- Ikä
- 41
Elikkäs, meikäläinen on 187cm ja n.90kg. Fläsää toki jonkin verran, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Oon pian noin vuoden käyny salilla, josta n. 4kk "kovaa". Kesälomalta palatessa koulun penkille tuli joku 3vkon treenitauko ja sen jälkee tää reenaaminen ollu taas hieman rikkonaista, mut ny oon mielestäni taas melko hyvin raiteilla. Ongelmana vaan ajanpuute, eli ei meinaa riittää viikossa päiviä järkevään treenaamiseen. Eli pitäisi varmaan siirtyä nelijakoisesta (ma:rinta/hauis, ti:jalat, pe:olkap./ojentajat, ma:selkä, jne) takaisin kolmijakoiseen ohjelmaan (työntö, jalat, veto)? Mutta saako jokaisen lihasryhmän treenattua kunnolla 2:lla liikkeellä per lihasryhmä (2 kovaa sarjaa per liike)? Jos otan kolmijakoseen enemmän liikkeitä ni ei jaksa vetää täysillä. Vai onko viisasta jatkaa samalla vanhalla nelijakoisella, noin 8 päivän kierrolla. Oisko kellään ideoita tähän pieneen ongelmaani? Samaten olisi hienoa jos joku viisaampi viitsisi korjata ruokailuani:
07.30 Aamupala: 2-3dl kaurahiutaileita, 1prk rahkaa, 1rkl rypsäriä, fun light
11.00 Lounas: Kouluruoka, mitä herkkuja amicalla ikinä onkaan tarjota+rehuja
15.00 Välipala: 1prk rahkaa & fun light, 1rkl rypsäriä
18.00 Päivällinen: Itsetehtyä ruokaa (kana / liha / kala & riisi / tumma pasta)
20.00 Iltapala: 1prk rahkaa & fun light, 1rkl rypsäriä / tunaa & rypsäri
Ajat saattaa hieman vaihdella..
Palautumisjuoma on ollut myös jonkin aikaa pois pelistä, tarvii täs katella jotain pakkikselta, vaik tota phase3:sta vois kokeilla. :kippis1:
Tälläisillä eväillä olen yrittänyt kerätä lihasta luiden ympärille ja toki jotain kehitystä on tapahtunutkin. Nyt olisi vaan kova halu kerätä massaa, ennen ensi kevään dieettiä. :whip:
07.30 Aamupala: 2-3dl kaurahiutaileita, 1prk rahkaa, 1rkl rypsäriä, fun light
11.00 Lounas: Kouluruoka, mitä herkkuja amicalla ikinä onkaan tarjota+rehuja
15.00 Välipala: 1prk rahkaa & fun light, 1rkl rypsäriä
18.00 Päivällinen: Itsetehtyä ruokaa (kana / liha / kala & riisi / tumma pasta)
20.00 Iltapala: 1prk rahkaa & fun light, 1rkl rypsäriä / tunaa & rypsäri
Ajat saattaa hieman vaihdella..
Palautumisjuoma on ollut myös jonkin aikaa pois pelistä, tarvii täs katella jotain pakkikselta, vaik tota phase3:sta vois kokeilla. :kippis1:
Tälläisillä eväillä olen yrittänyt kerätä lihasta luiden ympärille ja toki jotain kehitystä on tapahtunutkin. Nyt olisi vaan kova halu kerätä massaa, ennen ensi kevään dieettiä. :whip: