Herkun korvikkeet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis mitä hittoa, mikä ruisleivässä on niin pahaa? Eiks jopa painonvartijat saa syödä sitä niin paljon kuin napa vetää?
katsos kun mulla heittää pahasti yli:VEDÄN HELPOSTI KOKO PAKETIN

jos se sattuu olemaan pehmeä eli tuore.Mulla on kaupassakin tapana

kiusata itteeni ja

painella ruisleipäpusseja ja tunnustella miten ihanan tuoreita ja pehmeitä ne

ovatkaan. Ja minä en saa sitä vasta ku tankkauspäivänä jos sellaista edes

tulee....:itku:

siis luokittelen herkuksi kaiken missä mulla häviää kontrolli.

Tsiisas, kirjotin ensin että panonvartijat.
:lol2:

ennen laitoin aina nuuskaa huuleen, mutta nyt kun sen meni lopettamaan, tarvii keksiä jotain tekemistä.. Pelailua, lukemista, Vip-chättiä

No nyt kesällä dippaa mansikoita naminami-vanukkaaseen, aivan naminamia.
Se haukkarin kaalisettiki oli kyllä aivan yköstä, tulee nyt sit syötyä kaalia jatkuvalla syötöllä:D
Mehujäät pahimpaan jädehimoon toimii jotenkin myös, aika heikosti mulla tosin. Useimmiten tulee vedeltyä proteiinipatukoita, mut niiden kans karkaa mopo aika helposti käsistä. Kaikenmaailman lihoja tulee vedeltyä kans ruuan himoissa aika usein, esim. siluetti meetvurstia(olikohan se ton nimistä, semmosta uutuutta kuiten, proteiinia paljon ja rasvaa 2,7%)tunaa, kalkkunaa jne.

Voiko mielestänne vihanneksia, esim porkkanoita ja kurkkusiivuja popsia mielitekoihin ihan surutta?

Kun mä oikeesti pystyisin jotain porkkanoita ja kurkkuja vetämään sen ämpärillisen päivässä!

Kun mä oikeesti pystyisin jotain porkkanoita ja kurkkuja vetämään sen ämpärillisen päivässä!

Eikös vihanneksia pitäisi vetää ainakin puoli kiloa päivässä?

Minä yritän vetää 700 gr ja se on paljon se.

Mutta vedäppä sentään muitakin vihanneksia kun kurkkua ja porkkanaa. Kurkku on melkein pelkkää vettä, siinä on kilossa 40kcal.

katsos kun mulla heittää pahasti yli:VEDÄN HELPOSTI KOKO PAKETIN

jos se sattuu olemaan pehmeä eli tuore.Mulla on kaupassakin tapana

Voiko ruisleipää syödä muuten? :hyper:

Minä voisin vetää rahka - kauralese - funlighttipirtelöitä vaikka saavillisen päivässä. Monesti olen vetänyt seitileikkeen sijasta seitipaketin mustallapippurilla. Että kyllä sitä mielitekoja voi olla. :lol2:

Nyt tekisi muuten mieli jotain oikein rasvaista juustoa. :kuola:

Suositut

Back
Ylös Bottom