Hieman vanhempi aloittelija

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja inser
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs oon 23 vuotias 175 pitkä ja painoo n.70. eli en missään huonossa kunnossa silleesä. alkoholin oon jättäny nyt poijjes mutta röökiä menee viel pari päivässä. sekin jäämässä kokonaan pois. nyt hommattu kunnon salille avvaimet nii kysysinki että onko liian myöhästä päästä kunnon lavakuntoon viel tässä iässä? ja jos jollakin on hyviä 2 jakosia ohjelmia ni voi laittaa esimerkkiä =)

No ainakaan olympia lavoille meno on vähän myöhästä. :D kyllä sitä kuntoon pääsee, kovia treenejä ja muista syyä paljon!

http://www.bodybuildbid.com/articles/mrolympia/olympfacts.html sanoi:
The youngest Mr. Olympia competitor was Harold Pool in 1965. He was 21 years old.

The oldest Mr. Olympia competitor was Albert Beckles in 1991. He was 53 years old.

The youngest Mr. Olympia winner was Arnold Schwarzenegger in 1970. He was 23 years old.

The oldest Mr. Olympia winner was Chris Dickerson in 1982. He was 43 years old.

Eli ei todellakaan oo myöhäistä! Ja ei se treeni hukkaan mene vaikka et Mr. Olympiaa voittaiskaa. ;)

Sää mikään vanha ole. Itse aloitin 35-vuotiaana ja hyvin kulkee. Asenteesta se on kiinni, ja työmoraalista. Voimapuolella on vielä pierusarjatkin (M40 ja yli), jos haluu kilpailla.

Perusasiat alusta asti kuntoon ja opettelet nauttimaan kivusta, niin varmasti tulee tulosta. Keskity tekemiseen, äläkä odottele huomista.

Mutta datanomi ne on alottanu aikasemmin...

Todellakin treenaamaan, hyvään kuntoon pääset varmasti. Lue perustietoa täältä ja jos kiinnostusta on niin lue enemmän :D

Mutta datanomi ne on alottanu aikasemmin...

Todellakin treenaamaan, hyvään kuntoon pääset varmasti. Lue perustietoa täältä ja jos kiinnostusta on niin lue enemmän :D

Dickerson voitti Mr Olympian 43-vuotiaana, eli tuohon on aloittajalla 20 treenivuotta jäljellä.
Arska voitti Mr Olympian 23-vuotiaana, eli jos hän olisi tuohon treenannut 20 vuotta, olisi hän aloittanut treenaamisen 3-vuotiaana.
Huomaatko mitä tässä haen? :)
Ja tässä vertailin siis vain Mr Olympia-kisan voittajia. Eli mun mielestä 23v ikä ei vielä estä edes Mr Olympian voittamista ja vielä vähemmän muissa kisoissa pärjäämistä (vaikka onhan treenivuosi 18-vuotiaana helposti tehokkaampi kuin 50-vuotiaana).

Kun oikeen tarkkaan ajattelen niin tajusin. Kumminkin Dickersonkin on varmasti treenannut kauan tuohon. Tosiaan kaikki on mahdollista helvetin hyvillä geeneillä ja kemistillä.
Treadin aloittaja tuskin edes hakee mitään mr.olympia kuntoa.
Tosiaan hyvään kuntoon pääset, tuo ikä ei ole vielä mitään.

E: oli jotain järkevääkin asiaa mielessä ennenkuin postasin mutta se unohtui.

Älkää nyt masentako, mä aloitin salilla käymisen nyt pian 32-vuotiaana. Tosin tavoitteena vähän toisenlaiset lavat, eli haluan päästä auton/perävaunun lavalle vielä vanhempanakin, eli hyvän työkunnon ylläpito on ensisijainen tavoite.

Ei täällä mitään haaveita olla kaadettu. Faktojahan kuo on. Mutta todella kovaan kuntoon kerkeää päästä. Riippuu ihan miten viitsii panostaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom