Hera vaahdottuu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli ostettua joku Tai Kanen Whey Lemon Super herapussukka(1,8kg) ja ongelmana on että se menee ravistettaessa pelkäksi vaahdoksi. Jos laitan sitä vaikka desin sheikkkeriin ja lisään 5-6 desiä vettä ja ravistan niin tulos on että sheikkeri on ääriään myöten täynnä pelkkää vaahtoa, nestettä jää lillumaan alle 0,5 desiä sheikkerin pohjalle. :curs: Onko kenellekkään muulle tällaista sattunut ja mitä tälle asialle voisi tehdä? Onko mun mentävä taas kauppaan ja ostettava jotain muuta heraa ja vähitellen sotkettava tuo Tai Kane sinne sekaan vai auttaneeko edes tuollainen?

Ei minulla ole ollut esim. fastin tai nutri plussan halpisherojen kanssa ongelmia vaan nyt vasta tämän. Eli mitä sille aineelle vois tehdä? Auttasko se sitten jos sotkisin sen jonku muun kanssa sekaisin?

proletaari sanoi:
Ei minulla ole ollut esim. fastin tai nutri plussan halpisherojen kanssa ongelmia vaan nyt vasta tämän. Eli mitä sille aineelle vois tehdä? Auttasko se sitten jos sotkisin sen jonku muun kanssa sekaisin?

Kokeile sotkea vaikka Fastin Hera80:n kanssa, voi auttaa paljonkin asiaan. Tuo ainakin auttaa ihan perus kaseiinin kanssa, joka vaahtoaa aika törkeän paljon.

Timba79 sanoi:
Kokeile sotkea vaikka Fastin Hera80:n kanssa, voi auttaa paljonkin asiaan. Tuo ainakin auttaa ihan perus kaseiinin kanssa, joka vaahtoaa aika törkeän paljon.

Missähän suhteessa niitä kannattaisi sotkea että sais jopa palautusjuoman tehtyä? Kun tämä tai kane menee n. 99% vaahdoksi tosiaan.

proletaari sanoi:
Missähän suhteessa niitä kannattaisi sotkea että sais jopa palautusjuoman tehtyä? Kun tämä tai kane menee n. 99% vaahdoksi tosiaan.

Siis olihan se Tai Kane pelkkää protua? Jos oli, niin sekoita ne protut, siis Tai kane ja hera80 vaikkapa 1:1 keskenään ja sitä sekoitusta sitten käytät palautusjuoman protuna. Palautusjuomassa voi proteiinin ja hiilarin suhde olla myös esim. 1:1

Kyllä se pelkkää proteiinia on. Menee vaan mun rahapussille mitoitettuna tuhona rahaa kun tuo tai kanekin on 1,8kg:n pussukka ja sen siis vasta ostin ja sit jos ostaa vielä hera80 kaks pussia nii siihen uppoo taas se 30€ niin tässä on menny pelkkään proteiiniin yli 60€ tässä alle viikon sisällä, ja se on mulle aika paljon. :( Mutta eikai se auta muu kun ei tuolla aineella tosiaan tuollaisenaan mitään tee. Kuin hyvin tää sotkeminen potkii yleisesti ottaen tuollaisten vaahdottuvien aineiden kanssa? Kun mulla tosiaan on purkki täynnä pelkkää vaahtoa sekoittamisen jälkeen niin luulin että pitää varmaan laittaa puoli teelusikkaa tuota tai kanea ja sit viel desi jotain muuta, eli tuo 1:1 kuulostaa kuitenkin edes vähän lohdulliseslta. :)

Ongelma näyttäisi olevan hoidossa. Ostin vadelman makuisen hera80 pussin luontaistuotekaupan tarjouskorista hintaan 10€ ja näyttää siltä että kun miksaa nuo jauhot niin että tuota fastin ainetta on hiukka enemmän niin ei enää hirveesti vaahdotu.

Kysympä tässä samalla että kuinka vaarallista tuota vadelmaheraa on vetää kun se on mennyt pari kuukautta sitten vanhaksi? Searchilla löysin juttua vain vanhentuneesta kreatiinista ja sitä ilmeisesti voi kohtuu huoletta ottaa eli koskeeko sama myös proteiineja?

proletaari sanoi:
Kysympä tässä samalla että kuinka vaarallista tuota vadelmaheraa on vetää kun se on mennyt pari kuukautta sitten vanhaksi? Searchilla löysin juttua vain vanhentuneesta kreatiinista ja sitä ilmeisesti voi kohtuu huoletta ottaa eli koskeeko sama myös proteiineja?
Sanoisin näin mututuntumalta että voit ihan huoletta vetää, ei toi pari kuukautta yli päiväyksen IMO vielä kovin vanhaa ole. Jos maku on kuitenkin todella ihmeellinen tai toi aiheuttaa jotain ihme vatsanväänteitä niin sitten kyllä heittäisin pussin mäkeen.

paskaa heraa vaan, itel kävi samalla lailla jonku halpismerkin maustetun version kans, hommaan autto se et vatkas juoman ennen salilla käyntii ja pisti pystyyn kaappiin ni oli vaahdot laskenu..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kannattaa kokeilla odottaa pari minuuttia, yleensä noitten halpisherojen vaahdot laskee siinä ajassa. Kokeile kanssa mixaa sekaan vaikka kaakaojauhetta, joissain tapauksissa se on estänyt vaahdon muodustumista.

edelbrock sanoi:
Kannattaa kokeilla odottaa pari minuuttia, yleensä noitten halpisherojen vaahdot laskee siinä ajassa. Kokeile kanssa mixaa sekaan vaikka kaakaojauhetta, joissain tapauksissa se on estänyt vaahdon muodustumista.

Tää tai kane on kyllä semmosta että kun yksinään laitoin niin se oli ihan kermavaahdon paksuista ja ei laskenut vaikka kuin odotteli. Hera80 kanssa miksaaminen tuotti ihan hyvää tulosta. Voisinpa tuota kaakao jauhettakin kokeilla. :)

Back
Ylös Bottom