Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
_medium.jpg

_medium.jpg

_medium.jpg

Niin, vai sopiiko mattamusta meisseliin sen takia että kuva on kaukana realistisesta?

Kävisi mulle tuo GT-R toki ihan normaalina mustana, kuten sen saa Black Edition paketilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En osaa pölliä kuvia tuolta Nettiautosta, niin laitan linkin. Eli kyseessä ei mitään ammattivalokuvaajan / taiteilijan super-edustuksellisia kuvia hienoilla valaistuksilla ja kuvankäsittelyillä, vaan perus pokkarikuvat ja tältä uusi Saab 9-5 näyttää oikeasti. V***u mä haluan ton! Ja perkele kun suomen verotuskäytäntö on perseestä! Sama auto Ruotsissa montakytätonnia halvempi. Mustana ja valkoisilla nahkapenkeillä (ja 300hevosella) kiitos otan yhden, jos joku maksaa.
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/3442220

Katselin kanssa itse tuota tuolta viime viikolla, ei oikein nuo vanteet istu tuohon kokonaisuuteen omasta mielestäni. Ne kun vaihtais niin homma toimis :)

Katselin kanssa itse tuota tuolta viime viikolla, ei oikein nuo vanteet istu tuohon kokonaisuuteen omasta mielestäni. Ne kun vaihtais niin homma toimis :)
Joo, sit ei tarttis enää kuin repiä keulasta kaikki kromireunukset pois, pienentää tota järkyttävää maskia puoleen ja madaltaa autoa puoli metriä. Kamala traktori.

Oi, sopii kyllä :) Musta on hienoin väri mihin tahansa autoon, ja mattamusta seuraavaksi hienoin :D

Mattamusta on livenä paljon paremman näköinen kuin kuvissa. Kesäreissulla taisi tulla vastaan joku mattamusta Q7 tai vastaava laatikko, sekä mattamusta Quatroporte. Nätimpiä livenä kuin kuvassa.

Kovin hyviä kuvia ei vaan löytyny.
Löytyyhän noita...
Ferrari-458-Italia-70.jpg

car_crash_second_ferrari_458_italia_on_fire_01.jpg

keep-em-coming-another-ferrari-458-italia-catches-fire-burns-down_big.jpg

"After a handfull of Ferrari 458 Italia supercars caught on fire, the Italian automaker opened an investigation into what could be causing them to go up in flames. Well, the investigation is now complete and Ferrari said that it is recalling all 458 Italia units built so far."

Joo, sit ei tarttis enää kuin repiä keulasta kaikki kromireunukset pois, pienentää tota järkyttävää maskia puoleen ja madaltaa autoa puoli metriä. Kamala traktori.

Täysin samaa mieltä. Muuten on kyllä hieno saappi, eritoten takaapäin pantuna.

Jännästi muuten vaihtaa tuo ferrari väriään mustasta punaiseen kun palaa. Ja lopulta taas mustaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom