- Ikä
- 36
Morjes. Olen 19v 177cm & 59kg miehenalku. Haluaisin saada lihasmassaa koska näytän anorektikolta. Nyt oon miettinyt että miten siellä salilla alkais käymään... 2 vaiko 3 kertaa viikossa (2 sopis paremmin)? Mitä eroa sillä käytännössä on että käynkö 2 kertaa viikossa ja treenaan molemmilla kerroilla koko kropan läpi ja sillä että käyn 2 kertaa viikossa ja treenaan puolet kropasta ekana päivänä ja puolet toisena päivänä? Kaveri suositteli tota että kävisin 2 kertaa viikossa koko kropan läpi ja syöminen ja nukkuminen kuntoon. Tahdon saada mahdollisimman nopeasti tuloksia. Mites tuo syömispuoli... oon kuullut että tarvii väh. 2g proteiinia per painokilo että kehittyy... se on aivan älytön määrä ruokaa mulle päivässä :D Mitä ateriankorviketta ja palautusjuomaa suosittelette (en pysty syömään normaalia ruokaa joka päivä niin paljoa että saan sen 120g)?
Sitten se toinen juttu. Jos ootte pitänyt kirjaa tai ottanut kuvia siitä miten te kehityitte vaikka ekan puolen vuoden aikana silloin kun aloititte käymään salilla niin kertokaa toki tai pistäkää linkkiä tjsp. niin sais vähän tietoa että kuink paljon on realistista kehittyä tässä alkuvaiheessa.
Edit: Semmonen vielä että onko sillä merkitystä että mihin aikaan sinne salille menee? Aattelin että menisin aina ennen kun menen kouluun eli toisin sanoen melkein heti sen jälkeen kun olen herännyt.
Sitten se toinen juttu. Jos ootte pitänyt kirjaa tai ottanut kuvia siitä miten te kehityitte vaikka ekan puolen vuoden aikana silloin kun aloititte käymään salilla niin kertokaa toki tai pistäkää linkkiä tjsp. niin sais vähän tietoa että kuink paljon on realistista kehittyä tässä alkuvaiheessa.
Edit: Semmonen vielä että onko sillä merkitystä että mihin aikaan sinne salille menee? Aattelin että menisin aina ennen kun menen kouluun eli toisin sanoen melkein heti sen jälkeen kun olen herännyt.