljon halvemmalla vastaavat tehot/ ajettavuuden normiomppuun. Tämä siis jos sen EI tarvitsisi välttämättä olla lotus omppu.
Ajettavuudesta ei mitään tietoa, tehoiltaanhan tuo ei kauheammin nykyisin ketään säväytä.
No ei tod. Joku varmaan sanoo kohta, että ei kannata ostaa ferraria vaikka olisi rahaa. Laittaa kuplaan ferrarin näköisen lasikuitukorin ja 400heppasen koneen.
Lotus Omega on Lotus Omega. Niitä on valmistettu rajoitettu erä ja näin ollen on harvinaisuuksia, minkä takia niistä myös joutuu maksamaan. Ja sitä harvinaisuutta ei kannata selittää sellaisille, jotka sitä ei entuudestaan tiedä.
Lotus omega:
377hv / 568 Nm
Vielä joskus tuo tulee olemaan minun :haart:
Briteissähän tuo tunnetaan paremmin nimellä Lotus Carlton. Oli ainakin jossain vaiheessa (en tiedä onko enää) maailman nopein sarjavalmisteinen sedan.