Hesburger - GIGA

Kävin threadin innoittamana testaamassa. Ihan ok, muttei hintansa arvoinen. Samalla rahalla kun saa jo pizzankin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo tuo Scanburger on kova sana..ottaa vaikka xxl aterian niin siinä saa rahoilleen ees pikkasen vastinetta...:kuola:

joo, oli niin hyvää ja suurta että riistäytyi käsistä, parissa viikossa paloi pitkälti toista sataa euroa pelkästään xxl aterioihin. nyt oon kohta ollut viikon ilman ja mieli tekee :D

6,5 €. Sen verran minulla menee päivässä sapuskaan: 700 g naudan jauhelihaa, n. 250 g riisiä, 1-2 protskudrinkkiä ja salaatit päälle.

Tuolla 6,5 eurolla saa jo itsekin aikaiseksi aivan hillittömän kokoisen purilaisen.

Eipä niitä siellä ihan grammalleen heitellä. Itte oon joskus ollu hesessä töissä, ainakin täällä päin homma meni niin, että pihvit oli sen aikaa kun oli paistumassa, hampparit kasattiin majoa heitettiin aina silmä määräisesti niinkuin salaatitkin, piffit jotenkin vaan väliin ja kääröön, siellä ne sitten istua jökötti ostajaansa, vaikka niitä ei siellä kovin kauaa saisi pitää. Joskus saatettiin tehdä pari tuntia ennen kauheeta ryysistä joka oli siinä 11-12 välillä niin useampia hamppareita varastoon. [ mutta siis toki oli tietty kasaus ohje ja järjestys jossa aineet tulee väliin ]

Muuten pihvi laatikot lenteli jne. Että se on vaan että kaikki nopeesti kasaan ja asiakkaalle. Ja aina mukaan niin pienet ranskalaiset kuin mahdollista, koska asiakas ei näe paljonko niitä on jne jne.

Aikamoista touhua oli koko hesessä olo, ihan perus hese hamppareita on. En ees halua tietää miten jossain myyrmannissa ne valmistetaan, pihvit lentelee lattioille ja sieltä takas hampparin väliin koska ei oo aikaa uusia paistella veikkaisin =p

hese maailman paras ravintola ja huippulaadukas ruoka jne. kaikki arvostelijat olkaa hiljaa. syön aina hesessä. LOL

hese maailman paras ravintola ja huippulaadukas ruoka jne. kaikki arvostelijat olkaa hiljaa. syön aina hesessä. LOL

Ime sukkaas keijo!

ban.jpg

ps. ettei taas suomi24 apinat ala itkemään, niin tämä quiz oli jäähyllä muutaman päivän oppimassa miten täällä ollaan, mutta jatkoi samaa provoamistaan

Eipä niitä siellä ihan grammalleen heitellä. Itte oon joskus ollu hesessä töissä, ainakin täällä päin homma meni niin, että pihvit oli sen aikaa kun oli paistumassa, hampparit kasattiin majoa heitettiin aina silmä määräisesti niinkuin salaatitkin, piffit jotenkin vaan väliin ja kääröön, siellä ne sitten istua jökötti ostajaansa, vaikka niitä ei siellä kovin kauaa saisi pitää. Joskus saatettiin tehdä pari tuntia ennen kauheeta ryysistä joka oli siinä 11-12 välillä niin useampia hamppareita varastoon. [ mutta siis toki oli tietty kasaus ohje ja järjestys jossa aineet tulee väliin ]

Muuten pihvi laatikot lenteli jne. Että se on vaan että kaikki nopeesti kasaan ja asiakkaalle. Ja aina mukaan niin pienet ranskalaiset kuin mahdollista, koska asiakas ei näe paljonko niitä on jne jne.

Aikamoista touhua oli koko hesessä olo, ihan perus hese hamppareita on. En ees halua tietää miten jossain myyrmannissa ne valmistetaan, pihvit lentelee lattioille ja sieltä takas hampparin väliin koska ei oo aikaa uusia paistella veikkaisin =p

Niin tyhmältä ko asia kuulostaaki niin mäkkärissä on paljon hygieenisempää ja muutenki tarkempaa nuitten ruokien valmistuksen kanssa koska kyseessä on maailmanlaajuinen yhtiö joka ei halua Iltasanomien lööppiin että mäkkäristä ruokamyrkytys tai muuta vastaavaa.

Hampparit saa olla mäkkärissä 10min valmiina tasossa kun hesessä taas 30min. Asiahan kuitenki on täysin kiinni työntekijöistä jaksaako ne niitä roskiin paiskoa ajallaan. Yleensä ei :curs:

hesen ja mäcpaskan safkat ei millään hakkaa minkään grillin aterioita hinnassa ja maussa. 8€ saa hesestä ja mäcpaskasta ihan vitun pieniä aterioita. ei niillä lähde yksinkertaisesti nälkä.

samaan hintaan saa esim. special rulla kebaabin jota ei jaksa ½ enempää edes syödä pahimpaan kapulaankaan.

Niin tyhmältä ko asia kuulostaaki niin mäkkärissä on paljon hygieenisempää ja muutenki tarkempaa nuitten ruokien valmistuksen kanssa koska kyseessä on maailmanlaajuinen yhtiö joka ei halua Iltasanomien lööppiin että mäkkäristä ruokamyrkytys tai muuta vastaavaa.

Mulla on vähän toinen mielipide tästä asiasta.
Phuketissa lomaillessa saatiin ainoat ruokamyrkytykset Mäkin safkoista.:urjo:

Mulla on vähän toinen mielipide tästä asiasta.
Phuketissa lomaillessa saatiin ainoat ruokamyrkytykset Mäkin safkoista.:urjo:

Eikä tarvitse mennä Pohjoismaita kauemmas. Pari vuotta sitten Eurooppaa kiertäessä pääsimme vaimon kanssa nauttimaan Tanskan Mäkkärin tarjoamasta ruokamyrkytyksestä. :urjo:

Piti täälläkin käydä koesyömässä tuollainen eilen duunissa. Ja olihan tuo. Täyttävä. Ja rasvainen satsi ranskisten kanssa. :kuola:

Selvin päin en kyllä Hesen paskaa käy syömässä.

Hesessä tai McShitDonaldsissa en ole tällä vuosituhannella käynyt syömässä. Parempaa mättöä saa niin monesta paikasta.

Tyyppasin juuri Giga-purilaisen. Ihan maistuva laitos ja maha tuli täyteen. Tuote olisi mielestäni pitänyt hinnoitella hiukan aggressiivisemmin. :)

Jos joku sattumalta menee tähän pikaruokaravintolaan nimeltää McDonald's, niin sieltähän saa tällä hetkellä todella maukkaan ja massaa lisäävän hampurilaisen nimeltään; Big Extra. (pekonia ym. herkkuja)
Kannattaa maistaa jos sille päälle sattuu.... Itse söin tässä muutama päivä sitten Big Extra -aterian ja siiten kyytipojaksi Deluxe jr- hampurialisen!!! :rock:

Itsekin kävin eilen testaamassa ja taas oli heseä pitkäksi aikaa. Ihan ok-makuinenhan se oli, mutta 8,7e ateriasta jossa on hieman normaalia suurempi hampurilainen on vähän liikaa.

Tohon hintaan saa Turun ada-kebabista kaks kebabbia riisillä. Eikä oo pieniä vaan ~5cm korkeammalle nousee ruoka kuin lautasen reunat. :)

Mie jaksan just syödä yhen tollasen spesiaalin, tosin oon tällänen minimaha joka tulee täpötäyteen mega-ateriastakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom