Deleted member 65498
Suositelkaas jotain hyviä aineita millä pesette ja kosteutatte naamanne. Tällä hetkellä olen jollain pinkillä pesuaineella pessyt naamani missä on sellanen kuminen käämiskä mukana millä pyörivin liikkein hankataan naama puhtaaksi ja sen jälkeen olen aina laittanut öljyä naamaan minkä ei pitäisi tehdä finnejä. Suositelkaa siis jotain hyvää pesuainetta+kosteutusvoidetta. Mulla on todella kuiva iho.
Itsekin olen aika kuivanaamainen ja kuitenkin pitää kovasti pestä, ettei tule finnejä. Ruokakauppatavarasta olen havainnut kohtuu hyväksi Nivean Sensitive -puhdistusgeelin. Ja kosteusvoiteena tarvittaessa apteekista saatavaa Orionin Humektania (öljytön ja kosteuttava). Veikkaisin, että rahalla saa parempaakin, mutta näin meillä. P.S. Tuo kumisella "käämiskällä" hankaaminen kuulostaa aika hardcorelta säännöllisessä käytössä.
Samaten ootteko syönnyt biotiinia tai muita vitamiineja mitkä vahvistaisi hiuksia? Itselläni on toinen puoli hiusrajasta vähän erilainen. Voi toki olla, että on aina ollutkin noin, mutta vähän arveluttaa, että alkaako tässä nyt helvetti hiusraja vetäytymään 20vuotiaana...
Komeilla miehillä ei ole tukkaa kuin korkeintaan nimellinen sänki päässä ;)