- Liittynyt
- 17.4.2002
- Viestejä
- 512
Mikäs vika tuossa moottorissa sitten on? Mulle ei sano mitään nuo työntötangot. Nuo kaksi venttiiliä per sylinteri kyllä sanoo, mutta hyvin tuosta on tehoa revitty. Polttoainetaloudellisuus, saastettomuus tms. lienevät tällaisessa autossa niitä viimeisiä asioita mitä haetaan...
Lainasin tossa kuvitteellisen Hondamiehen mielipidettä ja asiantuntemusta. Katos, jos moottorissa on työntangot eikä edes kannen yläpuolista tai yläpuolisia nokka-akseleita sekä nokan/nokkien muuttuvaa ajoitusta + vain 2 venaa per sylkky, on moottori jostain kivikaudelta ja täysin paska...
Vikaa tuossa ei ole, vaan osoitus, kuinka isosta motista saadaan kunnon paineilla paljon tehua. Samaa (2500hp) voi Hondamies tms. koittaa kakslitrasestaan.
Juu ja kohta alkanee lätinä skyline sitä ja tätä, litrateho aahh. Verratkaa niitä teho- ja vääntölukemia, ja sitten voidaan miettiä kannattaako edes jankata.
edit: tuossa käytetään jotain polttoainesekoitusta, ja värkki on rekisteröity Käliforniassa ilmeisesti hybridiksi.
Viimeksi muokattu: