Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt kyllä eksy auto väärään ketjuun:urjo:

Ei voi ku ihailla alfan taitoa tehdä noin rumia vanteita. Jopa saabin susirumat orkkisvanteet on hienoja noihin verrattuna.

On kyllä hirveän näköinen koko laitos. Siis tuo Alfa :urjo:

Täällä taitaa olla oikeasti vain Porschemiehet vs loput autoilijat vastakkain :D

Threadin nimi on hienot autot ja porukka postaa tänne tuningvirityksiä ja Porscheja. Ei vaan ymmärrä.
Samaa mieltä, mutta saanen kysyä, mitä helvettiä tuo Alfan rumilus tekee täällä? Spyderit on varmaan karseimpia suuntauksia ikinä urheiluautojen maailmassa.

Mulla on Counterfeithin kanssa sitten luultavasti aika sairas vannemaku, mut mun mielestä nuo alfan vanteet on ihan hirveät.

Caymanin itse ostaisin. Sitä vain aina miettisi syvällä sisimmässä että onko tämä nyt oikea Porsche :D

Caymanissa on muuten varmaan enemmän vääntöä ku Golffissa? Se vain hiipii niin tasaisesti ilman kummempia potkuja noissa vapareissa.

En nyt ulkoa muista vääntölukuja, mutta juuri tuo tasaisempi hiipiminen tekee Caymanista "tylsemmän" kuin pienempitehoisesta urpokoneesta. No okei, toki varmaan geiman on vähintäänkin yhtä hauska, sitten kun ajanut sillä enemmän kuin sen vartin ja tietää vähän miten kaasupoljinta uskaltaa polkea. :whip:

Minä voisin ostaa caymanin ihan vain siksi, ettei se ole 911. Olen outo. Tosin eipä käytetty 911 ole myöskään vielä poissuljettu vaihtoehto, siinä vain pitäisi "tyytyä" vanhempaan/enemmän käytettyyn.

En nyt ulkoa muista vääntölukuja, mutta juuri tuo tasaisempi hiipiminen tekee Caymanista "tylsemmän" kuin pienempitehoisesta urpokoneesta. No okei, toki varmaan geiman on vähintäänkin yhtä hauska, sitten kun ajanut sillä enemmän kuin sen vartin ja tietää vähän miten kaasupoljinta uskaltaa polkea. :whip:

Minä voisin ostaa caymanin ihan vain siksi, ettei se ole 911. Olen outo. Tosin eipä käytetty 911 ole myöskään vielä poissuljettu vaihtoehto, siinä vain pitäisi "tyytyä" vanhempaan/enemmän käytettyyn.

Kunpa sais edes "TYYTYÄ" johonkin vanhaan ysiyksykköseen.... :kuola:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Samaa mieltä, mutta saanen kysyä, mitä helvettiä tuo Alfan rumilus tekee täällä? Spyderit on varmaan karseimpia suuntauksia ikinä urheiluautojen maailmassa.
Ei kaikki toki nättejä, mutta en nyt karseiksi sanoisi
2010-Wheelsandmore-Aston-Martin-DB9-Convertible-Front-And-Side-1280x960.jpg

2010-Wheelsandmore-Aston-Martin-DB9-Convertible-Side-1280x960.jpg

2010-Wheelsandmore-Aston-Martin-DB9-Convertible-Front-Angle-1280x960.jpg

omaperäisemmät tulee kesäautoon... monoblock on niin yksinkertaisen kaunis vannemalli että en muuta siihen halunnut... eikä noita tullu koko kesänä kuin yhdet tien päällä vastaan vaikka missä pyörittelin :) onneksi ensi kesänä uudet kujeet :P

tohon mun autoo sais vetää sit listat ja puskuritkin mustaks jos vanteet ois tummemmat, on käyny mielessä kyllä :) mutta auto saattaa vaihtoon mennä ensi kesänä kumminkin niin saa olla tuossa kuosissa nyt ja keskitytään uusiin rojekteihin :)

tuommosia läjä tuossa vieressä paketissa nököttäää... pitäis vahailla joku päivä ajankuluks :P
113404078.jpg

Mä näkisin sen niin päin että kiinteät peltikatot on vaan ohimenevä välivaihe ja joskus tulevaisuudessa kaikki urheiluautot on taas roadstereita.

Krhm, se on (8C) Spider ja kauneus on katsojan silmässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom