Heroes tv-sarja(Amerikan tahtiin)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hieman tekemällä tehdyt nämä uudet jaksot mutta Hiron seikkailut on kyllä parhaita!

Ketkä hoiteli sen kiinalaisen? Kuka on Boogeyman? Miten Sylar selviytyi ja kuka hänet pelasti? kysymyksiä..

Tässäpä 5. jakson promo:

http://www.youtube.com/watch?v=AsIuR14nVys&mode=related&search=

Elikkäs näköjään Veronica Mars (?) -sarjasta tuttu Kristen Bell liittyy Heroesin näyttelijäkaartiin!! Uulalaa! Tätä olenkin jo odottanut.

"What's her power?"

2. Tuotantokausi lähtenyt ihan mukavasti käyntiin ja sopivasti on tullut/tulee uusia henkilöitä tarinaan mukaan.
Tällä hetkellä kaikkien henkilöiden tarinat kiinnostavat, mutta ehkä eniten odotan sitä että Nathan saa tietää Peterin olevan elossa. Ja sanottakoon vielä se, että jostain kumman syystä DL:n (siis se nekru, joka pystyi menemään seinien läpi) hautakiven näkeminen sai hymyn kasvoilleni, oikeesti, oli kyllä niin umpisurkea näyttelijä omasta mielestäni

Olenkos ymmärtänyt oikein, että S2E08 on viimeisin jenkeissä ulos tullut jakso?

Ja toinen kysymys, että minä viikonpäivänä toi sarja tulee jenkeissä ulos?

Kiitos!

Olen kuullut, että ensi syksynä jatkuisi :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On, mutta uusia jaksoja ei ole päästy tekemään käsikirjoittajien lakon takia.
Toi Volume Three: Villains alkaa ilmeisesti joko helmikuussa jos lakko loppuu, tai sitten vasta kesän jälkeen.

Afterdawnin keskustelussa oli huhua että sarja päättyis tohon S02E11-jaksoon jos käsikirjottajat ei lopeta lakkoa. Kuulemma jaksoa suunnitellaan kuvattaksi uudelleen erilaisella lopulla. Mutta mene ja tiedä. Toivotaan että jatkuu.

niin no periaatteessaha se kausi sai päätöksensä, että vallan hyvin voisi siihen päättyäkin ja jos heitä kiinnostaa ni tekeevät sitte jakson jossa on alternative ending. =)

Afterdawnin keskustelussa oli huhua että sarja päättyis tohon S02E11-jaksoon jos käsikirjottajat ei lopeta lakkoa.

aika turha taitaa lakko olla jos ei ne koskaan aio sitä lopettaa. Saa meinaan käsikirjoittajat ettii siinä tapauksessa hommia muilta aloita, ja samaten saa koko muukin hollywoodi...

Ensimmäiset kaksi tuotantokautta olivat vielä hyviä, mutta tämä kolmas alkaa kaatua omaan nokkeluuteensa. Lähes joka jaksossa luodaan monimutkaiset asetelmat vain siksi että ne voidaan kääntää päälaelleen. Todennäköisesti jaksan katsoa tämän tuotantokauden vielä loppuun...

lopetin katsomisen noin kolme jaksoa sitten, hyvä sarja pilattu ihan totaalisesti :(

Itse olen kovasti diggaillut tätä kolmoskautta. Sopivasti mutkia matkassa ja hyviä käänteitä. Sopivasti kuitenkin paljastuksia tulee vähän väliä ja hommaa nidotaan yhteen...toisin kun esim. Lostissa.

Oonko vaan unohtanut että tästä oli juttua joskus aiemmin.
Heroes tekee paluun, 13-osainen minisarja. Alkaa jenkeissä syyskuun 24. päivä.

2015-06-24-19-19-UntitledWT(1).webp

http://dome.fi/viihde/netti-ja-tv-s...ikkuvat-julisteet-esittelevat-sen-paahenkilot

Suositut

Back
Ylös Bottom