Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin, eli turha laittaa jotain kommenttia, että nuo Golffit eivät kuulu tähän ketjuun, right? :):piis:

Nojoo oot kyllä oikeassa. Koska täälläkin on niin paljon jengiä ettei jokainen kiesi millään maistu kaikille. No ei kai voi kun jatkaa samaan malliin. X6:sta tekee kyllä mieli tilittää aina koska se on extraruma.

Nuo vanhat golffi,t varsinkin mk2, ovat aivan parhaita autoja

Mikäs niistä tekee parhaita?

Hyviä ajaa? Hienosti muotoiltu? Mielenkiintoista tekniikkaa? Tms?

Mä kyllä sysään tuollaiset vanhat golffit ihan samaan kastiin ku jonkun Corollan, paitsi sillä erotuksella vielä että Corollat ovat luotettavia.

Mua hävettää noiden viime sivujen Golffien tuunaajien puolesta. Mennyt resurssit hukkaan...

ettei ihan puheeksi menisi, tässäpä nätihkö lexus
gfm2isfixwl5.jpg

Mulla oli ekana autona 16V GTI, kesti vaikka mitä, älyttömän hauska ajaa ja kevyeen autoon vajaa 140 heppaa riitti hyvin. Ja minusta muotoilultaan erittäin onnistunut, tosin alkuperäisenä parhaimman näköinen.
http://www.youtube.com/watch?v=SFCcUSbdtzI Katso tuosta vaikka 1:17 eteenpäin

No joo ehkä noi Gti:t on vähän eri asia, mutta perusgolffista ei saa "parhautta" irti sitten millään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
288 GTO
Ferrari-288-GT0-Red-Front-Quarter-Angle-4-st.jpg

Ferrari-288-GT0-Red-Rear-Quarter-Angle-4-st.jpg

288_gto_1985.jpg

Hyvä perä. Paljon parempi kun tällanen uus muoviperä, joka kyllä sekin näyttää muiden autojen seassa liikenteessä ihan kivalta.

360-back.jpg

Mun mielestä tuo musta lista on jotenkin keskeneräisen näköinen. Jos se vaikka olisi kiiltävän musta niin näyttäisi paljon hienommalta. Tuossa se näyttää joko vasta pohjamaalatulta tai sitten siltä, ettei sitä olisi maalattu ollenkaan.

Facelift mallin mustalla listalla perä on paljon paremman näköinen.
458 Italiassa toinen valopari on pudonnut pois, mutta aivan törkeän hyvän näköinen auto on koko lailla joka suunnasta:

621738808-frankfurt-supercar-ferrari-458-italia.jpg

Jotenkin Ferrari kaipaa tuplalyhtyjä taakse. En pidä 599:nkään perästä, mutta makuasioitahan nämä.

Mesen E Coupen/Cabrioletin tuleva AMG-malli on varmaan mehukas peli, kun perusmallikin on jo näin hyvän näköinen.

2011_mercedes_benz_e_class_cabrio_rendering-540x275.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom