Hieno toteutus Pentagon -salaliitosta

ZweCCo sanoi:
Miten ohjuksesta tuli niin moneen teräsbetoni ( :rock: ) seinään niin iso reikä?

Hyvin monet ammukset/ohjukset on suunniteltu läpäsemään tehokkaasti bunkkereita/panssareita eikä niinkään räjäyttämään niitä. Afganistanin sota toi tämänkaltaisia panoksia paljon julkisuuteen. Uutta asetta mainostettiin jolla terroristit räjähtää luolistaan jne.. Minun on todella vaikea uskoa että lentokone tekisi noin siistin reijän.

Minua ainakin kiinnostaa se, että jos jenkit olisivat pystyneet näin massiiviseen operaatioon järkyttävän isossa, 24/7 hereillä olevassa megalopolissa, niin he olisivat myös pystyneet järjestämään kemiallisia aseita/ ydinmateriaalia Irakiin. Ottaen kuitenkin huomioon näiden aseiden puuttumisen vaikutuksen nykyisen hallituksen asemaan, ja seuraavan hallituksen muodostumiseen. :)

Edit. Olen nähnyt muuten melko samanlaisen kuvan kuin tuossa edellisessä postissa, mutta siinä osoitettiin että kone ja jälki käyvät yhteen.

ektomorfi sanoi:
Ei osata perustella?
No, lento 93. Here goes...(taas kerran)
- lentokoneen osia levinnyt kilometrien päähän. Miten, jos lentokone vain syöksyi maahan?
- todistajalausunnot sotilaslentokoneesta, virallisen tarinan mukaan ei ollut moista
enemmän löytyy aikaisemmista posteista.

En oo sanonu, et tornit tuhottiin räjähteillä. Se on mahdollista,mutta varma en siitä ole, tämä on ollut spekulaatiota.
Spekulaatiota, miten se olisi voitu tehdä: kun tornit olivat suljettuna "remontin" takia ennen iskua. Silloin räjähteiden asennus?
Ja on kaikenlaisia tutkimuksia tehty vaikka kuinka paljon, mm. Sheffieldin YO liittyen rakennusten tuhoutumiseen. Ja ovat vakuuttuneet, että räjähteet toivat tornit alas.

Sen sijaan siitä, että
a) Boeing 757 ei lentänyt Pentagoniin ja
b) lento 93 ei syöksynyt maahan(ilman alasampumista)
olen vakuuttunut.

Katso lyhyet videot(tai toinen), jotka äsken postasin. Kyllä siinä vakavia kysymyksiä nousee.

Tuosa 93 lennosta en tosiaan tiedä mitään niin hankala kommentoida. Kumma vaan miks jenkit sen alas ampu vaikka ite järjestivät koko homman? Luulis että nuo iskut jo olis riittäneet. Nyt oli jo vähän perustelujen makua tuossa hommassa. Perusteleppa vielä pentagoni juttuakin kun kerta olet vakuuttunut että se 757 ei osunu pentagoniin?

erkkil_ sanoi:
Minua ainakin kiinnostaa se, että jos jenkit olisivat pystyneet näin massiiviseen operaatioon järkyttävän isossa, 24/7 hereillä olevassa megalopolissa, niin he olisivat myös pystyneet järjestämään kemiallisia aseita/ ydinmateriaalia Irakiin. Ottaen kuitenkin huomioon näiden aseiden puuttumisen vaikutuksen nykyisen hallituksen asemaan, ja seuraavan hallituksen muodostumiseen. :)

Kyllähän sieltä Irakista löytyikin joukkotuhoaseita (mm. ydinaseita) vaikka kuinka paljon. Sitä ei vain haluttu paljastaa maailmalle, sillä Bush & pojat tarvitsevat näitä aseita räjäytykseen omalla maaperällään tornitaloja. Minä ainakin uskon tähän teoriaan. Lukekaa (ilman lähdekritiikkiä) vaikkapa:

www.vittumitäpaskaa.com/irakinpommit

Se on TOTUUS.

Marx sanoi:
Kyllähän sieltä Irakista löytyikin joukkotuhoaseita (mm. ydinaseita) vaikka kuinka paljon. Sitä ei vain haluttu paljastaa maailmalle, sillä Bush & pojat tarvitsevat näitä aseita räjäytykseen omalla maaperällään tornitaloja. Minä ainakin uskon tähän teoriaan. Lukekaa (ilman lähdekritiikkiä) vaikkapa:

www.vittumitäpaskaa.com/irakinpommit

Se on TOTUUS.

:hyper: Aletaanko seuraavaks tästä vääntää? Tämä on jo pirullinen salaliitto! :D

E: Ei hitto kun naurattaa vieläki. Aika källi ois kun eka omat tornisa tuhoovat ja sitten vielä käyvät irakista nussimassa niitten ydinpommit itelleen. :lol2:

Sehän on selvää että jotaki on salattu, mutta että tämä koko juttu ois USA:n poikien tekemä niin herätkää nyt helvetti. Jätkät kattonu vähän liikaa arskan leffoja. Asian ois voinu hoitaa sata kertaa paremmin että ois päässy pojat sotimaan, mutta että tässä mittakaavassa:hyper: ..

Eli selvää on että virallinen selvitys ei oo kokonaan totta mutta ei oo kyllä sekään että noi wtc tornit ois itte vasiten räjäytettyjä.

Mäkin kyllä oon samaa mieltä loopsin kans. En millään usko että noi ois jenkkien tekosia. En myöskään todisteiden perusteella sitä usko.

WastingTime sanoi:
Lukekaas pojjaat tuolta tornien romahduksesta:
http://www.civil.usyd.edu.au/wtc.shtml
http://www.tms.org/pubs/journals/JOM/0112/Eagar/Eagar-0112.html

Insinöörit ja arkkitehdit kertoo miksi ja miten tornit kaatu.

Siinä on asialliset linkit. Ja siellä komeilee lähteinä esim MIT:ssä tehtyjä tutkimuksia aiheesta. Niin joo, mutta tyhmähän minä olen, tokihan MIT sun muut epäuskottavat organisaatiot on kanssa salaliitossa mukana, ok!

Ville1Suuri sanoi:
Ja ZweCCo:kyllä täällä on aika liuta linkkejä ja asiantuntijoiden lausuntoja jne...,että miksi se virallinen tarina on täyttä soopaa.Ite et perustele omia näkemyksiään yhtään järkevästi.

Joo, on kyllä ollu sellasia asiantuntijalausuntoja jokainen mitä mää oon nähny ettei vakuuta pätkääkään, samoin kuin ne itkua tihraavien ihmisten puheet "there was an explosion, or something.."... ei ei ei.

Oletetaan että joku kaveri joka pystys esittään tapahtuneesta 99,999% varmat todisteet astus esiin, ja alettas lyömään vetoa kumpi tarina on totta, siis vaihtoehdot että tornit sortui lentokoneiden vaikutuksesta, tai torneissa oli ties millaisia tukirakenteita heikentäviä USAn hallituksen asentamia pommeja, niin uskaltaisitteko te salaliittoveijot laittaa omaisuutenne likoon sen salaliiton puolesta??? Vai ootteko täällä vaan omaksi iloksenne puhumassa legendaa ja kattomassa kuin kauan teille jaksetaan väittää vastaan ennen ko menee hermot? Minun on vain jotenki kovin kovin vaikeeta uskoa että täällä salaliiton kannattajatkaan oikeesti uskoo mitä puhuvat.

mun käsityksen mukaan ei ole niinkään salaliittoa,kunhan annettiin iskujen tapahtua,kun siitä hyödyttiin enemmän kun kärsittiin.tollasia lähiöhäviäjiä ja asbesti taloja räjäyteltiin fsb:n toimesta myös venäjällä..ja kas kas kun saatiin syy hyökätä tsetseenien kimppuun ja ottaa öljyt itselle..eliitti tiesi iskujen tulevan ja vain antoi asioiden mennä omalla painollaan..israel venäjä ja saksa varoittivat ihan julkisesti jenkkejä ennen iskuja sen vuoksi se bushikin oli siellä koulussa lukemassa kirjaa,kun ei uskaltanut olla ovalofficessa..kannattaa muistaa että esim: yhtään israelilaista ei ole wtc:n uhrien joukossa ja israelilais firma muutti pikavauhtia pois talosta..ja silleen,jos jotain epäselvää jäi näkemyksestäni niin kyselkää.voin vastailla kun kerkeän..pitääkin mennä nukkumaan ja lukea vikat sivut tosta 288sivuisesta osamasta kertovasta kirjasta,missä tosin on virheitä,kun aika on mennyt eteenpäin..

Pentagoniin osui lenska. Jos kerran yhden lentokoneen kerosiini riittää pulveroimaan puoli pilvenpiirtäjää ja höyrystämään pari tonnia metallia, niin miksei se voisi tehdä samoin myös sille lentokoneelle? Kerosiinihan on koneen siivissä, siksi niitä ei löytynyt, koska ne höyrystyivät. Loput koneesta pulveroitui sinne pentagonin raunioihin..

ektomorfi sanoi:
Virtuaali-Boeing matkalla väitetyssä kulmassa ja suunnassa kohti Pentagonia. Katsokaa seiniä, vastaako kyseistä konetta?
32814080587.jpg

No voi hyvät hyttyset sentään! Tulitko ajatelleeksi että esimerkiksi koneen siivet menevät paskaksi siinä vaiheessa kun tömähdetään nurmikolle Pentagonin edustalle? Et kai tosiaan kuvittele että koko Boeing on ollut yhtenä kappaleena siinä vaiheessa kun se iskeytyy Pentagonin seinään! :rolleyes:

protsku sanoi:
No voi hyvät hyttyset sentään! Tulitko ajatelleeksi että esimerkiksi koneen siivet menevät paskaksi siinä vaiheessa kun tömähdetään nurmikolle Pentagonin edustalle? Et kai tosiaan kuvittele että koko Boeing on ollut yhtenä kappaleena siinä vaiheessa kun se iskeytyy Pentagonin seinään! :rolleyes:
no mutta,kun se nurmikko oli ihan koskemattoman näköinen..:)

iso-erno sanoi:
no mutta, kun se nurmikko oli ihan koskemattoman näköinen

Ihanko totta? Oletko peräti leikannut nurmikkoa Pentagonissa? Voisitko laittaa kuvan siitä nurmikosta?

Vakavasti puhuen, ei kai kukaan voi kuvitella tosissaan että matkustajakone syöksyy yhtenä kappaleena Pentagonin seinään koska kyseessä on kuitenkin niin matala rakennus. Miettikääs hei vähän että miten pitkä matka pitäisi lentää vaakalentoa että tällainen törmäyskulma olisi mahdollinen!

Katsoitko tuota alkuperäistä videota mistä keskustelu lähti? Siinä oli kuva nurmikosta Pentagonin edessä.

Liitteet

• nurmi.webp
    nurmi.webp
    13,8 KB · Katsottu: 241
Ja katos protsku se mun tänne aiemmin laittama linkki,mis on video,miltä näyttää kun kone osuu maahan ja jatkaa matkaansa.Tulee "pikkuisen" isompaa jälkeä.Ne ketkä väittää,että pentagoniin todella osui lentokone,eivät osaa päättää lensikö se ilmassa siihen vai osuiko ensin maahan?Kumpikaan vaihtoehto ei silti ole mahdollinen.Vertaa lisäksi vielä mittasuhteet,eli kuinka iso se lentokone on ja miten pienen reiän se teki,jätti yläpuolen ikkunatkin ehjäksi.Se näkyy ekalla sivulla olevassa videossa.Eli teidän mielestä lentokone on osunut A)ilmassa suoraan päin seinää ja hukannut siivet ja pyrstön,B)osunut ensin maahan,jossa siivet katkenneet jne.jättämättä kuitenkaan maahan mitään jälkiä.

JSL_84 sanoi:
TUossa nyt on yksi linnki noihin sotaharjoituksiin liittyen:
http://www.prisonplanet.com/articles/september2004/080904wargamescover.htm

Se että onko tuolla sivulla oleva materiaali totta on sitten eriasia mutta olen noista harjoituksista lukenut muualtakin....Sivu sisältää muutakin mielenkiintoista materiaalia, ainakin niille jotka eivät halua uskoa jenkki hallituksen "totuuteen".

Juu, eli toi Alex Jones tuntuu löytävän salaliittoja kaikesta mahdollisesta... lintuinfluenssasta, Hurrikaani Katrinaki oli listoilla... :rolleyes:

Mutta, tää nyt saattaa kuullostaa teistä ihan ufo selitykseltä, mutta let me give it a shot (Ville: antakaa minun yrittää på finska):

Eli sotaharjoituksia oli suunniteltu jo pitkään.
Tällaisia iskuja ei ollut odotettavissa, sillä vastaavia ei oltu ikinä tehtykkään.
Terroristit saattoivat tietää harjoituksista? jolloin aika iskuille oli mahdollisismman otollinen...

Tuli vaan mieleen, että onko 93sen maahan syöksyn jälkeen bongatun sotilaslentokoneen todistajista yhtä tarkkoja tietoja? Eli lähde, nimi jne. Vai ovatko ne vain "todistajanlausuntoja"?

Back
Ylös Bottom