Herkkuja sauvasekoittimella

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Carbon
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
punttiskulle sanoi:
MMMMM kokeilin tota velttoV reseptiä justiinsa ni oi että on hyvää :)
kiisseliähän siitä tuli enemmän ku vanukasta mut maku on kohdallaan

Maidon määrä on ihan tatsista kiinni.

Kaakaon ja makeutusaíneenkin kanssa. Itse teen 1/3 litran tuopissa, joten taisin maidon määrää liioitella.

NatuSan sanoi:
-0.5 dl rasvatonta maitoa
-2 banaania
-3/4-1 dl mansikan makuista proteiinijauhoa

Öhöm.... siis sitä maitoa tulee 5 dl :david:

Eli:
-5 dl rasvatonta maitoa
-2 banaania
-3/4-1 dl mansikan makuista proteiinijauhoa

Mun aamupalajuoma jos ei jaksa puuroa keitellä:

4 raakaa kananmunaa
100g kaurahiutaleita
8g vitamax jauhetta

nää kaikki isoon tuoppiin ja kylmää vettä sekaan.
sekoittimella sekotus ja juoma naamariin.... maistakaa ei se pahaa ole :)

Itsellä menee tällä hetkellä joka aamu ihan perus elikkäs:

- 250g - 500g maitorahkaa
- 2 banaania
- vettä / maitoa maun mukaan

Kaks mun vakioo:
-250g rahkaa
-1-2 banaania
-pari desiä maitoo
-pari rkl kaakaojauhetta
-tilkka rypsäriä

-250g rahkaa
-100-200g mansikoita
-muutama desi maitoo
-rypsäri

Piti kaivaa vanha threadi ylös :( Ruoskittakoon minut jos tein suuren virheen.
Mutta onko kokemuksia tai faktaa että kuinka kauan tälläinen pirtelö säilyy jääkaapissa valmiina ilman että siitä paskahalvausta saa? 12h?
Jos edes jonkun 8h kestäisi niin taisin ratkaista duunin ravinto-ongelmat juuri nyt. Tietenkin duunissa tulee hieman outoja katseita mutta mitä siitä :D

japa sanoi:
Piti kaivaa vanha threadi ylös :( Ruoskittakoon minut jos tein suuren virheen.
Mutta onko kokemuksia tai faktaa että kuinka kauan tälläinen pirtelö säilyy jääkaapissa valmiina ilman että siitä paskahalvausta saa? 12h?
Jos edes jonkun 8h kestäisi niin taisin ratkaista duunin ravinto-ongelmat juuri nyt. Tietenkin duunissa tulee hieman outoja katseita mutta mitä siitä :D

Säilynee siinä missä maitokin. Jonkin kelmun tai korkin siihen päälle voisi pistää, jotta hajut eivät leviäisi.

japa sanoi:
Mutta onko kokemuksia tai faktaa että kuinka kauan tälläinen pirtelö säilyy jääkaapissa valmiina ilman että siitä paskahalvausta saa?
Kyllähän tuo varmaan säilyy, mutta jos laitat sinne banaania, saattaa litkun väri ruveta tummumaan. Suosittelenkin Zillan legendaarista Hc-rahkaa:

- 2 purkkia rahkaa
- Maustettua vähähiilarista heraa
- Vettä sen verran että menee juomalla alas

Maku on karmiva, eikä sovellu herkkuperseille, mutta toimii... :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
rantapantteri sanoi:
Kaks mun vakioo:
-250g rahkaa
-1-2 banaania
-pari desiä maitoo
-pari rkl kaakaojauhetta
-tilkka rypsäriä
eikö toi kaakao ole melkosta shittiä rahkan kera? Ittekin oon suunnittelemassa jonkunmoista vakiosettiä ja mullon toi sama sörsseli ollu...ilman kaakaota..

Toinen vastaava setti on perushera ton rahkan tilalle...siihen sopi kaakaokin hyvin...ja jäätelö :kuola:

:offtopic: Mikä sauvasekotin kannattais hankkia??suositelkaa...jotain kestäviä..
Mullon tähän mennessä levinny jokainen sauvasekotin käsiin varsin nopeesti...

Melko usein tulee tehtyä seuraava hässäkkä:
-1 banaani
-3 raakaa kananmunaa (L)
-0.5-1dl Bull´s basic suklaa protsku
-maitoa desi pari
-~1dl ruishiutaleita (& leseseosta)

nämä seikkeriin ja herkku sekasi. Vaatii aika ison astian, jossa sekottaa. Mun mielestä ruishiutaleet on maun puolesta parempia eri hässäköihin kuin kaurahiutaleet. Vois itekin rypsäriä lorautella joukkoon.

jarze sanoi:
:offtopic: Mikä sauvasekotin kannattais hankkia??suositelkaa...jotain kestäviä..
Mullon tähän mennessä levinny jokainen sauvasekotin käsiin varsin nopeesti...
Eipä noi sauvasekoittimet ole omallakaan kohdalla koskaan vuotta kestäneet... Vajaa pari vuotta sitten ostin tommosen noin 20 euron tehosekoittimen, joka on toiminut ainakin tähän päivään asti. Merkki on joku kuuluisa Chef ja kannun koko on noin 1,5 litraa. Muutenkin toi on paljon kätevämpi kuin sauva. Ei tarvi kuin kaataa kaikki tavarat kannuun ja pistää kansi päälle ja päristellä vajaat puol minuuttia ja sheikki on valmis. Joskus pitää vähän ravistella laitetta, että reunoiltakin irtoo rahkat. Ainut haittapuoli on tossa mun mallissa ihan infernaalinen ääni, mikä siitä lähtee. Itseäni se ei haittaa, mutta herkkäkorvaiset voivat käyttää vaikka peltoreita sekotellessa :)

-purkki rahkaa
-2-3 kukkurallista teelusikkaa mansikanmakuista heraa
-pakastemansikoita tai mansikkamehukeittoa
-maitoa ja vanilja/mansikkajäätelöä sen verran että pirtelöstä tulee sopivan juoksevaa

:haart: :kuola:

Rakentelin kerran alkoholitonta ja terveellisempää versiota drinkistä nimeltä Chiquita Punch. Banaani, tropicana appelsiinimehua, pari kananmunaa ja maustamatonta heraa. Lantrasin maidolla juoksevammaksi ja ihan hyvää oli. Välipalajuomana ihan OK.

jarze sanoi:
eikö toi kaakao ole melkosta shittiä rahkan kera?
Ei oo. Mut jos sen antaa seistä yön yli niin maku kyllä muuttuu. Mut mulle uppoo ainakin aivan perkeleen hyvin kaakaolla maustettu rahka. Suoranaista herkkua. Nytkin on purkki kourassa :kuola:

T: Rantapantteri

Jos meinaa syödä rahkaa sellaisenaan niin mitä sille pitää tehdä että sen saa alas? Sekun on sellasta tiivistä ja kuivaa mössöä :P

Carbon sanoi:
Tulipas ostettua sauvasekotin kun sillä voi väsätä itselleen nopeasti välipalan. Onko kellään hyviä reseptejä?
Hyvästä en tiedä, mutta tää on ollut aamupala jo ainakin vuoden pari putkeen:
4-5 dl maitoa
1 banaani
2 dl neljän viljan hiutaleita
0,5 dl suklaan makuista heraa (jos tavallista niin teelusikallinen kaakaojauhetta)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom