Hera80:n kanssa ongelmia

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
37
Ongelmana minulla on heran käyttö, kun siitä tahtoo mennä maha pahalle ripulille, ja kiertää mahassa niin hirveästi sen juomisen jälkeen. Eli mikä avuksi? Hera on vaniljan makuista, jos se asiaan vaikuttaa. Reco2:nen menee palautusjuomana hyvin alas, on mansikanmakuinen, joten onko Herassa jotain sellaista ainetta, mikä laittaa mahan vikkelälle, vai missä syy? :(

Apteekista saa lääkkeitä, joilla intolerantikonkin on mahdollista syödä maitoa sisältäviä tuotteita, kuten heraa. Nimeä en nyt muista, mutta likkakaveri ainakin täysin maitoallergikkona vetelee Hera80:stä niiden avulla ongelmitta palkkarissa. Eivät ole edes kovin kalliita.

Iskällä on laktoosi intoleranssi ja sillä ainaki auttaa semmonen lääke ku kerutabs.. Luulis et sen ku ottaa niin pakki kestää ton heran

Itellä menee mahasekasin, kun vetäsee palkkarin pitkästä aikaa. Sit maha vaan tottuu siihen. Näin siis omalla kohdallani, en tiiä onko vaan sattumaa...

hera80 siis käytössä

Kyllähän noita laktoosittomia heroja löytyy. Niissä ei aina lue että kuinka paljon tuote sisältää laktoosia, mutta jos siinä teksti että vaikka Hiilihydraatti 12g josta sokereita 12g, tarkoittaa sitä ettei sinne hirveästi laktoosia oikein mahdu.
Itse syön tollasia ilman mitään vatsakipuja vaikka onkin aika paha tuo laktoosi-intoleranssi.

Kannattaa myös tsekata ettei käytä tavallista maitoa ollenkaan. Hera80:ssä on senverran vähän laktoosia, että siitä ei oireita tule jos ei ole todella herkkä laktoosille. Itse kestän just ja just lasin maitoa, mutta kahdesta lasista tulee jo kunnon kaasuvuotoja. Hera80 ei mulla aiheuta mitään oireita JOS ei tota maitoa ole juotu sitä lasillista samana päivänä. En tiedä auttaako ketjun aloittajan ongelmaan, mutta ainahan on mahdollista että tätä ei ole huomioitu.

Fastin Whey+ on jo melkein laktoositon. Kokeiles sitä tai sitten jotain maustamatonta isolaattia. Ne on yleensä aika pitkälle laktoosittomia ja rasvattomia vieläpä. Tosin maksaakin kyllä jonkun verran enemmän, mutta jos on paha laktoosi-vamma, niin ei paljoa voi tehdä. Tabuja pitää kokeilla ehdottomasti..

Ihmetyttää kovasti, ennen olen pystynyt normaalisti vetämään Heraakin, nyt on alkanut tökkimään puolessavälissä pussia. Maha sekaisin harvase päivä. Kotona on isoveljen takia kaikki muutenkin Hylaa ja laktoositonta, niin ei silläkään pysty kokeilemaan. Ajattelin, että menen semmoiseen testiin, eikö niitä ole, missä testataan onko laktoosi-intolerantti?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On joo. Lääkärille vaa varaat ajan. Sit juot semmosta saatanan sokeri skeidaa.. JOtain imelää/makeeta se oli, en tarkkaan muista koska olin aika kloppi sillon ku toi todettiin. Mutta sinne vaan toteemaan asia.

Tuntuu, että jos tunkee laktoosia roppaan jatkuvasti niin heti ei tule mitään kauheita ropleemeja, mutta tuntuisi pahenevan jos jatkaa pidemmän aikaa. Tuokin "tauti" pahenee, jos paljon leikkii laktoosin kanssa. Naapuri pienenä sai juosta pöntölle välillä.. Eli pahentunu ajan kanssa. Joten nollatoleranssi käyttöön.. Ei kiva paskoa housuihin.

Kyllä tuo hera80 on munkin kohdalla aiheuttanut ilmavaivoja ja löysiä paskoja. Laktoosi-intoleranssia minulla ei kuitenkaan ole ja pystyn vetelemään maitoa litrakaupalla ilman mitään ongelmia.

Täytyy tuossa olla jotain muutakin, mikä saattaa pistää pakin sekaisin...

Mulla maha möyrii aina, kun olen erityisen proteiinipitoisella ruokavaliolla. Ihan sama homma heran, soijan, rahkan,tms. kanssa. Maha turpoaa, suoli huutaa, mutta hanska kasvaa;)

Sama ongelma täällä,pakki menee aivan sekaisin proteiinista ja palkkareista...varsinkin nyt kun tuo maustamaton hera80 on melkein pakko laittaa maitokaakaon sekaan jotta maku pysyy hyvänä.Laktoosi ja keliakia otettu,miinuksia ovat...

Back
Ylös Bottom