Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
Suositelkaas jotain hyviä aineita millä pesette ja kosteutatte naamanne. Tällä hetkellä olen jollain pinkillä pesuaineella pessyt naamani missä on sellanen kuminen käämiskä mukana millä pyörivin liikkein hankataan naama puhtaaksi ja sen jälkeen olen aina laittanut öljyä naamaan minkä ei pitäisi tehdä finnejä. Suositelkaa siis jotain hyvää pesuainetta+kosteutusvoidetta. Mulla on todella kuiva iho.

Itsekin olen aika kuivanaamainen ja kuitenkin pitää kovasti pestä, ettei tule finnejä. Ruokakauppatavarasta olen havainnut kohtuu hyväksi Nivean Sensitive -puhdistusgeelin. Ja kosteusvoiteena tarvittaessa apteekista saatavaa Orionin Humektania (öljytön ja kosteuttava). Veikkaisin, että rahalla saa parempaakin, mutta näin meillä. P.S. Tuo kumisella "käämiskällä" hankaaminen kuulostaa aika hardcorelta säännöllisessä käytössä.

Samaten ootteko syönnyt biotiinia tai muita vitamiineja mitkä vahvistaisi hiuksia? Itselläni on toinen puoli hiusrajasta vähän erilainen. Voi toki olla, että on aina ollutkin noin, mutta vähän arveluttaa, että alkaako tässä nyt helvetti hiusraja vetäytymään 20vuotiaana...

Komeilla miehillä ei ole tukkaa kuin korkeintaan nimellinen sänki päässä ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisikos kellään suositella kevyttä vahaa tai vastaavaa millä saisi erittäin lyhyet hiukset pysymään vaakatasossa? Kosteana saa aika siistiksi mutta kuivana meinaa vähän törröttää. 10-12mm mennään eli tyyliin lyhyt crew cut on kyseessä.

buzz-cut-hairstyle-5.jpg

Olisikos kellään suositella kevyttä vahaa tai vastaavaa millä saisi erittäin lyhyet hiukset pysymään vaakatasossa? Kosteana saa aika siistiksi mutta kuivana meinaa vähän törröttää. 10-12mm mennään eli tyyliin lyhyt crew cut on kyseessä.

buzz-cut-hairstyle-5.jpg

Ei tuossa tukassa ole yhtään vahaa.

Menkää Kiehl's Helsingissä. Ilmainen ihoanalyysi ja 5 näytettä. Facial Fuel on hyvä.

Hyväksi todettuja laadukkaita tuotteita. Kuorinta nyt ei mikään must ole, mutta jos se otetaan messiin, niin:

Kuorinta - SHISEIDO MEN DEEP CLEANSING SCRUB, Stockmann myy. Tosin kuorintaan IMO käy muutkin varsin hyvin. Shiseidolla naama menee niin puhtaaksi, että pahaa tekee.

0729238100527.jpg

Puhdistus - Aika montaa olen koittanut ja tämän voittanutta ei vain ole. SHISEIDO MEN Cleansing Foam. 30 eskoo maksaa ja kestää melko pitään kun ei tartte laittaa kuin herneen kokoinen määrä. Puhdistaa todella hyvin.

0729238100497.jpg

Näitä kävin hakee stockkalta ja täytyy todeta että on kyllä aivan jäätävän hyvät tuotteet. Varsinkin tuo DEEP CLEANSING SCRUB ; ei oo kyllä naama näin puhdas ollut/tuntunut näin puhtaalta vuosikausiin. Mulla on nenän ihossa suht isot huokoset ja aina kun muistan lähietäisyydeltä peiliin katelleeni saunan/suihkun jälkeen niin niissä huokosissa on ollu mustapäitä ja jotain valkosta(rasvaa?) mitkä ei normi aineilla pesemällä irtoa - nyt kun tota scrubia käytti niin on kyllä huokoset täysin puhtaat. Ihme tavaraa.

Suihkun jälkeen mun naama kiiltää aina ihan helvetisti ja se on perseestä. Jos käyn esimerkiksi päivällä suihkussa, ja illalla pitäisi mennä jonnekkin, niin mun naamani näyttää niin perseeltä ettei edes meinaa kehdata lähteä. Joten mikä olisi hyvä voide poistamaan tuota kiiltelyä? Muistaakseni näin voicelta hiljattain jonkun mainoksen jossa mainostettiin jotain lorealin tuotetta tuohon ongelmaan, mutta toimivuutta vähän epäilen.

Suihkun jälkeen mun naama kiiltää aina ihan helvetisti ja se on perseestä. Jos käyn esimerkiksi päivällä suihkussa, ja illalla pitäisi mennä jonnekkin, niin mun naamani näyttää niin perseeltä ettei edes meinaa kehdata lähteä. Joten mikä olisi hyvä voide poistamaan tuota kiiltelyä? Muistaakseni näin voicelta hiljattain jonkun mainoksen jossa mainostettiin jotain lorealin tuotetta tuohon ongelmaan, mutta toimivuutta vähän epäilen.
Shiseidolla on semmoinen mattapinnan tekevä tuote, erittäin hyvä. Voin katsoo sen nimen kun himaan pääsen.

Myydääks miehille mitään peitevoiteita millä sais piilotettua ihohuokosia ja finnit tms... naama näyttää vähän muutenkin ku petolinnun perseeltä välillä ainakin.

Ja lisäks mun nenä punottaa aika herkästi jos hetken on ees näin syys aikaan pihalla, oks sille mitään tehtävissä?

Osta niitä samoja mitä naisetkin käyttää. Miten ajattelit niiden edes eroavan 'miesten peitevoiteista'?

Joskus vissiin kuullut miestenkin peitevoiteista niin mietin vaan että onko sellaisia:D , no kaippa sitä vois netistä tilailla jotai

Onko teidän mielestä suurta eroa näillä joka marketeista löytyvillä L'Oreal Men Expert ja Nivea For Men sarjan tuotteilla?

Suositelkaa jotain vähän stydimpää kosteusvoidetta kasvoille jota voisi iltaisin laittaa naamaan. Kun ulkona tulee pakaskelit niin tahtoo iho kuivua todella paljon eikä nämä kevyet kosteusvoiteet jota nyt käytän tahdo yksistään riittää.

Millä saisi itse ajettua hiukset siististi?

Kaipaisin siis laitetta jolla saisi tukan 3mm pituuteen näppärästi ilman apukäsiä, niin että olisi myös järkevän näköinen takaa.

Millä saisi itse ajettua hiukset siististi?

Kaipaisin siis laitetta jolla saisi tukan 3mm pituuteen näppärästi ilman apukäsiä, niin että olisi myös järkevän näköinen takaa.

Ihan normi hiustenleikkuukoneella? Obh Nordica tietääkseni paras halpismerkki, maksaa jotain muutaman kympin. Kestää aktiivista käyttöä vuoden päivät.

Ihan normi hiustenleikkuukoneella? Obh Nordica tietääkseni paras halpismerkki, maksaa jotain muutaman kympin. Kestää aktiivista käyttöä vuoden päivät.

Niitä kun on tosiaan aikamoinen kasa erilaisia. Sellasella peruskoneella jää melko herkästi takaa epäsiistiksi :/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom