Heroes tv-sarja(Amerikan tahtiin)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mutta eiks se joka pääsee sen tytön ajatuksiin, ole se pappa joka kuoli alussa? Ei mitään hajua mikä kyky sillä on, mutta kai joku uniin ja ajatuksiin meneminen.

Ei tullu muuten tuota honattua. Vitsi ku oli taas ärsyttävä tunne, kun katto videota siinä lopussa, kun kokoajan mietti, että eipä tää jakso vielä loppuis.

Aivan järkyttävän hyvä sarja! En muista milloin olisin viimeksi katsonut tv-sarjaa näin innolla.

Oli muuten jäädä huomaamatta, että Sylar oli raahattu/raahautui viemäriin. Mutta mitä se silmien muuttuminen tarkoitti? Kuoliko Sylar vai jäikö se vaan johonkin koomantapaiseen tilaan?

Minkä kyvyn Sylar muuten sai 2. jaksossa Mollyn isältä? Jäädytyksen? Vai oliko se Sylarilla jo ennestään? Keneltä se tuli?

Piti oikein tarkistaa, käyttikö Molly yber-pahiksesta pronominiä he vai she. Ajattelin että se voisi olla Peterin ja Nathanin äiti, mutta eipä olekaan.

Edit: http://www.nbc.com/Heroes/novels/novels_library.shtml
Sarjakuvia, jotka kertovat lisää henkilöistä. Pitääkin rueta selaamaan.

Sylarillahan on myös Peterin kautta opittu parantumisen taito? Vai oppiiko se toiselta oppijalta, pitääkö olla originaali hyyppä jolta se taidon kopioi?

Eikös Sylarin pitänyt pistää kallo auki ja sitäkautta viedä se taito, eli ei kuten Peter joka osaa omaksua kykyjä vähän sivistyneemmin...

Sylarillahan on myös Peterin kautta opittu parantumisen taito? Vai oppiiko se toiselta oppijalta, pitääkö olla originaali hyyppä jolta se taidon kopioi?

Sylarilla ei ole samanlaista kykyä omaksua/kopioida kykyä toiselta ihmiseltä niin kuin Peterillä, vaan hänen täytyy leikata ensin jampalta kallo halki saadakseen uuden kyvyn...

Finaali jaksossa Sylarin ruumiin verijäljet viemäriin jäi hieman mietityttämään. Oliko Sylar itse raahannut itsensä sinne vai kenties joku muu? Esim sen viemärin kannella tallustellut ötökkä (joka on näkynyt Sylarin lähettyvillä ennenkin), on joku muodonmuutoksen omaava henkilö... Vai meneekö tää jo ihan skitsoks :hyper:

Se Sylarin silmien muuttuminen myös kaivaa mieltä...hmm...

Edit.. Vekkuli kerkeskin jo selittää tuon Sylarin uusien kykyjen hankkimisen

Mitenköhän Sylar hankki ensimmäisen uhrin aivot, ku ei omistanu vielä sitä leikkausmenetelmää. :D Oliskohan ollut jotain moottorisahan tapasta.

Noi valkoiset silmäthän oli Isac Mendenzin tunnus, ehkä se halusi vaan katsoa kuoliko Peter räjähdyksessä tjs.

Tätä olen juuri seuraillut. Tosin vasta ensimmäisen tuotantokauden jaksoissa menossa.. On ne näyttelijät vaan niin hyviä. Juoni vaan vähän rasittavan kliseinen mutta kyllä siitä ylitse pääsee ;)

Tätä olen juuri seuraillut. Tosin vasta ensimmäisen tuotantokauden jaksoissa menossa.. On ne näyttelijät vaan niin hyviä. Juoni vaan vähän rasittavan kliseinen mutta kyllä siitä ylitse pääsee ;)

No eipa ole tullutkaan vasta kuin yksi kausi:D

Oho, niinpä näyttää toinen kausi tulevan vasta joulukuussa :D
Ehdinpähän katsomaan tuon ekan loppuun ennen sitä

6 jaksoa olen katsonut, eikä ole oikein iskenyt. Melko perushuttua. Ehkä se tästä paranee/muuttuu mielenkiintoisemmaksi, kun katson sarjaa pidemmälle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
6 jaksoa olen katsonut, eikä ole oikein iskenyt. Melko perushuttua. Ehkä se tästä paranee/muuttuu mielenkiintoisemmaksi, kun katson sarjaa pidemmälle.

Jep jep, nyt olen katsonut sarjaa pidemmällä ja koukussa ollaan. Mahtava sarja!:D

2. Tuotantokausi lähti liikkelle vauhdilla, olisi varmaan pitänyt katsoa jostain ne 1. kauden loppukohdat kun olin jossain kohdissa aivan ulalla. No mutta lupaavalta vaikuttaa toivotaan että taso säilyy

Itselläni on ainakin kovasti ennakkoluuloja Hiron 2. tuotantokauden alkupähinöihin. Ei jaksa tykätä tollasesta mikäli kestää pitkää.

Mistähän löytäis sen taiteilijan tekemän kuvan missä on poika ja tyttö sateenvarjon alla sateessa. Jos jollain on se koneella ni olis kiva jos upittais se tänne.

Suositut

Back
Ylös Bottom