Hermojen palautuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bowseri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nilkka leikattiin 6 viikkoa sitten pahojen murtumien takia. Nyt kun kipsi otettiin pois huomasin, että jalkapöytä on puolelta alueelta tunnoton ja siinä näkyy selvästi puristusjälkiä. Koko ajan ärsyttävä kiristävä tunne siinä. Lääkäri sanoi olevan normaalia, että hermot kuulemma palautuvat. Kohtalotovereita?

Mulle fyssari sanoi polvileikkauksen jälkeen, että pitää tehdä paljon kaikkia pieni koukistus/suoristusliikkeitä, jotta hermot palautuu. Että niitä varmaan suosittelisin :)

hermot uusiutuu noin yhden mm per kuukausi, siis jos on kokonaan poikki. Tietysti jos on riitävältä matkalta poikki niin ne ei kuroudu koskaan takaisin. Sinulla on ilmeisesti hermoradat olleet puristuksessa eivätkä poikki ja tästä syystä eivät nyt toimi normaalisti. niiden korjaantuminen on nopeampaa ja niinkuin ylläolevasta viestissä oli, että voit itse nopeuttaa niiden elpymistä jumpaamalla nilkaa ja paljon varpaiden pyörittelemistä.

Minulla oli radialis hermo poikki ja siinä kesti noin 8kuukautta ennenkuin sain rannetta liikuteltua. Lääkärin ennuste oli, että se joko rupee toimimaan tai sitten ei. Onneksi rupesi toimimaan.

Back
Ylös Bottom