Heti! Vai myöhemmin?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
wbb sanoi:
Onnittelut kovasta pudotuksesta! :rock:
Sattuisko löytymään ennen- ja jälkeenkuvia, vois olla hieman motivoivaa tavaraa monille. Ja kyllä saat intissä rasvaprosentin varmasti putoamaan, mutta suurella todennäköisyydellä lähtee lihaakin. Oma suositukseni on, että menet nyt sinne inttiin ja liikut niin perkeleesti. Kun pääset sieltä pois niin aerobinen kunto on hyvällä tasolla ja sitten alat hankkimaan lihaa.
Kiitoksia ja ikävä kyllä ei taida olla :( voin kyllä katto jos saan skannattu jotain noita vanhoja kuvia ja saisin tänne laitettua.
Minunkin veikkaukseni oli, että lihaa myös lähtee, mutta tota läskiä taitaa olla jopa vielä vähän enemmänkin, et (taas vaan ajatus) että jos yrittäisin pitää protskusaannin kunnossa niin suurin osa olisi läskiä :rolleyes:
Kiitoksia muuten tosi kannustavista viesteistä. Olen päättäny nyt et koitan saada sen rasva% alas vasta intissä ja nyt pientä taukoa (en kuitenka päästä asioita käsistä) ja voin laitella sit intin aikana edistymiset tänne jos ketään sattuis kiinnostamaan
( Kaikki lisävinkit kylläkin vielä tervetulleita ja niitä kaivatankin )

vegitax sanoi:
Siis mitä ihmeellistä siinä on, että viikossa lähtee kilo?
Olis aika paska dieetti/ruokavalio, jos on tarkotus laihtua, eikä lähde sitä kiloa/vko.

No ehkä se kilo/vko onkin ihan ok jollain 8vko kiristelyillä, mutta vuodessa, siis VUODESSA, joka viikko se yksi kilo pois. En pysty käsittämään.

Siltikin: Varjokuninkaalle tsemppiä tulevaisuuteen ja onnittelut muuttuneista elämäntavoista. :thumbs:

hyvän päätöksen teit ku aloit dieettaa läskiä veks ja onnea myös siitä että onnistuis siinä hyvin, noi viimiset 1-5kiloa on aika viddumaista saaha pois, itellä ainaki ei taho lähteä ei sit millää mut toivottavasti sul paremmi :thumbs:

edit: nii ja kannattee myös kattoa vastaisuudessa että mitä syö se saattaa äkkiä mennä taas siihe mässäys puolelle. Eipä mulla muuta :rock:

Dynamite88 sanoi:
nii ja kannattee myös kattoa vastaisuudessa että mitä syö se saattaa äkkiä mennä taas siihe mässäys puolelle. Eipä mulla muuta :rock:

Joo vaikka nyt pieni tauko tähän väliin niin kattelen kyllä mitä syön :)
Nykyään tuo ruokavalio koostu paljolti hyvistä ravintoaineista vaan. Hyvät rasvat ja hiilaritkin tule melkein pelkästään kasviksista ja hedelmistä, karkkia ja muita mässyjä ei edes tee mieli, joka kyllä pistä kaverit ja vanhemmat ihmettelmään :D
Ja joo ne viimeiset kilot on niitä vaikeimpia, joten tsemppia sulle myös :thumbs:

kiitti... eiköhä tää tästä, mä pudotan noi vimpat kilot vaikka henki menis :D joo ja ku on pidemmän aikaa dieetillä ollu nii ei sitä tehe enää mieli syyä nuita makeisia, parin viikon välein saatan hieman mässätä jotai ja yleensä vähä pitsaa maidon kanssa :thumbs: maito rulz ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom