Hera Protskuja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nikos116
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Moi, olen pläräillyt paljon proteiini aiheisia sivuja, ja käyttäny palstan hakua, muttä en ole saanu selvää kuvaa että mikä proteiini merkki olisi hyvä?
Ja kaiken parasta jos joku asuis pää-kaupunki seudulla ja kertois että mistä itiksen kaupasta sais hyvää hera protskuu suht halvalla. kävin eilen ikivihreässä ja siellä ei ollut kauhean hyvä valikoima mielestäni. tosi paljon oli 80 gr protskuu, 3-6 gr hiilarii, ja saman verran rasvaa! yrittäisin minimoida hiilarit ja rasvat pois protskustani. kattelin tota ION 92 proteiinia tältä sivulta, mutta se on niin kallista että ei mun rahat opiskelijana riitä...

Kiitos jos osaat neuvoa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Toi XL tosiaan täyttää noi sun vatimukset. Mun kukkarolle se on ainaki vähän kallista. Mut jos sun kukkaro sen kestää niin tilaa ihmeessä täältä pakkiksesta nii ei tarvii siellä itiksessä niitä putiikeja etsiskellä ;)

mites jos tohon XL:ään lisää panimo sokeria niin toimiiko se tehokkaammin palautus juomana?

Nikos116 sanoi:
mites jos tohon XL:ään lisää panimo sokeria niin toimiiko se tehokkaammin palautus juomana?

Ei sitä välttämättä kannata palautusjuomana vedellä, koska sen on hitaasti imeytyvää tuon maitoproteeinin takia, palutukseen voit käyttää vaikka tuota pakkotoiston Ultra Whey:tä. Siinä on jonkin verran rasvaa ja hiilareita, mutta ei tuo mun mielestä palautusjuomassa mitään haittaa.

Hitaana perusproteiinina myös pakkotoiston Pro Slow näyttää olevan aika hyvää tavaraa ja suhteellisen edullista.

100g tuotetta sisältää:
Proteiinia 85g
Hiilihydraattia 1,3g
Rasvaa 3,7g

Itiksessä siellä hansasillan citymarketin päässä on pieni luontaistuotekauppa, siinä mustanpörssin vieressä. Siellä on nyt alennusmyynti ja ainakin FASTin WHEY3 oli siellä tarjouksessa. Tais olla 25e / pussukka. Käy sieltä kattomassa tarjoukset.

Zone-sarja -42%
kumpi olis parempi whey3 vai fasti?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ok. no täytyypi käydä kattomassa viikonloppuna noita tuotteita enempi. viel on jäljellä vähän edellistä palautus juomaa ja hyvin vähän perus protskua..

Suositut

Back
Ylös Bottom