Hermotus ja olkavarsien lihasten epätasaisuus

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Taicaviitta: kiitos referaatista, jätän pohjallishaaveet sikseen.
Itselläkin on ikävä ero tuo, kun oikea hartia on selkeästi vasempaa alempana, mutta kun ei vaikuta reeniin, niin en anna sen häiritä itseäni
Mulla on myös tää vaiva.. Hitto tässä tuntee olonsa luulosairaaksi kun epäilee että mikä paikka tahansa saattaa pamahtaa milloin vaan... Treeneissä en ole kärsinyt tuosta hartiavinoudesta, selkäongelmia on ollut mutta veikkaan että ne johtuivat aikoinaan huonosta treenitekniikasta, nykyään on selkä kestänyt.
Jos tosiaan on niin, että tällaiset rakenteelliset vaivat on yleisiä niin ei kai ne sitten niin kauhean vaarallisia ole. Rock on ja lisää rautaa niskaan.

Belmondo sanoi:
Ööö, en vittuillut?

edit, jaa tuo vika lause oli ilmeisesti liikaa. Toivotaan kuitenkin että jotain kiinnostaa, olen nimittäin huomannut että esim kyykätessä tuo lyhyempi jalka saa erilailla kuria kuin pitempi. Ja niinkuin näyttäisi, kaikki vaikuttaa niin nopeasti kaikkeen kropassa, että jalkavaivat heijastuu selkään ja selkävaivat hartioihin ja hartiavaivat käsiin. Eli kysyy nimim. Auttaisiko pohjallinen?

Suo anteeksi, loppua kohden postauksesi meni niin omituiseksi että luulin sen olevan vinoilua. :) :piis:

Timba79 sanoi:
Tompan kanssa tästä todellakin oli juttua ja kun kerran tuo arkipäivän askarehomma on kunnossa, niin tuo varmati aikaa myöden tasoittuu jos on tasoittuakseen. Geenit ne myös määrää pitkälle näitä juttuja ja niihin on vaikea mitenkään vaikuttaa.

No tähän on kai sitten tyydyttävä. Pääasia että voimatasot ovat suht tasaiset ettei esim. penkissä tule epätasaista liikerataa ja sitäkautta loukkaantumista.

Tomppa85 sanoi:
No tähän on kai sitten tyydyttävä. Pääasia että voimatasot ovat suht tasaiset ettei esim. penkissä tule epätasaista liikerataa ja sitäkautta loukkaantumista.

Näin se vaan taitaa olla. Ja tietysti jos alkaa pahenemaan nuo erot, niin sitten on jotain alettava tekemään, mutta mikä on se jotain, siihen en ainakaan minä osaa vastata mitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom