Hienoa METALLICA

On se kova sana kun saa neljä vanhaa albumia top-20 joukkoon Suomen listalla.Hieno juttu. :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos ihan tarkkoja ollaan niin 5 vanhaa albumia ja St.Anger eli 6 yhteensä.

Lähde:
Yle / Top 40 albumit

edit: Kaiken kaikkiaan on siis listalla minun jutussani.. Minun moka kun en lukenut tarpeeksi tarkasti. Pahoillani :nolo:

edit2: Siis niitä onkin 5 vanhaa albumia top 20:ssä ja 28 on St.Anger

Mitä hemmettiä?! WAU! En ois uskonu näkeväni Master of Puppetsia vielä top 10:ssä :hyper: .... Olen sanaton.

Jonny sanoi:
Jos ihan tarkkoja ollaan niin 5 vanhaa albumia ja St.Anger eli 6 yhteensä.

Lähde:
Yle / Top 40 albumit

edit: Kaiken kaikkiaan on siis listalla minun jutussani.. Minun moka kun en lukenut tarpeeksi tarkasti. Pahoillani :nolo:

edit2: Siis niitä onkin 5 vanhaa albumia top 20:ssä ja 28 on St.Anger
Joo niinpäs olikin, itse katsoin Tv:stä ton niin jäi huomaamatta toi Master of Puppets ja ihmettelinkin että miten se ei ole siellä ku on niin julmetun hyvä levykin.

No joha kolahti. :)

Jep, näin se on että ei vanhaa Metallicaa voita mikään, uusikin tulee kovaa takana ja se on aika outoa..

:rock:

Eipä olisi uskonut vuonna 1981 ? ostaessani Metallican Kill'em all vinyylin että äijät vielä vuonna 2004 vetävät stadionin täyteen yleisöä. Oli se rankkaa paahtoa silloin, sitä ei ainakaan voinut kutsua sukkahousu heavyksi :)

JEE!! Nykyään oikeestaan putoo pelkkä räppi mut MetallicA oli pikkupoikana niin se juttu minkä ohi ei vieläkään ykskään hiphop nimi ei oo menny.. Ne kaikki levyt meni tyhmyyttä myymään joskus pois.. Mut respectii :rock:

:kippis1:

:rock:

TommyGun sanoi:
Eipä olisi uskonut vuonna 1981 ? ostaessani Metallican Kill'em all vinyylin että äijät vielä vuonna 2004 vetävät stadionin täyteen yleisöä. Oli se rankkaa paahtoa silloin, sitä ei ainakaan voinut kutsua sukkahousu heavyksi :)

tais olla vuosi -83 ku kill ´em all julkastii...mut mitä sitte oliko se -83 vai -81 kunhan se oli kovaa musaa :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom