Heraprotskun annostelu

Ikä
33
ION92 800g.
Ravintosisältö 100g
Energia 379kcal
Hiilihydraatit 0g
Proteiini 91g
Rasva 1,7g

Annostus

Sekoita 30g (~1dl) veden tai mehun kanssa.

Siinähän ne. Kyselisin että miten tätä tulisi käyttää, siis milloin.
Oisko tämä ennen treeniä ja treenin jälkeen toi 30grammaa hyvä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No vaikka otat 3 kertaa päivään :D
Itse otan treenin jälkeen.

Siinähän ne. Kyselisin että miten tätä tulisi käyttää, siis milloin.
Oisko tämä ennen treeniä ja treenin jälkeen toi 30grammaa hyvä?

Ite ottaisin vaan reenin jälkeen ja muuten sit ottaisin rotskut ruuasta..

Treenin jälkeen siis.
Juu oisko toi 30g teiän mielestä sopiva annos?

Maltoa saa monesta paikasta (urheilu- ja luontaistuotekaupat, isot marketit) ja maksaa n. 5-6 säkki.

Jos siis haluaa juoda ne hiilihydraatitkin siinä samassa palkkarijuomassa.

Helkkari ku tuli jostai syyst laitettuu vähä yli desi tota tohon. Nyt on sitte n. 100 grammaa protskua saatu :D Tuli tot protskuu nyt sit ihan kivast ja aattelin että oisko mun kotoon järkevä tehä viel jotai pikkutreeniä?
Salilla kun kävin niin tuntu että olis ollu jotenkin ylikunnossa: helpot painot särki ja lopussa ei noussu, semmosta. Pitäskö pitää yks tai kaks absoluuttista lepopäivää että sais paikat kuntoon. Meinaan että noi hokutoryu -treenit on rinnastettavis salii kestävyysmielessä. Siinä kun 80 kilosii jätkii viskoo ja mätkii puoltoist tuntii + punnertelut ja muut. Huomenna ois kovat treenit eikä armoa tiedos. Nyt on vaan niin höntti olo :S

Helkkari ku tuli jostai syyst laitettuu vähä yli desi tota tohon. Nyt on sitte n. 100 grammaa protskua saatu :D Tuli tot protskuu nyt sit ihan kivast ja aattelin että oisko mun kotoon järkevä tehä viel jotai pikkutreeniä?

Ei kai reilusta desistä nyt sentään 100g proteiinia saa (jos ymmärsin annostuksen oikein)..? Yks desi heraa painaa n. 30g (voi olla heittoa, joku saa halutessaan päteä), joten ethän sä oo saanu reilusta desistä sitten kun sen n. 30g proteiinia.

Eipä tosta määrästä mitään 100g prodee tuu,niin kun tossa jo sanottiinkin.Jos sitä ollaan jo salilla reenattu,niin miks sitä sit pitäs viä himassa reenata..
Ja ei se ny siihen vaikuta et mitä enemmän syöt proteiinia,niin sitä enemmän sun pitäs reenata. :jahas:

Ömms... Siis palautusjuomaan mun pitäis laittaa 30 grammaa tota jauhet vai desi? :D
Joo en oo oikeen perillä näist.

Onpa kieroo :D
Mul oli desin mittakuppi. Eli kun annokseni olisi 30 grammaa nii laitanki sinne desin :D
Tulee kyl aika jännää mössöö. Ihme hommaa kun 100g pitäs sisältää 91g protsuu ja sitte se sisältääki 30g... :D

Siis voi :lol2:

Siis jos sulla olis sitä ainetta 100g, niin siinä olis 91g protuu :)
Mutta sitä laitetaan aina vain se 30grammaa eli 1 desi. :D

Aamen.

Roger!
Nyt olen valaistunut :D
Tulee kyl ihme pirtelöö kun desin sekottaa sitä.

4 desin mehulasii sitä desin. Sittenpä kaadoin vähän isompikaliiberiseen pulloon ja lisäsin mehua...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom