hermo menee

Status
Viestiketju on suljettu.
Moi. En jaksa enää reenata yhtä paljon ku ennen, mielummin nukun koko päivän :zzzz:, hajoan tähän ku en tiedä riittääköö nykyinen reenaukseni :wall: en saa mielenrauhaa ja sit menee pää sekaisin :hyper:
Että kai se riittää ylläpitämään(ja nostamaan?) kuntoa, että 2-3x salia viikossa(salilla olen n. 1h) ja 2x viikossa 1h lenkki hölkäten/kävellen? Tälläistä rytmiä olen harrastanut vähän aikaa...
Olen ihan normipainoin nuori, ruokatottumukseni aika terveelliset(en harrasta karkkeja, sipsejä, limsoja ym. usein, syön lihaa, perunaa, vihanneksia, hedelmiä ym.) :thumbs:

Kiitos, jos joku vaivautuu vastaamaan tähän omituiseen kysymykseeni. :worship:

Aerobista kuntoa kyllä. Lihaskuntoa ei todellakaan.

Kyllähän tuolla voi lihaskuntoakin kasvattaa ja paljon. Riippuu suuresti treeneistäsi ja ruokailuista, geeneistä ym. Ainakin tuolla pysyy terveenä ja hyväkuntoisena sekä saa keskivertotallaajaa lihaksikkaamman kropan. On kyllä vähän outo tredi :confused:

Threadin aloittajalle tiedoksi että jatkossa kannattaa opetella nimeämään threadit edes jollain tavalla asiasisältöä vastaavaksi. "Hermot menee" on kuvaava mikäli hermot menevät, treenikysymyksiä se ei kuitenkaan tunnu vastaavan.

väitätteko ettei lihasmassa muka kasva, jos käy 3 x viikossa salilla....:D
älkääs nyt, totta vitussa se kasvaa jos syö treenaa ja lepää kuten pitääkin...

Tää aihe lienee käsitelty.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom