hidastaako palautusjuoman sekoittaminen maitoon proteiinien imeytymistä.
vai onko se täysin
vai onko se täysin

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Hidastaa kohtalokkaasti ja jos palkkari on sekoitettu maitoon niin ei oikeastaan kannata mennä salille ollenkaan.
Jos sekoitat palkkarin maitoon sen vaikutuksista tulee käänteisiä. Lihasta katoaa ja palautuminen voi kestää yli viikon!
hieman vanha mutta kommentoin kuitenkin![]()
-Ostan tämän osittain. Joka treenin jälkeen (seuraava/sitä seuraava päivä) on jokin lihasryhmä kipeä. Treenaan siis kaksi kertaa viikossa joka paikan kerralla läpi ja palautuminen tuntuu ottavan sen pari päivää.:whip:
Mutta lihasta on kertynyt kuitenkin 6kg tämän vuoden aikana (paljo/vähä en tiä) Ja maun vuoksi olen sekoittanut kaikki palkkarit ja lisäproteiinit maitoon.
-Olen kuitenkin miettinyt samaa koska maidollahan on useita imeytymiseen (mm. jotkin vitamiinit) negatiivisesti vaikuttavia ominaisuuksia.
Kaunkohan tulisi pitää väliä Maidon juomisella ennen/jälkeen palkkarin/protskun?
Maito saattaa hidastaa, mutta täysmehu? siis mitä jos korvaa malton mehulla (n. 0,5l+ heraa= palautusjuoma):wanha:Jos sekoitat palkkarin maitoon sen vaikutuksista tulee käänteisiä. Lihasta katoaa ja palautuminen voi kestää yli viikon!
hieman vanha mutta kommentoin kuitenkin![]()
-Ostan tämän osittain. Joka treenin jälkeen (seuraava/sitä seuraava päivä) on jokin lihasryhmä kipeä. Treenaan siis kaksi kertaa viikossa joka paikan kerralla läpi ja palautuminen tuntuu ottavan sen pari päivää.:whip:
Mutta lihasta on kertynyt kuitenkin 6kg tämän vuoden aikana (paljo/vähä en tiä) Ja maun vuoksi olen sekoittanut kaikki palkkarit ja lisäproteiinit maitoon.
-Olen kuitenkin miettinyt samaa koska maidollahan on useita imeytymiseen (mm. jotkin vitamiinit) negatiivisesti vaikuttavia ominaisuuksia.
Kaunkohan tulisi pitää väliä Maidon juomisella ennen/jälkeen palkkarin/protskun?
Toivottavasti nyt et ottanut kovin tosissaan tuota kommenttiani ;)
Uskoisin, että voit aivan rauhassa vetää maitoa seuraavalla aterialla. Maidon juominen on jopa suositeltavaa. Usein lääkeaineiden yhteydessä törmäät ohjeeseen, jossa kehoitetaan ottamaan tuote jonkin muun, kuin maitopohjaisen juoman kanssa. Palkkarin proteiininä käytetään yleensä nopeammin imeytyvää proteiinia, joten sen maitotuotteen tuoma, imeytymistä hidastava kalvo ei ole kovinkaan suuri ongelma muutaman tunnin päästä palkkarin jälkeen. Kaikki tämähän on kuitenkin jonnin sortin hifistelyä, eli hauiksesi eikä mulkkusi pienene vaikka maitoa juotkin.
Tehkää itsellenne sellaista palkkaria, mihin ei tarvitse maitotuotteita sotkea:
Hera + malto + kaakaojauhe + vesi + krea + ??? = Ehdottomasti IMO parempaa kuin yksikään valmissetti. Eikä ole vaivalloista valmistaa, eikä todellakaan tarvitse maitoa.
Ps. Oon niin saatanan kade teille, jotka pystyvät vetämään normaalia, rasvatonta maitoa ilman vatsanväänteitä...:kippis1:
Itse en suosittelisi laittamaan maitoa palkkariin, sillä palkkarin perus ideahan on antaa kropalle todella nopeasti ravintoa palautumiseen ja jos siihen änkee maitoo tai jotain kaseiinia niin se nopea ominaisuus jota palkkarista haetaan menee harakoille.
Tuolta toiselta taholta eli toiselta foorumilta. Sielä oli muistaakseni joitain tutkimuksia ja etc, mutta eikös sen palautusjuoman perus idea ole antaa kropalle kaikki tarvittavat rakennus aineet kovan treenin jälkeen? Toisaalta on tutkimuksia, jotka osoittavat, että kaseiini+hera olisi hyvä kompo palautumiseen, mutta tuo on niin ihmisestä kiinni. Mutta haluaisin kuulla JR teidän mielipiteenne asiasta.J.Rossi sanoi:Hmm, mistäs tuollaista olet kuullut ja millaiset perustelut sait?
Tuolta toiselta taholta eli toiselta foorumilta. Sielä oli muistaakseni joitain tutkimuksia ja etc, mutta eikös sen palautusjuoman perus idea ole antaa kropalle kaikki tarvittavat rakennus aineet kovan treenin jälkeen? Toisaalta on tutkimuksia, jotka osoittavat, että kaseiini+hera olisi hyvä kompo palautumiseen, mutta tuo on niin ihmisestä kiinni. Mutta haluaisin kuulla JR teidän mielipiteenne asiasta.
. Laittaisitko viitteitä noista toisella foorumilla olevista tutkimuksista joissa todetaan, että maidon lisääminen hidastaa palautusjuomassa käytettävän proteiinin imeytymistä. Itse en ole sellaisiin vielä törmännyt. Eikö tuo sinustakin kuullosta aika kummalta väitteeltä, maidossa itsessäänhän on sekä heraa että kaseiinia. Kysäise vaikka sieltä perusteluita ja pistä tänne lainaus niin katsotaan yhdessä
.Eihän siitä mitään haittaa olekkaan, mutta proteiini imeytyy hitaammin vaan.Ranttu sanoi:Moni protskuvalmistaja kuitenkin neuvoo tuotepakkauksessa sekoittamaan jauheen veteen, mehuun, tai maitoon. Luulis, että eivät kehoittaas maitoon sekoittamista, jos siitä olis haittaa.