Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mike sanoi:Varsinainen Hattori Hanzo. Aika siisti miekka, mitenkähän paljon kustantaisi itselle teetättää tuommoinen?
Liikaa Lord of the ringsiä Frodoni?Mniska sanoi:noin hienon miekan jos sais niin sillä löis vielä jotain puolvahingossa kun se lumoaisi omistajansa keskiajalle.
Tuossa on hemmetin siistin näköinen fantasiamiekka. En edes tajunnut niiden olevan noin isoja. Minä niinkin haluaisin tuollaisen miekan.IronMind sanoi:Tosin nämä JT Pälikön replikat ovat kunnon taottua käsityötä eivätkä Tohtori Sykerön rälläkällä puutarhavajassa kyhäämiä.

Minkeo sanoi:Eikö miekkaa tarvii karkaista?
En tiä.Oi oi, tommoinen ristiretkien miekka himaan seinälle. 245 eskoo.Örkki sanoi:Tuolta voi ostaa laadukkaita miekkoja sopuhintaan...
http://www.rautaportti.fi/
Noissa ei ole mitään muuta huonoa, kuin että ne eivät ole teroitettuja. Kyllä minun mielestäni miekan tai kirveen, vaikka se olisikin vain koriste, pitäisi silti olla teroitettu ja muuten alkuperäistä asetta vastaava, eikä mikään lelu. Vähän sama, kuin että keräilisi deaktivoituja "ampuma-aseita". Eihän sellainen ase, jolla ei pysty ampumaan, ole kuin köntti romumetallia. Mitä hienoa sellaisessa on. En vaan ymmärrä.Mike sanoi:Oi oi, tommoinen ristiretkien miekka himaan seinälle. 245 eskoo.
Se on sitten tietenkin ihan asia erikseen. Toisaalta kyllä tuollaisella teroittamattomallakin miekalla luulisi kohtuu helposti saavan ihmisen telottua hengiltä (Esim. lyömällä vaikka päähän tai pistämällä. On kuitenkin kohtuu painava vehje ja se terä on aika ohut ja varmaan riittävän terävä kärjestä.), vaikka ei oikeasti teroitettu olekaan, joten kannattaa varmaan varmistaa jostain, että edes tuollaisen teroittamattoman kanssa saa heilua vapaasti julkisilla paikoilla. Vahvasti epäilen kyllä senkin luvallisuutta.Mike sanoi:Mä tarttisin valokuvausproggiksiin tuommoista miekkaa ja voipi olla heikompaa tuommoisen aidon aseen kanssa heilua julkisella paikalla. Olisko jopa laitonta?