Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole threadia pahemmin seurannut, mutta toivottavasti ei tule paljoakaan toistoa....
Tossa ei kaikki kuvat näy mutta kyllä niin on että noista ainoa hieno tuote on se Rollssi tai sitten sen kuski :jahas:
Kai se on sitä rikkaiden tyyninkiä. Kyllä mä mieluummin ajaisin tuollaisella kiiltävällä SLR:llä kuin jollakin jossa on sellaiset siivet, että näyttää sitä kuin olisi lentoon lähdössä.ERITTÄIN paljon samaa mieltä. Mikä vittu tollasia kromattujen SLR:ien omistajia vaivaa? Taantuneet johonki saatanan apinan tasolle, oo, tää kiiltää, tää on hieno...MULLA KIILTÄÄ VIELÄ ENEMMÄN; MULLA ON VIELÄ HIENOMPI!!
Uniikki ja helvetin pähee bodykit SLR:ssä; Veyron kalpenee...
Tuossa on näemmä osoitteen kuva vaihtunut sillä alunperin tuossa oli kuva kadulta, jossa tuo komia valkoinen Mese ja tämän takana Bugatti.WTF? Tuo autohan on Citroen GT
Zonda F :5:
Olisko paikka mihin saa 3- tai 5-piste vyön?Mikäs ihmeen vempain tuossa pelkääjän penkin istuinosassa on? Pillunpäristin kyydissä istuvan beiben viihdykkeeksi?
Olisko paikka mihin saa 3- tai 5-piste vyön?
Adjustment of the seats is normal enough apart from the knob in the seat cushion itself you use to adjust the height.
Uniikki ja helvetin pähee bodykit SLR:ssä; Veyron kalpenee...
Ei tuo ole SLR, vaan GTbyCitroen, kuten vanteistakin huomaa. Kyseessä siis GranTurismo-pelin kehittäjien ja sitikan yhteistuotos konseptitasolla.
UUuuuhh!!!! nine-elevenKuvassa taisi olla tämä laitos:
Tuo virhe korjattiin jo edellisellä sivulla ja sille löytyi selityskin :D