Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
Vaikka se iho tuntuis rasvottuvan kovasti ja kosteusvoiteen käyttö tuntuu turhalta, kannattaa jaksaa silti naamaa rasvailla. Joskus se ihon kuivuus aiheuttaa sen, että se koittaa itteensa kosteuttaa ja sitä kautta suojata ja alkaa näin pukkaa öljyä pintaan. Eli kunnon rasvaus pari krt/pv ja vaikka tehokosteutus tms kerta viikkoon niin saattaa rasvottuminenkin vähetä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse pesen aamuisin naaman vedellä, iltaisin saippualla. Jos siltä tuntuu, lätkäisen kosteusvoidetta päälle. Iho rasvoittuu välillä, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Muutamia finnejäkin esiintyy mutta ei maailma siihen kaadu. Luulin tähän asti että vain naiset harrastavat ihonkuorintoja ja vastaavia :D

Mites, olisko täällä viisaampia? Eli ongelma on silmäpussit! Kamalan näköiset pussit silmien alla. Näytän kuin en olisi viikkoon nukkunut.

Ja tämähän ei pidä paikkansa koska joka yö otan vähintään 8h unet!
Myöskin ruokavalion pitäisi olla kondiksessa, vhh-periaatteella ja kun dieetillä ollaan -500 - -800kcal/pv.

Olisko neuvoja miten saada pois? Huomenna ajattelin apteekista käydä kysäisemässä..

Onkos pakkiksen HOMOT jo tilaillu varastot täyteen rasvoja yms ihanaa pikkukivaa kosmetiikkaa, kun tullirajat muuttuu? Mistä tilailette kosmetiikkaa? Ite oon käyttäny strawberry.net, suosittelen!

Koskee siis vaan EU:n ulkopuolelta tilattua tavaraa. Ja max tilaus saa olla 22e.

Osaako joku suositella hinta/laatusuhteeltaan hyvää silmänympärysvoidetta? En ole ite käyttänyt aikasemmin, mutta kun kuulin et noi normi kosteusvoiteet voi olla vähän huonoja silmäluomille,niin ajattelin hommata.

Onko jotain muuta hyvää nettikauppaa kuin Feelunique.com josta saisi suomen hintoja hiukan edullisemmin kosteusvoiteita? Lähinnä kiinostaisi merkeistä Lancome ja Clarins.

Voi myös suositella jotain hyvää, kohtuuhintaista kosteusvoidetta mitä kannattaisi laittaa illalla? Neutrogenan oil free moisturiser ollut käytössä jo pitkään mutta yöksi voisi laittaa jotain vähän rasvaisempaa voidetta kun iho tuntuu kuivuvan varsinkin talvella kovasti.

Suositelkaas joku hyvä basic setti: kosteusvoide, puhdistus- ja kuorinta-aine. Ei mitään hullun kalliita, koska en oo massikeisari tai hifistelijä.

Suositelkaas jotain hyviä aineita millä pesette ja kosteutatte naamanne. Tällä hetkellä olen jollain pinkillä pesuaineella pessyt naamani missä on sellanen kuminen käämiskä mukana millä pyörivin liikkein hankataan naama puhtaaksi ja sen jälkeen olen aina laittanut öljyä naamaan minkä ei pitäisi tehdä finnejä. Suositelkaa siis jotain hyvää pesuainetta+kosteutusvoidetta. Mulla on todella kuiva iho.

Samaten ootteko syönnyt biotiinia tai muita vitamiineja mitkä vahvistaisi hiuksia? Itselläni on toinen puoli hiusrajasta vähän erilainen. Voi toki olla, että on aina ollutkin noin, mutta vähän arveluttaa, että alkaako tässä nyt helvetti hiusraja vetäytymään 20vuotiaana...

Samaten ootteko syönnyt biotiinia tai muita vitamiineja mitkä vahvistaisi hiuksia? Itselläni on toinen puoli hiusrajasta vähän erilainen. Voi toki olla, että on aina ollutkin noin, mutta vähän arveluttaa, että alkaako tässä nyt helvetti hiusraja vetäytymään 20vuotiaana...

20-vuotiaana on 3 vuotta myöhemmin kuin mulla.

Terveisin Risto Kaskilahti

Edit. Niin, eikä siihen biotiinit auta, kerran ei reseptitavarakaan toimi. Deal with it.

20-vuotiaana on 3 vuotta myöhemmin kuin mulla.

Terveisin Risto Kaskilahti

Edit. Niin, eikä siihen biotiinit auta, kerran ei reseptitavarakaan toimi. Deal with it.

Toisille se sopii oikein hyvin. Kuten Jason Stathamille ym, mutta itellä onjo valmiiksi ns vetäytyny ne nii ei välttis kovin hyvältä näytä, jos ne siintä viel pitemmälle menee, mut sit alan käyttää peruukkia tai liimaan munankarvoja ottaan :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom