Hesburger - GIGA

No nyt on Giga syöty. Koko oli ihan ok, kyllä tuosta ihan täyteen tuli kun veti ranskalaisia ja maitoa päälle. Maku ei oikein iskenyt, mä en majoneesista ole koskaan erityisesti tykännyt ja jalopenot oli aika turha lisuke tuossa burgerissa. Hinta on liian korkea tuosta makuelämyksestä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin tänään,threadissa jo mainitussa,Scan Burgerissa.
Superburger oli joo iso ja ihan hyvä. Miinukset majosta joka oli maultaan lähes identtinen BigMacin majon kanssa,tosin paremmin maustettu pihvi pelasti,ja sämpylästa joka oli paljon pienempi kuin pihvit ja vaikeutti hampparin syöntiä ns. perinteisellä tavalla.
Meinasin eka kirjoittaa että pihvit oli liian isoja mutta eihän ne koskaan ole! Olivat muuten 2x150g.
Ok - iso,perus burgeri! Joku vahva chiliketsuppi/majoneesi olis hyvä lisä tohon ja niitähän taisi olla myynnissäkin...

Kävin tänään,threadissa jo mainitussa,Scan Burgerissa.
Superburger oli joo iso ja ihan hyvä. Miinukset majosta joka oli maultaan lähes identtinen BigMacin majon kanssa,tosin paremmin maustettu pihvi pelasti,ja sämpylästa joka oli paljon pienempi kuin pihvit ja vaikeutti hampparin syöntiä ns. perinteisellä tavalla.
Meinasin eka kirjoittaa että pihvit oli liian isoja mutta eihän ne koskaan ole! Olivat muuten 2x150g.
Ok - iso,perus burgeri! Joku vahva chiliketsuppi/majoneesi olis hyvä lisä tohon ja niitähän taisi olla myynnissäkin...

mihin aikoihin olit scanburgerissa? kävin muutama tunti sitten itsekkin testaamassa tuota superia kun aina ennen vedetty xxl. alkoi pöydässä vähän huvittamaan kun hampurilainen ei millään pysynyt kasassa ja näytti avuttomalta kun pihvit roikkui sämpylästä yli. majoneesia jäin kaipaamaan lisää hampurilaisen väliin (sitä ei koskaan ole liikaa).

Öö, lueppas oma tekstisi uudelleen ja mieti, oliko siinä jotain ristiriitaista. Se ei paljon meinaa missä puljussa ollaan asioimassa, vaan se, minkälainen jengi niitä burgereita siellä pyörittelee. Viime kädessä se on aika paljon ravintolapäälliköstä kiinni kuinka tiukkaa linjaa ravintolassaan vetää noiden ohjearvojen suhteen.

Ja se ruokamyrkytys ei kyllä varmana tule sen takia, jos burgeri on maannut tellingillä 10 min pitempään.

Mun mielestä tuossa on selvästi kaks eri kappaletta ja puhutaan kahesta eri asiasta jos et satu huomaamaan. En ole toki väittäny että burgeri ois 30min päästä pilalla mutta se maistuu kyllä täysin paskalta.

Myöhässä tulee mutta sattui vasta nyt silmään.

Sinäkö loops se olet asiasta kattavan tutkimuksen tehny/nähny että voit tuommosta heittää, vai onko ainoa "todiste" tuo kerrassaan hämmentävä looginen ajatusketjusi mäkkärin globaaliuudesta? :lol2:

Tyttöystäväni on vuosikaudet työskennellyt useassa eri hesessä vuoropäällikkönä ja mitä olen itse paikan päällä käynyt ja touhua nähnyt niin siellä ollaan todella tarkkoja hygieniasta ja puhtaudesta. Esim. keittiöstä ei haeta unohtunutta tavaraakaan omat vaatteet päällä vaan joku työvaatteissa oleva sen sulle tuo.

Varmasti eroja löytyy ja yksilöitä jotka vähät välittää, mutta siitä ei nyt ollutkaan kyse. Niitä on joka firmassa.

No myönnän että olen kummassakin työskennellyt ja perustelen väitteen sillä. Myös siinä kuinka puhdasta ja hygieenistä esim keittiössä on, on eroja. Kuitenki omasta mielestä hesessä oli mukavampi työskennellä koska siellä työntekeminen ei ollu lähellekkkään niin pilkunnussimista kuin mäkissä.

nälkä tuli todellankin trediä lukiessa. Itse en ole päässyt gigaa testaamaan, mutta mitä mainoksista olen lukenut niin aika tyyriiltä vaikuttaa.

En tiedä onko tässä ketjussa jo mainittu, mutta jos isoa ja edullista roskaruokaa kaipaatte, niin Espoossa Ikean lähellä on Hölmölän Grilli. Ai saateri, ne on asiallisia safkoja! Isoimmassa burgerissa 400 g pihviä + pekonit. 0,5 l limu ja ranulit päälle tekee jotain kymmenen euroa.

Seitsemän euron kebab-annos jonka joku tilasi, oli ison näköinen myös.

mihin aikoihin olit scanburgerissa?

n. klo 1130 - 1200?

Kattelin tota viestini kellonaikaa ja se taitaa olla pari tuntia myöhässä.

Olin sellasen isomahaisen blondin kanssa. ...viddu,toi täsmää kyllä muhunkin!

n. klo 1130 - 1200?

Kattelin tota viestini kellonaikaa ja se taitaa olla pari tuntia myöhässä.

Olin sellasen isomahaisen blondin kanssa. ...viddu,toi täsmää kyllä muhunkin!

samaan aikaikkunaan osuu oma ruokailuni kanssa. isomahaista blondia en saa mieleeni, sorry :D mut pitäis erottaa suht helposti, punainen hifk paita, metrohousut ja pitkä musta letti.

Hyi perkele, nyt tein päätöksen, että hesessä en enään vieraile. En kyllä ostanu GIGA-Burgeria, vähän halvemmalla pääsin kun ostin Mega-aterian, nuo on siis niin mauttomia että sama kuin söis ilmaa. Scan-ateriat rokkaa.

Paras pikaruokaloissa syöty hampurilainen, jalopenot mukava yllätys.

:offtopic:
Te jotka valitatte hinnasta, niin pari viikkoa sitten tilasin Monacon Fairmont-hotellissa juustohampurilaisen 150g pihvillä.
Todella kuiva ja muutenkin pahanmakuinen.
Huonelaskusta kun katsoin poistuessani hotellista niin ko. annos oli maksanut 21€. :hyper:

Ei ny mikään erikoinen...menee välipalana. Halvempikin sais tietty olla...

GIGA-hampurilainen
Ravintoaineet/annos
Energiaa: 1356,0 kcal /5685,1 kj
Proteiinia: 61,3 g
Rasvaa: 93,5 g
Hiilihydraatteja: 42,0 g
Suolaa: 2,4 g

MASSAA...:D

Usein ruoka-aineissa tulee vastaan tällainen epäkohta, että ilmoitettu energiamäärä ei anna samaa tulosta, kuin jos lasketaan energiasisältö makroravinteista. Eli 1g hiilaria = 4 kcal, 1g proteiinia = 4 kcal ja 1g rasvaa = 9 kcal. Noilla arvoilla laskettuna hampurilaisen energiasisällöksi tulisi 1254,7 kcal. :eek: Toisissa elintarvikkeissa tämä ero on vielä selkeästi räikempi, kuin tässä tapauksessa. Tämä oli vähän :offtopic: mutta ihmetyttää kuitenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom