"Hiekkaa" sormissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aiku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve vaan kaikille.

Tuli vedettyy kovempi käsitreeni tuossa viime perjantaina ja siitä saakka on ollut tuossa oikean käden pikkurillissä ja nimettömässä sellanen tunne että siellä on hiekkaa. Tiedätte varmaan tunteen, sellanen samanlainen tunne kun jalka puutuu.

Että onkohan tämä nyt vaarallista kun se ei vieläkään ole mennyt pois, vai jatkanko treeniä kuin mies? Noh, kävin kyllä tänään puntilla ja tunne tuli kyllä hyvin takas perus hauisliikkeessä. Hitto kun ei saa rauhassa treenata.

Ehdotuksia? Enhän mä voi taukoa alkaa pitelemään.. :rolleyes:

ps. Oon tosissani.

"Muurahaisia" sormissa? Hermopinteeltä vaikuttaa. Voi olla, että puristusvoima lähtee jossain vaiheessa.

Saas nähdä sivaltaako veitsi. Viimestään puukolla nuo hermopinteet saadaan aukeamaan.

Kai jos se vielä huomenna (no tänään, kun heräät) tuntuu nii kannattaa käydä näyttämässä sitä lääkärissä

Juu, ei kannata ainakaan treeniä jatkaa. Olet mennyt vetämään niin kovan treenin, että kyynärhermo on ärtyny oikein kunnolla. Ethän oo lyöny kyynärpäätä mihinkään? Tai onko niissä sormissa ilmaantunut kipua? Eikä sieltä mikään puristusvoima ole ihan hetkessä katoamassa, eli turha semmosilla pelotella.

Se voi liittyä ihan puhtaasti siihen fleksio-ekstensio liikkeeseen (hauiskääntö). Jos lekuriin menet, niin se pakottaa ainakin pitämään taukoa. Itse kehoittaisin myös.
Pistä pariks viikoks kädet tauolle ja tykitä jalkoja vaikka.

Ja mitä puukon sivaltamiseen tulee, niin pitää olla kohtuu häiritsevät oireet sekä osoitettu, että tauon pitäminen ei helpota niitä, ennenku lähtee kirurgi leikkelemään.

Back
Ylös Bottom